Ja, ik ook, maar ik heb de zwart-witte en na wat Google-en blijkt dat dus een compleet ander model te zijn (de 50D) en die heeft bijvoorbeeld geen vibratie (maar daar adverteren ze dus wel mee). De driver van Sades werkte dus ook niet, werd onder Windows alleen herkend als een stereo headset. 7.1 was nergens in te stellen, via een vage driver lijkt dat dan weer te werken, maar eigenlijk hoort de originele Sades driver te werken.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:02 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Tokko had hem toch ook van LightTake? Die warning zetten ze er volgens mij alleen op, zodat om 'illegale' import van de Chinese headsets tegen te gaan.
Vind het een appart verhaal, sowieso moet je niet op de Sades.US site kijken maar op hun chinese site. Aangezien LT alleen de chinese modellen verkoopt A** etc ipv "Raider"/"Knite" etc.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik heb de zwart-witte en na wat Google-en blijkt dat dus een compleet ander model te zijn (de 50D) en die heeft bijvoorbeeld geen vibratie (maar daar adverteren ze dus wel mee). De driver van Sades werkte dus ook niet, werd onder Windows alleen herkend als een stereo headset. 7.1 was nergens in te stellen, via een vage driver lijkt dat dan weer te werken, maar eigenlijk hoort de originele Sades driver te werken.
Alleen doet die site van Sades China het niet, dus valt er niets te downloaden. Ik heb ook een andere volumeregeling in de kabel zitten. Als ik dus ga Google-en, zou dat dus de 50D moeten zijn en die wordt overal geadverteerd zonder vibraties.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vind het een appart verhaal, sowieso moet je niet op de Sades.US site kijken maar op hun chinese site. Aangezien LT alleen de chinese modellen verkoopt A** etc ipv "Raider"/"Knite" etc.
Het model wat ik heb doet het gewoon met de drivers van sades website en heb ook vibraties/3D sound....
Ik vermoed sterk dat de US site dus inderdaad andere versies verkoopt met iets andere hardware ID zodat alleen 'hun' drivers werken.
Zo heeft sades china een eigen warning op hun site:
[ afbeelding ]
Alle lage prijzen zijn van aanbieders op Aliexpress zonder feedback score.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:43 schreef wootahH het volgende:
zit er hier nou een addertje onder het gras of is de minix x8 zo in waarde gedaald?
http://chinaprices.us?q=minix%20x8
Inderdaad. Daarnaast is bijvoorbeeld deze advertentie:quote:Op woensdag 3 december 2014 14:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Alle lage prijzen zijn van aanbieders op Aliexpress zonder feedback score.
Gisteren besteldquote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Catch22- het volgende:
de 16000mAh is er inmiddels ook. Die heeft 2 USB outputs blijkbaar, wel handig.
Ik heb deze ook besteld via dealextreme. 1,69 euro duurder maar dan wel verstuurd via european warehouse. (eu direct)quote:
meer een fitness/sleep tracker & notifier o.b.v trillingen/ledjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:51 schreef De-Hamster het volgende:
Wat is precies zo'n MiBand? Is het een soort van Smartwatch?
DX heeft geen EU warehouse, is een marketing iets, ze verzenden het ook net zoals banggood met NL direct mail.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik heb deze ook besteld via dealextreme. 1,69 euro duurder maar dan wel verstuurd via european warehouse. (eu direct)
http://eud.dx.com/product(...)4363631#.VH9I0DGG_JY
Pfff, dan heb ik een keukentafel met 8 verdiepingen nodig ofzo. Of moet ik telkens de tafel weer legen en dan een nieuwe foto maken en dan shoppen tot een superpanorama van een superlange keukentafel.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Shiznuts, een challenge voor jou:
Stal al je aankopen zoveel mogelijk uit op je keukentafel, en maak er 1 foto van
Dat is als Bill Gates vragen of hij al zijn geld even op de foto wil zetten in de vorm van dollar biljetten..quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Shiznuts, een challenge voor jou:
Stal al je aankopen zoveel mogelijk uit op je keukentafel, en maak er 1 foto van
Interessant om in de gaten te houden. Kan best dat de roebel prijs in de shops veel lager isquote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Dromer het volgende:
Wat de muntkoersen betreft. Voor ons niet zo heel lekker met de euro, maar de Russen moeten het met hun roebel toch veel meer merken nu? Die is in korte tijd 40% gedaald tov de dollar. Een aangezien Rusland een grote markt is voor de Chinese webshops, zullen zij dat ook moeten merken in hun afzet, lijkt me.
Misschien kunnen we wat prijsdalingen daar verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |