Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,quote:
Ah merci, altijd kut om te horen...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
heeft MM al een nutteloze cadeaubon gewonnen?
MM is de maker, ik ben de dragerquote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,
Bel de Rutger Stichting!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
MM is de maker, ik ben de drager![]()
geen discussie over mogelijk
Samen delenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...
ik ook nietquote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...
dat was toch al?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.
Het gaat om de eeuwige roem.quote:
quote:
OK die had ik dus blijkbaar gemist... Vermoedde dus al zoiets... Moeilijk altijd...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.
het is angstig stil in dat topic, stemmen kon tot en met 3 decemberquote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Maar is de prijs al binnen?
Heb het niet echt gevolgd
waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Mobiel fokken zonder leesbril is drama.
Hahahaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef sacha het volgende:
even de hulp Pieten in een vakantiehuisje proppen!
Ik ga me beraden over mijn keuzemogelijkheden, leesbril opzetten of telefoon weg leggen.quote:
Jij bent de Gijp en de Kieft van FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef sacha het volgende:
[..]
het is angstig stil in dat topic, stemmen kon tot en met 3 december
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |