Soms? Er gaat geen 100 uur voorbij zonder grote rel of flinke scheldpartijen. Is gew kutreeks met kutusers. Admit it.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Soms? Er gaat geen 100 uur voorbij zonder grote rel of flinke scheldpartijen. Is gew kutreeks met kutusers. Admit it.
Ga je nou een Montelly op mij pullen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?.
Het is gewoon leedvermaak.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?.
Ga jij nu de quotes kruisposten om er in een ander topic om te lachen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je nou een Montelly op mij pullen?
Thanks. Long time no see.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon leedvermaak.
Leuke foto trouwens.
je bent gew jellyquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga jij nu de quotes kruisposten om er in een ander topic om te lachen?
Ik vermaak me wel in het Turkentopic.quote:
Je "kent" me, ik ben niet zo goed met Turkenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel in het Turkentopic.Hoe is het met jou?
Na die mislukte date ben ik maar weggelopen uit de andere reeks.![]()
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk deze eendimensionale tjappies met hun anabolenkarakters ons topicje eens bekritiseren terwijl wij gewoon op onze manier ons gangetje gaan. Over haat en nijd gesproken...
Zeg het hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
u madquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk deze eendimensionale tjappies met hun anabolenkarakters ons topicje eens bekritiseren terwijl wij gewoon op onze manier ons gangetje gaan. Over haat en nijd gesproken...
I know.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je "kent" me, ik ben niet zo goed met Turken. Goed, goed.
Ze bleek een knipperlichtrelatie te hebben...quote:Ik dacht dat je met een chick uit Istanbul aan het aanpappen was?
Oh damn, en daar ging je voor die kant op en alles. Nastyquote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
I know.
[..]
Ze bleek een knipperlichtrelatie te hebben...![]()
Ach ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh damn, en daar ging je voor die kant op en alles. Nasty.
Meh, kutactie wel van d'r. Zie je, niet te vertrouwen die turkenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik ben wel blij dat ik er snel achter ben gekomen.
Haha ecto-beta gespotquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |