Geen één..quote:Op woensdag 3 december 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is Fijn Om TE Lezen.
Zijn er nog veel FOK!kers langsgeweest?
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.quote:
Ik vond het zo wel goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.
Vooral van jummie, want die woont bij je om de hoek. Schande!
Die had kleindochter dag en wie zou er nu belangrijker zijn ?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.
Vooral van jummie, want die woont bij je om de hoek. Schande!
De verjaardag van TH natuurlijk. Duh.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
Die had kleindochter dag en wie zou er nu belangrijker zijn ?
Mogelijk dat de kou een factor was ....quote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De verjaardag van TH natuurlijk. Duh.
Dat is 1 keer per jaar en de kleindochter is er 365 dagen per jaar.
Dat zal het geweest zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat de kou een factor was ....
King had zn middagwandeling halverwege al ingekort.. Helaas was ie al op de helft dus terug zou ie toch alquote:
Dat is wiskundequote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
King had zn middagwandeling halverwege al ingekort.. Helaas was ie al op de helft dus terug zou ie toch al
Vandaag de laatste dag.. Maar ik heb geen kloon dus ik kan maar 1 keer stemmen... PP heeft er vele, maar die is er deze donkere maand ff niet ...quote:
Zolang je geen nummer 2 en 3 invult is je stem niet geldig.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
Vandaag de laatste dag.. Maar ik heb geen kloon dus ik kan maar 1 keer stemmen... PP heeft er vele, maar die is er deze donkere maand ff niet ...
Omdenken!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef drakin het volgende:
Ik heb al gestemd, wel op alleen pietjes omdat ik sint dit jaar boycot.
Ik heb daar nergens iets over in de regels gelezen ...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je geen nummer 2 en 3 invult is je stem niet geldig.
Die vindt ze vast wel mooi... Eerste video met windblower in de studios ..quote:
Moet er ergens een parketje gelegd worden?quote:
graat motiefquote:Op woensdag 3 december 2014 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet er ergens een parketje gelegd worden?
Nu ziet het er niet meer uit .. Toen was dat topquote:
Leuk dansje, wel overduidelijk te zien dat die stuntdanser het even overneemt.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef sacha het volgende:
zo, YouTube kanaal weer even ge-update![]()
de laatste:
zit je nou een beetje mijn liefde voor Christopher Walken te verpestenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk dansje, wel overduidelijk te zien dat die stuntdanser het even overneemt.
Nee, het is een tof dansje wat hij doet. Maar van het balkon afspringen doet hij niet. Het blijft een verstandig mens.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
zit je nou een beetje mijn liefde voor Christopher Walken te verpesten
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
zit je nou een beetje mijn liefde voor Christopher Walken te verpesten
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Killing in the name of...
Dat lijkt op Utopia monster Billy maar dan met zwart haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even op google kijken hoe laat het hier nu is?quote:
Treehut maakt er wel werk vanquote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH was nog niet klaar met zingen?
Mijn hendige telefoon geeft de tijd hier en thuis aan, maar ik dacht dat TH vandaag jarig was, maar lees in de SV dat hij pas komend weekend verjaart.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Even op google kijken hoe laat het hier nu is?
Ik ken iemand die in een uitvaartcentrum werkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
Van dezelfde TS:
WGR / werken in een uitvaartcentrum
SEX / necrofilie fantasieën
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken iemand die in een uitvaartcentrum werkt.
Zal ik 'm tippen in het verkeerde topic?
Ik denk dat het een marketingtruc is net als zijn usernaam, het bestaat niet en toch verkoopt het.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
Van dezelfde TS:
WGR / werken in een uitvaartcentrum
SEX / necrofilie fantasieën
Mijn Spaanse ex schoonfamilie doet in doden... Laatste keer deed ik semi de bar..quote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken er zelfs 2, bedenk ik nu.
Eén als uitvaartbegeleidster en één in het mortuarium.
Hij kan nog kiezen ook...
a.s.quote:
Vrijdag pasquote:Op woensdag 3 december 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hendige telefoon geeft de tijd hier en thuis aan, maar ik dacht dat TH vandaag jarig was, maar lees in de SV dat hij pas komend weekend verjaart.
5dec1961quote:Op woensdag 3 december 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hendige telefoon geeft de tijd hier en thuis aan, maar ik dacht dat TH vandaag jarig was, maar lees in de SV dat hij pas komend weekend verjaart.
Wie is nu weer Semi de Bar...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Spaanse ex schoonfamilie doet in doden... Laatste keer deed ik semi de bar..
Liep de business zo slecht?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
Ik reed zelfs lege kisten naar dorpjes.... Rijverbod zwager....
Sjoef komt naar je toe deze zomer!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:54 schreef drakin het volgende:
De kisten waren niet gevuld, dat levert ook minder op in die business.
Ik heb zelf nog meegedaan met een kunstproject in een oude lijkenkistenfabriek. Ook de kisten daar waren leeg.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef komt naar je toe deze zomer!
je zal maar een kist bestellen en hem gevuld thuis krijgenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog meegedaan met een kunstproject in een oude lijkenkistenfabriek. Ook de kisten daar waren leeg.
Kunst in een lijkkistenfabriek, ongetwijfeld met Nelleke van der Krogt...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog meegedaan met een kunstproject in een oude lijkenkistenfabriek. Ook de kisten daar waren leeg.
De blije doos...quote:Op woensdag 3 december 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
je zal maar een kist bestellen en hem gevuld thuis krijgen
Een gebruikte.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
je zal maar een kist bestellen en hem gevuld thuis krijgen
Met het volgende project heb ik niet meegedaan, had iets met het thema dood te maken en allemaal geweldig beschilderde lijkkisten. Mooiste kunsttentoonstelling ooit die ik gezien heb. En ik heb er heel wat gezien (zowel lijkkisten als tentoonstellingen)quote:Op woensdag 3 december 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunst in een lijkkistenfabriek, ongetwijfeld met Nelleke van der Krogt...
Ik heb vele kisten op gepoetst. In de 80's of begin 90's was er ooit een tentoonstelling van doodkisten.... De gekste kisten lagen daar. Veel Afrikaans...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Wieuwerd wezen kijken naar die mummies daar?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:04 schreef drakin het volgende:
Met het volgende project heb ik niet meegedaan, had iets met het thema dood te maken en allemaal geweldig beschilderde lijkkisten. Mooiste kunsttentoonstelling ooit die ik gezien heb. En ik heb er heel wat gezien (zowel lijkkisten als tentoonstellingen)
tien jaar later was er dus een mooiere tentoonstellingquote:Op woensdag 3 december 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vele kisten op gepoetst. In de 80's of begin 90's was er ooit een tentoonstelling van doodkisten.... De gekste kisten lagen daar. Veel Afrikaans...
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vele kisten op gepoetst. In de 80's of begin 90's was er ooit een tentoonstelling van doodkisten.... In Amsterdam. De gekste kisten lagen daar. Veel Afrikaans...
Ik heb meerdere malen lijkkisten volgekliederd met teksten en tekeningen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Met het volgende project heb ik niet meegedaan, had iets met het thema dood te maken en allemaal geweldig beschilderde lijkkisten. Mooiste kunsttentoonstelling ooit die ik gezien heb. En ik heb er heel wat gezien (zowel lijkkisten als tentoonstellingen)
nee, hebben die ook kunsttentoonstellingen?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Wieuwerd wezen kijken naar die mummies daar?
Niet dat ik weet. Was ook saaier als ik had verwacht.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:06 schreef drakin het volgende:
nee, hebben die ook kunsttentoonstellingen?
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er morgen gelijk paar opgraven voordat de vorst in de grond zit.
Ik heb heel wat mummies in diverse tentoonstellingen gezien, of gewoon in musea, maar dat vind ik weer niet onder kunst vallen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Was ook saaier als ik had verwacht.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb heel wat mummies in diverse tentoonstellingen gezien, of gewoon in musea, maar dat vind ik weer niet onder kunst vallen.
snap jij dat nou, dat je met kist en al een oven ingeduwd wordt?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er morgen gelijk paar opgraven voordat de vorst in de grond zit.
Moderne kunst dan, dit is archeologie.quote:
tegenwoordig mag je gelukkig ook een lijkwade, brand sneller.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
snap jij dat nou, dat je met kist en al een oven ingeduwd wordt?
is toch helemaal niet nodig?
Volgens mij kiepen ze de kist leeg wanneer niemand het ziet en verkopen 'm weer door.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik wil wel gecremeerd worden, maar daarbij dan brandend omhoog komen in de aula.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, ik ben een paar keer bij de oven geweest en die kist gaat mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij kiepen ze de kist leeg wanneer niemand het ziet en verkopen 'm weer door.
Het leven is niet eerlijk, de dood ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel gecremeerd worden, maar daarbij dan brandend omhoog komen in de aula.
Schijnt dat weer niet te mogen...![]()
Er mag heel veel niet bij uitvaartdiensten, zelfs niet als het je laatste wil is...quote:Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk, de dood ook niet.
Ook niet na de dienst. Maar gelukkig kunnen ze niet controleren wat familie/kennissen er voor over hebben om een laatste wil toch uit te voeren.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er mag heel veel niet bij uitvaartdiensten, zelfs niet als het je laatste wil is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kan mij er ook weinig van herinneren, vond het wel bijzonder dat ze daar lagenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Was ook saaier als ik had verwacht.
Ik weet dat het lief bedoeld is, maar dat geeft helemaal niks hoor Chufquote:Op woensdag 3 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Zullen we Fann lekker dr eigen gang laten gaan... En over een ander onderwerp verder gaan. Pls ? Thks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sascha bedankt voor je plaatje!![]()
Wie is nou degene die 2 op zichzelf staande zaken op geheel eigen wijze onnodig met elkaar in verband brengt?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Zullen we Fann lekker dr eigen gang laten gaan... En over een ander onderwerp verder gaan. Pls ? Thks!
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet na de dienst. Maar gelukkig kunnen ze niet controleren wat familie/kennissen er voor over hebben om een laatste wil toch uit te voeren.Wat is dat voor ritueel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het moment dat iemand iets een ritueel noemt word ik wantrouwig...
Leuke vader....quote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zei ik ooit tegen mijn vaderdie naar een begrafenis ging...
kreeg ik een kaakslag
De vorige keer dat chufi ongevraagd woor witte ridder speelde, hadden we er tenminste nog plezier van in Feedback. Nu doe ik maar net of ik er niets van snap. Onwetendheid is een zege.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:16 schreef MadMaster het volgende:
Wie is nou degene die 2 op zichzelf staande zaken op geheel eigen wijze onnodig met elkaar in verband brengt?
of gefeliciteerd ipv gecondoleerdquote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef sacha het volgende:
[..]
Het hart op de tong hebben daarentegen niet altijd...quote:Op donderdag 4 december 2014 08:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vorige keer dat chufi ongevraagd woor witte ridder speelde, hadden we er tenminste nog plezier van in Feedback. Nu doe ik maar net of ik er niets van snap. Onwetendheid is een zege.
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef sacha het volgende:
[..]
kreeg ik een kaakslag
Zit jij nou tong80 hierheen te lokken?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Het hart op de tong hebben daarentegen niet altijd...
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij nou tong80 hierheen te lokken? [ afbeelding ]
Als je er een leuke erfenis uitsleept...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachen
Dump die bokaal maar in ONZ. Hij zal er vast blij mee zijn.quote:
Ik condoleer je met je mislukte / me poging.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Pavement het volgende:
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachen
Ja was nog vroegquote:Op donderdag 4 december 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik condoleer je met je mislukte / me poging.
* Kingstown raadt Pave aan om les te nemen bij just me.
Hehe....ik moest wel lachen.quote:
Die heb ik wel eens per ongeluk uit de mond laten komen.quote:
* just me kan ook met een rode pen schrijvenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....ik moest wel lachen.
just me is de enige die het hier nog weleens gebruikt, maar dat is dan ook een eckte echte oldbie.
Kan je jezelf ook een andere naam geven in het rood?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kan ook met een rode pen schrijven
Het moet m.i. wel kunnen, maar ik weet zelf niet meer hoe...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:05 schreef just me het volgende:
nee want je gebruikt / me en niet /andere naam
Het kan wel, maar dan moet je in de CSS gaan klooien dacht ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Het moet m.i. wel kunnen, maar ik weet zelf niet meer hoe...
Iets met [me=Just me} of zoiets...
Kan me nog herinneren dat er keer bug in de streepjescode zat.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice one chufi!
Leuke code om mee te fucken.
gedraag jequote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice one chufi!
Leuke code om mee te fucken.
makkelijk hè een oude vrouw belachelijk makenquote:
Jij heet blijkbaar test?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
Heet je nu ... Ik ben ook niet zo slim?
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor ritueel?
Op het moment dat iemand iets een ritueel noemt word ik wantrouwig...
Nu zet je 2 keer de korte impressie filmpje neer van 2:12quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.
Dit is het wickerritueel daar vanaf 7.30(daarvoor niet echt interessant, teveel het eigen vriendje van diegene in beeld)
En een korte impressie van het festival zelf
Los van het feit dat je 2 keer hetzelfde filmpje hebt gepost en ik dus nog geen idee heb wat een wickerritueel is, was ik er al bang voor dat je hiernaar ging verwijzen...quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.
Dit is het wickerritueel daar vanaf 7.30(daarvoor niet echt interessant, teveel het eigen vriendje van diegene in beeld)
* just me vindt zichzelf een oud wijfquote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef just me het volgende:
makkelijk hè een oude vrouw belachelijk maken
De muziek is kut, maar voor de rest ziet het er wel geil uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
Straks kan ze het zelf ookquote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
* just me vindt zichzelf een oud wijf
* just me is aan het oefenen, leve de previewquote:
Wat gaat ze modden?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
![]()
Dat lukt jou niet. Alleen APK kan dat. En Deisyy natuurlijk binnenkort.
No sir.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
Niets gelezen over de coupe die ze binnenkort gaat plegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja best wel. Haren los en niemand houdt haar meer tegen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef APK het volgende:
No sir.
Gaat het spectaculair worden, die nieuwe haardracht?
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja best wel. Haren los en niemand houdt haar meer tegen.
Schreef ik echt coupe?![]()
Alsof Karina daarin rondlooptquote:Op donderdag 4 december 2014 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het gaat dus niet 40+ worden, zonder kort pittig kapsel
In Mexico en dan in je beste Spaans uit gaan leggen wat de bedoeling isquote:
Kort en pittig kapsel is voor modjes op OUD.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:41 schreef APK het volgende:
Maar het gaat dus niet 40+ worden, zonder kort pittig kapsel
Jij kent wel veel vrouwen hierquote:
Met mijn Spaans kom ik de rest van het jaar de deur niet meer uitquote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
In Mexico en dan in je beste Spaans uit gaan leggen wat de bedoeling is
Ik ben al geweest, zo spannend is het nietquote:
Je bewaart ook echt alles ...quote:Op donderdag 4 december 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina kennen we allemaal. Die is op TV geweest! Wereldberoemd op FOK!![]()
[ afbeelding ]
Ik geef bijles ...quote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mijn Spaans kom ik de rest van het jaar de deur niet meer uit
Zonder Karina haar inspanningen in de begindagen van 40+ was het hier nooit van de grond gekomen. Nu is haar aanwezigheid idd niet meer nodig met het zelfreinigende vermogen van de 40-plussers.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef APK het volgende:
Die loopt hier ook niet zoveel rond, niet dat het nodig is [ afbeelding ]
Volgens mij is dit idd een van de vredigste subfora op FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder Karina haar inspanningen in de begindagen van 40+ was het hier nooit van de grond gekomen. Nu is haar aanwezigheid idd niet meer nodig met het zelfreinigende vermogen van de 40-plussers.![]()
Tijd dat ik mijn ode aan Karina weer eens een update ga geven. Thnx for the reminder.
Denk dat die ook even in een soort Fann periode zit... Maar die is ook ff afwezigquote:Op donderdag 4 december 2014 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is dit idd een van de vredigste subfora op FOK!![]()
Tot die relmuis weer eens langskomt
Die moeten dan wel heel erg zijn geweest .....quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat KPD pics voor je die gedelete zijn 10 secondes na plaatsing. Interested?
Oh, had ze ook slecht nieuws?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die ook even in een soort Fann periode zit... Maar die is ook ff afwezig
Ah, ik ben dus niet de enige die er last van heeft.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef APK het volgende:
Kan iemand trouwens ad.360yield even een schop geven of resetten?
FOK! blijft er de hele tijd op hangen
Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,quote:
Ah merci, altijd kut om te horen...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
heeft MM al een nutteloze cadeaubon gewonnen?
MM is de maker, ik ben de dragerquote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,
Bel de Rutger Stichting!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
MM is de maker, ik ben de drager![]()
geen discussie over mogelijk
Samen delenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...
ik ook nietquote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...
dat was toch al?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.
Het gaat om de eeuwige roem.quote:
quote:
OK die had ik dus blijkbaar gemist... Vermoedde dus al zoiets... Moeilijk altijd...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.
het is angstig stil in dat topic, stemmen kon tot en met 3 decemberquote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Maar is de prijs al binnen?
Heb het niet echt gevolgd
waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Mobiel fokken zonder leesbril is drama.
Hahahaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef sacha het volgende:
even de hulp Pieten in een vakantiehuisje proppen!
Ik ga me beraden over mijn keuzemogelijkheden, leesbril opzetten of telefoon weg leggen.quote:
Jij bent de Gijp en de Kieft van FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef sacha het volgende:
[..]
het is angstig stil in dat topic, stemmen kon tot en met 3 december
Zou Sas weten wie ze nu is ?quote:
Met leesbril ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Mobiel fokken zonder leesbril is drama.
-deleted-quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
Sas en MM zijn genaaid FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
OK wel een bon maar niet 1e
Wat ze er van gaat kopen maar dat stond er dus al.quote:
Ah OK ... Al Nerveus voor over 3.5 uur?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat ze er van gaat kopen maar dat stond er dus al.
Tis een cado bon dus goed doel gaat niet werken .. FHF OK .. Geen idee hoeveel het is... Een bedrukte muts kost al 15 Euro ..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Sas, schenk de bon maar in FHF of aan ebola of het Rode Kruis of de vliegende teringdokters.
Of zo...
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:
wat moet sacha met een bedrukte muts ?
Na een Piet tussen haar tieten, kijk ik nergens meer van op.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:
ik deel wel mee in de bedankjesquote:Op donderdag 4 december 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een Piet tussen haar tieten, kijk ik nergens meer van op.
Ik heb al weer inspiratie voor een kerst UI voor haar...
Ik dacht aan Aap voor en Paa achter of zoquote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:
komt goed, na het weekendquote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Sas, schenk de bon maar in FHF of aan ebola of het Rode Kruis of de vliegende teringdokters.
Of zo...
waar?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:11 schreef Treehut362 het volgende:
Dat het maar gauw afgelopen is daar.
Ja maar Syrie werkt momenteel niet echt mee...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
iK HEB 5 EURO AAN sYRIE GESCHONKEN.
Ik heb net 5 euro aan whisky ingeschonken...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
iK HEB 5 EURO AAN sYRIE GESCHONKEN.
Ja ok maar daar is ook alles mee gezegd.. Mooie natuurprogrammas maken is veel mooierquote:Op donderdag 4 december 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het figuur van z'n vriendin aantrekkelijker...
Geld op ---> vriendin weg.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het figuur van z'n vriendin aantrekkelijker...
Wat een dubbele ? MM Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net 5 euro aan whisky ingeschonken...
Een halfje slechts...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een dubbele ? MM Het moet niet gekker worden
Natuurprogramma's? Met Freek z'n vriendin?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok maar daar is ook alles mee gezegd.. Mooie natuurprogrammas maken is veel mooier
Ik hoop dat die druppel gesmaakt heeftquote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurprogramma's? Met Freek z'n vriendin?
Ik geef het een kans...
De welbekende druppel uit het natuurprogramma met Freek z'n vriendin...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat die druppel gesmaakt heeft
in Syriequote:
ook weer geregeldquote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij jouw inzet en gulle gave is het nu zo over.
Kusje er op, klaar!
Welke spiritus drink jij nu?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Freek is een goeie gast die mooi gebruik maakt van onze natuur Daarnaast heeft ie ballen en dat kan Eva niet van dr Boobies zeggen .. Dat zijn Sas boobs..
Heb je met Bram zitten lullen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
dat kan Eva niet van dr Boobies zeggen.
Zolang ie dat in de wilde natuur doet met z'n enthousiasme heb ik er niks op tegen, maar als ie dat als een circus-act met levende dieren in een show gaat doen dan niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Freek is een goeie gast die mooi gebruik maakt van onze natuur Daarnaast heeft ie ballen en dat kan Eva niet van dr Boobies zeggen .. Dat zijn Sas boobs..
Zegt de man die meer struisvogelbiefstukken in allerlei exquise restaurants heeft verorberd dan er legbatterijen zijn...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang ie dat in de wilde natuur doet met z'n enthousiasme heb ik er niks op tegen, maar als ie dat als een circus-act met levende dieren in een show gaat doen dan niet.
http://www.freekvonklive.nl/
/alle levende dieren het circus uit!
Ik eet echt nooit struisvogelbiefstuk, want dat vind ik niet te vreten.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Zegt de man die meer struisvogelbiefstukken in allerlei exquise restaurants heeft verorberd dan er legbatterijen zijn...
Ik heb nooit met je getafeld, dus ik gaf mijn commentaar met een willekeurig gekozen metafoor...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit struisvogelbiefstuk, want dat vind ik niet te vreten.
Verkeerde metafoor dus gekozen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nooit met je getafeld, dus ik gaf mijn commentaar met een willekeurig gekozen metafoor...
Tamme dieren mogen wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkeerde metafoor dus gekozen.![]()
En ik ben geen vegetariër en lust mijn lekkere stukjes vlees, maar vind echt dat levende wilde dieren het circus uit moeten.
1 keer gegeten , was best lekker, maar gewoon richting biefstuk...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit struisvogelbiefstuk, want dat vind ik niet te vreten.
Ja, ook liever niet. Maar een paarden-act of iets met tamme konijnen heb ik niet zo'n moeite mee.quote:
ik heb het 'n paar keer gegeten in ZAquote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer gegeten , was best lekker, maar gewoon richting biefstuk...
Waar ligt de grens? Is een kameel tam? Een olifant?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ook liever niet. Maar een paarden-act of iets met tamme konijnen heb ik niet zo'n moeite mee.
Tis toch gewoon te vreten als biefstuk of was het nu kipfilet ..quote:Op donderdag 4 december 2014 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het 'n paar keer gegeten in ZA
Smaken verschillen, ik vond het gewoon lekker en naar biefstuk smakenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis toch gewoon te vreten als biefstuk of was het nu kipfilet ..
Ja die dus//quote:Op donderdag 4 december 2014 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vond het gewoon lekker en naar biefstuk smaken
Dat mag uiteraard, maar ik vind het struisvogelpolitiek...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkeerde metafoor dus gekozen.![]()
En ik ben geen vegetariër en lust mijn lekkere stukjes vlees, maar vind echt dat levende wilde dieren het circus uit moeten.
Ban vragen is ban krijgen!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef Treehut362 het volgende:
Dag kindertjes morgen ban ik jarig
Fijne dag morgen Sint TH Ik weet het is een kut dag om geboren te zijn .... Maar helaas niets aan te doen .. ik doe zo iets over 7 dagen of zo ..quote:Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef Treehut362 het volgende:
Dag kindertjes morgen ban ik jarig
Zo'n baard en mijter staan 'm vast goed.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne dag morgen Sint TH Ik weet het is een kut dag om geboren te zijn .... Maar helaas niets aan te doen .. ik doe zo iets over 7 dagen of zo ..
Hij is er al maanden mee bezig ...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n baard en mijter staan 'm vast goed.
tis een slimme meid hoor maar ze lees hier nog niet meequote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
Sorry voor die kleine JM . maar die begrijpt het toch noch niet
De jongste fokster.. Heeft ze al een account? Hint nee wil je of Mus nietquote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
tis een slimme meid hoor maar ze lees hier nog niet mee
Sinterklaas nooit tegengekomen in Spanje?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
Niet mijn ding ... Doe niet aan huichelarij
Ik over 15 dagen...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
Fijne dag morgen Sint TH Ik weet het is een kut dag om geboren te zijn .... Maar helaas niets aan te doen .. ik doe zo iets over 7 dagen of zo ..
hahahaha!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
Niet mijn ding ... Doe niet aan huichelarij
dat vraag ik me ook vaak afquote:
Toen zat ik altijd hier,,, Mijn dochter zit nu bv in London,,, Het speelt daar dus nietquote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinterklaas nooit tegengekomen in Spanje?
En dat terwijl ze op West End de meest bizarre musicals en shows hebben...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen zat ik altijd hier,,, Mijn dochter zit nu bv in London,,, Het speelt daar dus niet
Niets is wat het lijkt !quote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
1 ding TH en ik kunnen geen broertjes zijn of er moet iets heel vreemds hebben plaats gevonden
quote:
Mietje ben je .. Je hebt voor dit leven gekozen en nu doe je zieligquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sla een jaartje over, het is te koud om in een majo rond te huppelen....
Vanaf nu adviseer ik je elke Zwarte Piet in je nabijheid te wantrouwen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mietje ben je .. Je hebt voot dit leven gekozen en nu doe je zielig
goed inpakken dan kan het best wel!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sla een jaartje over, het is te koud om in een majo rond te huppelen....
Het is wel vaker koud geweest rond deze tijd van het jaar en dat pak zit behoorlijk warm.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
goed inpakken dan kan het best wel!
Ik doe nooit iets voor geld, moet het zelf leuk vinden!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel vaker koud geweest rond deze tijd van het jaar en dat pak zit behoorlijk warm.
Geen probleem dus, maar ik heb er dit jaar gewoon even geen zin in, ondanks een paar verzoeken.
Ik doe het sowieso niet voor geld, dus ik mis er niks aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |