Da's het idee idd.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:31 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
wat ziet jailbait er tegenwoordig al ouder uit
Ik heb me gisteravond vreselijk aan haar zitten ergeren. Ze kwam over als een enorm verwend kind en ze begon allerlei Russische schrijvers te noemen om intelligent over te komen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Betreft boeken ik vind het wel lullig als je direct het kind van twee schrijvers bent kom je ook overal met jouw boek. Je hoeft misschien niet eens meer door het hele traject met uitgevers etc.
Dat bedoel ik dus leuk als je een boek schrijft, maar je bent er dus meteen want ouders doen het ook. Beetje vervelend vooral in een maatschappij als Nederland waar iedereen elkaar veren in de kont steekt. En pa en ma hebben vast wel hier en daar een helpende hand geboden, maar ik heb nog nooit van die achternaam gehoord dus zo geweldig zal het niet zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb me gisteravond vreselijk aan haar zitten ergeren. Ze kwam over als een enorm verwend kind en ze begon allerlei Russische schrijvers te noemen om intelligent over te komen.
Er is niet echt een probleem. Ik wilde deze jailbait gewoon ff met jullie delenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat is het probleem lijkt me heel normaal. Dus ik snap het niet zo?
Betreft boeken ik vind het wel lullig als je direct het kind van twee schrijvers bent kom je ook overal met jouw boek. Je hoeft misschien niet eens meer door het hele traject met uitgevers etc.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat is het probleem lijkt me heel normaal. Dus ik snap het niet zo?
Nog nooit van de Winter gehoord hebben, jij lult duidelijk maar wat.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus leuk als je een boek schrijft, maar je bent er dus meteen want ouders doen het ook. Beetje vervelend vooral in een maatschappij als Nederland waar iedereen elkaar veren in de kont steekt. En pa en ma hebben vast wel hier en daar een helpende hand geboden, maar ik heb nog nooit van die achternaam gehoord dus zo geweldig zal het niet zijn.
Je weet best wat ik bedoelquote:Op donderdag 4 december 2014 11:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Leuke serie keek je die ook wel eens?
Ja wel van het seizoen, de enige Nederlandse schrijver die ik ooit heb aangeraakt en gelezen was een boek van Tommy Wieringa, en die moest 3 boeken schrijven alvorens hij doorbrak. Maar ik heb nog nooit van die naam gehoord, dus verlicht me MPC60.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nog nooit van de Winter gehoord hebben, jij lult duidelijk maar wat.
Nog nooit van de Winter gehoord hebbenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus leuk als je een boek schrijft, maar je bent er dus meteen want ouders doen het ook. Beetje vervelend vooral in een maatschappij als Nederland waar iedereen elkaar veren in de kont steekt. En pa en ma hebben vast wel hier en daar een helpende hand geboden, maar ik heb nog nooit van die achternaam gehoord dus zo geweldig zal het niet zijn.
Is je Google kapot? Echt wat een gewauwel komt er uit je handen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja wel van het seizoen, de enige Nederlandse schrijver die ik ooit heb aangeraakt en gelezen was een boek van Tommy Wieringa, en die moest 3 boeken schrijven alvorens hij doorbrak. Maar ik heb nog nooit van die naam gehoord, dus verlicht me MPC60.
Moet ik nu op het schavot? Je kan me niet wijsmaken dat het zoiets als Queen of The Eagles is zoals die in de muziek wereld bekend staan.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nog nooit van de Winter gehoord hebben![]()
Jullie lijken het heel normaal te vinden deze schrijvers te kennen, terwijl ik dat niet zo ervaar. Vervolgens doen jullie heel ongeloofwaardig alsof iedereen ze moet kennen, dit terwijl ik er nog nooit van gehoord heb noch dat iemand ooit eens tegen mij zei 'Dit boek, kerel dat moet je lezen!'quote:Op donderdag 4 december 2014 11:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Is je Google kapot? Echt wat een gewauwel komt er uit je handen.
Queen of the eagles? Zelfs als ik erop Google vind ik niks?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet ik nu op het schavot? Je kan me niet wijsmaken dat het zoiets als Queen of The Eagles is zoals die in de muziek wereld bekend staan.
Queen, of the eagles. Ik vergat een coma. Schiet me maar lek.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Queen of the eagles? Zelfs als ik erop Google vind ik niks?
Die boeken stellen dan ook niet veel voor. Beetje kinderliteratuur wat je in havo 3 moet lezen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet ik nu op het schavot? Je kan me niet wijsmaken dat het zoiets als Queen of The Eagles is zoals die in de muziek wereld bekend staan.
[..]
Jullie lijken het heel normaal te vinden deze schrijvers te kennen, terwijl ik dat niet zo ervaar. Vervolgens doen jullie heel ongeloofwaardig alsof iedereen ze moet kennen, dit terwijl ik er nog nooit van gehoord heb noch dat iemand ooit eens tegen mij zei 'Dit boek, kerel dat moet je lezen!'
'je bent er meteen' zal ook wel meevallen; de meeste boeken verkopen maar een paar honderd exemplaren (als ze het al halen). Alleen krijgt ze misschien een boost nu mensen haar op tv hebben gezien.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah ja ik had rond die periode een hekel aan lezen... Dan let je er ook niet op, en als je dan toch eens gaat lezen dan ga je niet op de kinderafdeling zoeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die boeken stellen dan ook niet veel voor. Beetje kinderliteratuur wat je in havo 3 moet lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |