quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/gonewildaudio
micro penis inside out krijg je d'r van van die verhalen idd.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mijn pen0r krimpt daar altijd van naar binnen, maar ieder z'n ding!
Dit is nog niet het ergste, is een hele subreddit voor afbeeldingen van dode baby's/kinderenquote:
Als er geen subreddit over is dan bestaat het nietquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Dit is nog niet het ergste, is een hele subreddit voor afbeeldingen van dode baby's/kinderen
Maar er staan ook leuke dingen op
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Dit is nog niet het ergste, is een hele subreddit voor afbeeldingen van dode baby's/kinderen
Maar er staan ook leuke dingen op
haah.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Als er geen subreddit over is dan bestaat het niet
http://www.reddit.com/r/KimJongUnGifs
Dit is wel de mooiste
Die zijn zo mooi die verrekijker GIF's. Zijn er echt zoveel vanquote:
voor die fent zelf niet. 1.55 200kg gebroken enkels van z'n eigen vettigheid. Alleen is het zo lullig wat er gebeurt als hij 1x met z'n vingers kniptquote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef Beach het volgende:
haha de Generaal belachelijk maken maar als jullie hem in het echt zouden zien zouden jullie in je broek schijten
vergeet het maar om gains te maken in het concentratiekamp
Moeten ze me eerst komen halenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef Beach het volgende:
haha de Generaal belachelijk maken maar als jullie hem in het echt zouden zien zouden jullie in je broek schijten
vergeet het maar om gains te maken in het concentratiekamp
Zeg Ray, die filmpjes van je waarmee edit je die? En hebbie verder nog tips qua videobewerking?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor die fent zelf niet. 1.55 200kg gebroken enkels van z'n eigen vettigheid. Alleen is het zo lullig wat er gebeurt als hij 1x met z'n vingers knipt
Niet Ray hier, maar Sony Vegas is een programma wat je makkelijk onder de knie krijgt en enorm veel tutorials van op internet staan.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Ray, die filmpjes van je waarmee edit je die? En hebbie verder nog tips qua videobewerking?
Dit is de juiste instelling!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah, mooi :-) halve dagen trainen. klinkt goed :-)
20u per week in gym
gon get huge!
iMovie op z'n iPad als ik het goed onthouden hebquote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Ray, die filmpjes van je waarmee edit je die? En hebbie verder nog tips qua videobewerking?
Zoo herkenbaar dit. Ben veel te druk met werk momenteel om fatsoenlijk te kunnen trainen.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:44 schreef Beach het volgende:
sinds vrijdag niet kunnen liften heel dat ritme voelt verdwenen
liftenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:49 schreef Weissman het volgende:
Zitten hier uberhaupt wel mensen die liften
Op jahroon na dan, die gozer is fokkin groot
Daarom als je gaat liften zorgen dat jij juist de psycho bentquote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
liftenDat is gewoon vragen om opgepikt te worden door een psycho en laten in een sporttas terug gevonden worden.
Oh daar heb ik nu veul aan. Heb geen iPad. Zo modern ben ik nog niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
iMovie op z'n iPad als ik het goed onthouden heb
Vanochtend nog geweest voor 't werkquote:Op donderdag 4 december 2014 12:49 schreef Weissman het volgende:
Zitten hier uberhaupt wel mensen die liften
Op jahroon na dan, die gozer is fokkin groot
iMovie op je Mac.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nu veul aan. Heb geen iPad. Zo modern ben ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |