Genoeg nutteloze foto's daar. Maar die laatste vind ik niet slecht hoor. Had wel wat meer tiet in gemogen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Die reacties van jullie in S&G. Je kan echt 4 vierkante cm huid neerlozen daar en een egoboost krijgen van heb ik jou daar. Misschien toch eens een kloontje voor maken.
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.quote:
wat een kk politiek antwoordquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.
haha heyquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef Klokov het volgende:
Hey Dima, een a4 is 21cm breed en 30cm lang, just saying.
Dat is een tweedequote:
plezier als in hard lachen haquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.
heb 23 cm aan gereedschap hangequote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een tweede. Al moet wel echt opgemerkt worden dat grootte alleen bepaald geen garantie is voor goede seks, obviously.
Dat lijkt me dat iedereen dat wel snaptquote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een tweede. Al moet wel echt opgemerkt worden dat grootte alleen bepaald geen garantie is voor goede seks, obviously.
Zou je nog verbazen hoeveel mannen dat niet snappenquote:Op donderdag 4 december 2014 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat lijkt me dat iedereen dat wel snapt
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen hoeveel mannen dat niet snappen
deze?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kijk nu naar een stelletje
die gozer kan wel goed krachtig stoten
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eindelijk legit mee kunnen posten in het turkentopic, en turkenpussy scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |