Hoe kan je relatie hebben mt MsMessy als je Turk bent?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is pas een jaartje of 3 bekend ofzo
Je weet wel dat seto asian is? Of zullen we dat jou volgend jaar pas vertellen?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe kan je relatie hebben mt MsMessy als je turk bent?
denken dat ik echt asian benquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is pas een jaartje of 3 bekend ofzo
Je weet wel dat seto asian is? Of zullen we dat jou volgend jaar pas vertellen?
Derdin ne senin birader? Ugrasma benimlequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:11 schreef Montelly het volgende:
Kom nu achter dat weiss geen turk is..maar als wigger meepost.
[/smileymetlading]
Er zitten ook E-nummers in!!!!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dan?
http://moniquevandervloed.nl/geachte-heer-heyn/
Gare hippies man, srs. En dan klagen over suiker in witte bonen in tomatensaus? 4 gram per 100gram, dus in die pot zit maar liefst 15 gram suiker. Is het ooit in hun opgekomen dat tomatensaus gewoon geconcentreerde tomaat is? En in een tomaat zit suiker, dus vanzelfsprekend dat er in tomatensaus nog net iets meer suiker zit.
Wat een onzin man, alsof AH een schepje suiker aan de bonen toevoegt om het lekker zoet te makenSowieso die haat op suiker, ga anders lekker naar een of andere ecofarm en daar leven van je zelf verbouwde groenten als je de grote boze supermarkt zo kut vind.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zitten ook E-nummers in!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
E300 kut, zoek het eens op
Gerookte kipfilet sowieso ja, als ze dat vlees pekelen wordt er suiker gebruikt. In natural kipfilet zal de suiker wel meevallen denk ik. Maar er wordt ook vaak vlees ingespoten met een mengsel van o.a. zout en suiker, dus zou goed kunnen dat er in de normale kipfilet dan ook suiker is toegevoegd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou is het op zich wel zo dat er aan heel veel etensmiddelen suiker wordt toegevoegd. Er zit ook suiker in kipfilet voor op brood.
Suikerbaklava
Als je niet gewend bent tabak te roken, doe dan een pure jay. Klinkt mischien gek, maar ik kan puur roken zonder problemen, nergens last van, maar na 3 hijsjes van een mixed joint ga ik helemaal bad, misselijk, overgeven en heel af en toe ga ik nokkie head first naar de grond (srs).quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey stoners, nog tips voor een eerste keer morgen? Ik vind het oprecht spannend![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon kcal in > kcal uit tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:
LOL allemaal junkies hier
ik dacht dat XTC-Henk de enige was
ga naar een goeie slager ipv de supermarktquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou is het op zich wel zo dat er aan heel veel etensmiddelen suiker wordt toegevoegd. Er zit ook suiker in kipfilet voor op brood.
Suikerbaklava
Special agent?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef Questular het volgende:
Geen drugs hier, special agent and such
Jazeker. Laatst nog eentje gespot met 2 stagiairs. Die hadden allebei daadwerkelijk een hesje aan met achterop 'stagiair' gedrukt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Wees eerlijk, die mensen zijn ook speciaal.
"wilt u afstappen je mag hier niet fietsen"quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Jazeker. Laatst nog eentje gespot met 2 stagiairs. Die hadden allebei daadwerkelijk een hesje aan met achterop 'stagiair' gedrukt.
Godverdomme dan heb je het wel gemaakt als je op vrijdagochtend moet patrouilleren op de markt.
Ik heb dus twee keer gerookt in m'n leven, en er m'n halve long uitgehoest toen. Daaromvraag ik me af hoe ik dat ga doenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent tabak te roken, doe dan een pure jay. Klinkt mischien gek, maar ik kan puur roken zonder problemen, nergens last van, maar na 3 hijsjes van een mixed joint ga ik helemaal bad, misselijk, overgeven en heel af en toe ga ik nokkie head first naar de grond (srs).
dikke cringequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik moet je helaas doodschieten als ik je het antwoord geef...
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dan?
http://moniquevandervloed.nl/geachte-heer-heyn/
Gare hippies man, srs. En dan klagen over suiker in witte bonen in tomatensaus? 4 gram per 100gram, dus in die pot zit maar liefst 15 gram suiker. Is het ooit in hun opgekomen dat tomatensaus gewoon geconcentreerde tomaat is? En in een tomaat zit suiker, dus vanzelfsprekend dat er in tomatensaus nog net iets meer suiker zit.
Wat een onzin man, alsof AH een schepje suiker aan de bonen toevoegt om het lekker zoet te makenSowieso die haat op suiker, ga anders lekker naar een of andere ecofarm en daar leven van je zelf verbouwde groenten als je de grote boze supermarkt zo kut vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |