Dat dus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Bol is echt gaar met levertijden vaak ja, komt denk ik omdat veel spullen van derden komen en ze niet echt op de hoogte zijn van hun voorraadstatus.
audiospul is in duitsland vaak stukken goedkoper dan hier.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef Questular het volgende:
Jammer genoeg was die versterker 100.- goedkoper dan bv de media-markt, nu maar op zoek naar iets anders.
Ik zie het. Bij mediamarkt hier kost een versterker 384.- en dezelfde bij de mediamarkt.de 289.-quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
audiospul is in duitsland vaak stukken goedkoper dan hier.
Dit ja. Ze hebben hun keten niet op orde.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Bol is echt gaar met levertijden vaak ja, komt denk ik omdat veel spullen van derden komen en ze niet echt op de hoogte zijn van hun voorraadstatus.
Merk/type?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zie het. Bij mediamarkt hier kost een versterker 384.- en dezelfde bij de mediamarkt.de 289.-
Mijn stream stopte ermee 5 seconden voor launchquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef RaymondK het volgende:
Damn hahah
2,5 minuten onderweg en al 35 ton brandstof dr uit. Fuark
Amazon levert uit Duitsland en Engeland vaak nog sneller dan Bolquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef seto het volgende:
bol is indd kut
hopen dat amazon hier in nederland meer dan alleen boeken gaat verkopen
lolquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef RaymondK het volgende:
Damn hahah
2,5 minuten onderweg en al 35 ton brandstof dr uit. Fuark
Ja hier ook lolquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Mijn stream stopte ermee 5 seconden voor launch
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Oh jouw pic niet eens gezien. Nice opduw boobage omhoog slash zijduwtje
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:08 schreef Weissman het volgende:
Quote deze post als je CarbonC ook zo mist.
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel de handdoek in de ring gooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |