Klopt, alleen is het Life Fitness gedeelte wel wat meer van het design en voor de welness ketens imho.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Life Fitness is een van de betere merken fitnessapparatuur imho, samen met Nautilus en Technogym.
Voor die 74 miljoen zal er wel aparte Apple design fitnessapparatuur ontwikkeld worden
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:48 schreef fathank het volgende:
W&T / Hayabusa 2 Missie: opnieuw naar een asterode
heey stinkie jij had toch een hayabusa? Misschien hebben zij em wel.
Al een nieuwe gekocht/op het oog? Of wacht je tot het seizoen weer begint?quote:
Zit in zn Antiliaans bloed.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef seto het volgende:
wat moet je met een hayabusa in nederland
doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg haha ja toch
NIeuwe seizoen. Denk dat ik eerst een grotere garage neerzet die ik vanuit de poort in kan. En dan of een andere busa of een ducquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Al een nieuwe gekocht/op het oog? Of wacht je tot het seizoen weer begint?
precies dat ding kan je niet eens normaal mee sturenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef seto het volgende:
wat moet je met een hayabusa in nederland
doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg haha ja toch
Alleen verlengd derde beenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft hij ook verlengde achteras?
13:05 Nederlandse tijd gaan ze weer launchenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef RaymondK het volgende:
Was net een docu op natgeo over een militaire irakees die perongeluk nogal op de broer van sadam leek ( jaren 90) en op de koffie mocht komen.
Om voor de rest van zn leven gedwongen als dubbelganger van die broer te mogen doorbrengen.
Sick
Het is "wil", G.R.S., niet "wilt"!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wilt
Hey Dimaquote:
boek vast een afspraak voor een verslavingskliniekquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey stoners, nog tips voor een eerste keer morgen? Ik vind het oprecht spannend![]()
.
Waarom ga je het doen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey stoners, nog tips voor een eerste keer morgen? Ik vind het oprecht spannend![]()
.
haha niet echt een paal maar iets anders tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:43 schreef Beach het volgende:
ik heb wel een paar waarop je kan dansen
Zorgen dat er niet te veel eten in de buurt is?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
.
ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha niet echt een paal maar iets anders toch![]()
snap je
In the name of science. Omdat ik er erg benieuwd naar ben, of het echt zo relaxerend is. En omdat ik op dit moment m'n ziel zou verkopen aan een crackdealende negerpimp om een nachtje fatsoenlijk te slapen.quote:
Ah mooiquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef Champy het volgende:
[..]
13:05 Nederlandse tijd gaan ze weer launchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |