of gefeliciteerd ipv gecondoleerdquote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zei ik ooit tegen mijn vaderdie naar een begrafenis ging...
Het hart op de tong hebben daarentegen niet altijd...quote:Op donderdag 4 december 2014 08:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vorige keer dat chufi ongevraagd woor witte ridder speelde, hadden we er tenminste nog plezier van in Feedback. Nu doe ik maar net of ik er niets van snap. Onwetendheid is een zege.
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zei ik ooit tegen mijn vaderdie naar een begrafenis ging...
kreeg ik een kaakslag
Zit jij nou tong80 hierheen te lokken?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Het hart op de tong hebben daarentegen niet altijd...
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij nou tong80 hierheen te lokken? [ afbeelding ]
Als je er een leuke erfenis uitsleept...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachen
Dump die bokaal maar in ONZ. Hij zal er vast blij mee zijn.quote:
Ik condoleer je met je mislukte / me poging.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Pavement het volgende:
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachen
Ja was nog vroegquote:Op donderdag 4 december 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik condoleer je met je mislukte / me poging.
* Kingstown raadt Pave aan om les te nemen bij just me.
Hehe....ik moest wel lachen.quote:
Die heb ik wel eens per ongeluk uit de mond laten komen.quote:
* just me kan ook met een rode pen schrijvenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....ik moest wel lachen.
just me is de enige die het hier nog weleens gebruikt, maar dat is dan ook een eckte echte oldbie.
Kan je jezelf ook een andere naam geven in het rood?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kan ook met een rode pen schrijven
Het moet m.i. wel kunnen, maar ik weet zelf niet meer hoe...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:05 schreef just me het volgende:
nee want je gebruikt / me en niet /andere naam
Het kan wel, maar dan moet je in de CSS gaan klooien dacht ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Het moet m.i. wel kunnen, maar ik weet zelf niet meer hoe...
Iets met [me=Just me} of zoiets...
Kan me nog herinneren dat er keer bug in de streepjescode zat.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice one chufi!
Leuke code om mee te fucken.
gedraag jequote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice one chufi!
Leuke code om mee te fucken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |