Soms? Er gaat geen 100 uur voorbij zonder grote rel of flinke scheldpartijen. Is gew kutreeks met kutusers. Admit it.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Soms? Er gaat geen 100 uur voorbij zonder grote rel of flinke scheldpartijen. Is gew kutreeks met kutusers. Admit it.
Ga je nou een Montelly op mij pullen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?.
Het is gewoon leedvermaak.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?.
Ga jij nu de quotes kruisposten om er in een ander topic om te lachen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je nou een Montelly op mij pullen?
Thanks. Long time no see.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon leedvermaak.
Leuke foto trouwens.
je bent gew jellyquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga jij nu de quotes kruisposten om er in een ander topic om te lachen?
Ik vermaak me wel in het Turkentopic.quote:
Je "kent" me, ik ben niet zo goed met Turkenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel in het Turkentopic.Hoe is het met jou?
Na die mislukte date ben ik maar weggelopen uit de andere reeks.![]()
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk deze eendimensionale tjappies met hun anabolenkarakters ons topicje eens bekritiseren terwijl wij gewoon op onze manier ons gangetje gaan. Over haat en nijd gesproken...
Zeg het hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
u madquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk deze eendimensionale tjappies met hun anabolenkarakters ons topicje eens bekritiseren terwijl wij gewoon op onze manier ons gangetje gaan. Over haat en nijd gesproken...
I know.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je "kent" me, ik ben niet zo goed met Turken. Goed, goed.
Ze bleek een knipperlichtrelatie te hebben...quote:Ik dacht dat je met een chick uit Istanbul aan het aanpappen was?
Oh damn, en daar ging je voor die kant op en alles. Nastyquote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
I know.
[..]
Ze bleek een knipperlichtrelatie te hebben...![]()
Ach ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh damn, en daar ging je voor die kant op en alles. Nasty.
Meh, kutactie wel van d'r. Zie je, niet te vertrouwen die turkenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik ben wel blij dat ik er snel achter ben gekomen.
Haha ecto-beta gespotquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Fab gymchick GRSquote:
Dankjewelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik wel inkomen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:49 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ben een beetje te geobsedeerd door haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
douche92 brengt ze hierheenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef stinkie het volgende:
Wie heeft al die gamma's binnen gelaten?
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik ben een beetje te geobsedeerd door haar.Ow woowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
komen iig na de beta'squote:Op donderdag 4 december 2014 21:50 schreef Montelly het volgende:
Is gamma niet de gevaarlijkste straling?
Welke klapjosti probeert je nou weer te drogerenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sletjes, ga je van wiet echt lekker slapen?
Tevens: als je niet rookt en nooit gerookt hebt, is blowen dan te doen?
Mezelf. Kan me de laatste keer dat ik langer dan 2,5 uur achter elkaar geslapen heb niet herinneren. Slaapmedicatie helpt matig tot niet (terwijl ik aan verdomd heavy stuff kan komen) en wil gewoon een nacht doorslapen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke klapjosti probeert je nou weer te drogeren
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, kutactie wel van d'r. Zie je, niet te vertrouwen die turken.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Gewoon Nederlands schrijven hier aub, anders ga je maar weer terug naar je turkentopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Thunderbowl het volgende:
Dat blijkt al wel, want ik zit hier de hele week al in mn hoofd te zoeken naar een passende korte en krachtige naam.
Wat ik doe is fotograferen maar wil nu een bedrijf gaan starten. Ik krijg meerdere opdrachten in een week dus het word tijd dat we dit eens gaan doorzetten na een goede naam.
Ik fotografeer voornamelijk portretten om emotie in beeld vast te leggen. Dit kan dan ook van alles zijn. Of het gaat om een zwangerschap of een bruiloft, maar een kind die lacht zegt ook veel.
Maar goed, ik weiger mijn eigen naam te gebruiken, simpelweg omdat iedereen dat al doet. Maar wil me meer richten op een productnaam. WIE kan me hier in wat ideeën opborrelen.
Ik kwam zelf met Emotive Fotografie maar dan heb je Engels en Nederlands in een zin. En voorbeelden zoals Pixel Perfect maar dat bestaat natuurlijk al (wist ik veel) MixedEmotions Fotografie klinkt ook wel lekker, maar ook daar weer Engels,vs Nederlands...
#teneinderaad
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |