quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dan?
http://moniquevandervloed.nl/geachte-heer-heyn/
Gare hippies man, srs. En dan klagen over suiker in witte bonen in tomatensaus? 4 gram per 100gram, dus in die pot zit maar liefst 15 gram suiker. Is het ooit in hun opgekomen dat tomatensaus gewoon geconcentreerde tomaat is? En in een tomaat zit suiker, dus vanzelfsprekend dat er in tomatensaus nog net iets meer suiker zit.
Wat een onzin man, alsof AH een schepje suiker aan de bonen toevoegt om het lekker zoet te makenSowieso die haat op suiker, ga anders lekker naar een of andere ecofarm en daar leven van je zelf verbouwde groenten als je de grote boze supermarkt zo kut vind.
Nee, ik kan totaal niet tegen tabak. Vrienden van mij die overgestapt zijn op vapen en gestopt zijn met roken vinden het nu ook smerig en de ervaring veel brakker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef seto het volgende:
misschien door slechte kwaliteit pakistaanse tabak die je rookt?
Godver video staat op prive, iemand nog een mirror?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:54 schreef seto het volgende:
wow t-mobile zet even een dikke marketing fail
denk het niet, maar het was echt bizar slecht, aziatische dude met een zwaar accent die simon lee heet en een sim only gaat halen bij t-mobilequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Godver video staat op prive, iemand nog een mirror?
Dat purplequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:48 schreef Snakey het volgende:
Haha, m'n schoonmoeder zet dit op facebook.
[ afbeelding ]
Dus ik: Looks like some nice smoking there!
Schoonmoeder: Omg is that weed?
seto, ben jij niet gewoon simon lee, azian roots enz?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:50 schreef seto het volgende:
[..]
denk het niet, maar het was echt bizar slecht, aziatische dude met een zwaar accent die simon lee heet en een sim only gaat halen bij t-mobile
Ja stel je voor hequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:48 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden purple hazequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:48 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
hey meisje werd je nat?quote:
Bij mij hebben ze het nog nooit niet waargemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus.
Die claim 'voor 21:00 besteld, morgen in huis' hebben ze bij mij nog nooit waargemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |