Met leesbril ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Mobiel fokken zonder leesbril is drama.

-deleted-quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
Sas en MM zijn genaaid FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
OK wel een bon maar niet 1e

Wat ze er van gaat kopen maar dat stond er dus al.quote:

Ah OK ... Al Nerveus voor over 3.5 uur?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat ze er van gaat kopen maar dat stond er dus al.

Tis een cado bon dus goed doel gaat niet werken .. FHF OK .. Geen idee hoeveel het is... Een bedrukte muts kost al 15 Euro ..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Sas, schenk de bon maar in FHF of aan ebola of het Rode Kruis of de vliegende teringdokters.
Of zo...

quote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:
wat moet sacha met een bedrukte muts ?

Na een Piet tussen haar tieten, kijk ik nergens meer van op.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:

ik deel wel mee in de bedankjesquote:Op donderdag 4 december 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een Piet tussen haar tieten, kijk ik nergens meer van op.
Ik heb al weer inspiratie voor een kerst UI voor haar...

Ik dacht aan Aap voor en Paa achter of zoquote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:

komt goed, na het weekendquote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Sas, schenk de bon maar in FHF of aan ebola of het Rode Kruis of de vliegende teringdokters.
Of zo...

waar?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:11 schreef Treehut362 het volgende:
Dat het maar gauw afgelopen is daar.

Ja maar Syrie werkt momenteel niet echt mee...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
iK HEB 5 EURO AAN sYRIE GESCHONKEN.

Ik heb net 5 euro aan whisky ingeschonken...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
iK HEB 5 EURO AAN sYRIE GESCHONKEN.

Ja ok maar daar is ook alles mee gezegd.. Mooie natuurprogrammas maken is veel mooierquote:Op donderdag 4 december 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het figuur van z'n vriendin aantrekkelijker...

Geld op ---> vriendin weg.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het figuur van z'n vriendin aantrekkelijker...

Wat een dubbele ? MM Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net 5 euro aan whisky ingeschonken...

Een halfje slechts...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een dubbele ? MM Het moet niet gekker worden

Natuurprogramma's? Met Freek z'n vriendin?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok maar daar is ook alles mee gezegd.. Mooie natuurprogrammas maken is veel mooier

Ik hoop dat die druppel gesmaakt heeftquote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurprogramma's? Met Freek z'n vriendin?
Ik geef het een kans...

De welbekende druppel uit het natuurprogramma met Freek z'n vriendin...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat die druppel gesmaakt heeft

in Syriequote:

ook weer geregeldquote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij jouw inzet en gulle gave is het nu zo over.
Kusje er op, klaar!

Welke spiritus drink jij nu?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Freek is een goeie gast die mooi gebruik maakt van onze natuur Daarnaast heeft ie ballen en dat kan Eva niet van dr Boobies zeggen .. Dat zijn Sas boobs..

Heb je met Bram zitten lullen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
dat kan Eva niet van dr Boobies zeggen.

Zolang ie dat in de wilde natuur doet met z'n enthousiasme heb ik er niks op tegen, maar als ie dat als een circus-act met levende dieren in een show gaat doen dan niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Freek is een goeie gast die mooi gebruik maakt van onze natuur Daarnaast heeft ie ballen en dat kan Eva niet van dr Boobies zeggen .. Dat zijn Sas boobs..

Zegt de man die meer struisvogelbiefstukken in allerlei exquise restaurants heeft verorberd dan er legbatterijen zijn...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang ie dat in de wilde natuur doet met z'n enthousiasme heb ik er niks op tegen, maar als ie dat als een circus-act met levende dieren in een show gaat doen dan niet.
http://www.freekvonklive.nl/
/alle levende dieren het circus uit!

Ik eet echt nooit struisvogelbiefstuk, want dat vind ik niet te vreten.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Zegt de man die meer struisvogelbiefstukken in allerlei exquise restaurants heeft verorberd dan er legbatterijen zijn...

Ik heb nooit met je getafeld, dus ik gaf mijn commentaar met een willekeurig gekozen metafoor...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit struisvogelbiefstuk, want dat vind ik niet te vreten.

Verkeerde metafoor dus gekozen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nooit met je getafeld, dus ik gaf mijn commentaar met een willekeurig gekozen metafoor...

Tamme dieren mogen wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkeerde metafoor dus gekozen.![]()
En ik ben geen vegetariër en lust mijn lekkere stukjes vlees, maar vind echt dat levende wilde dieren het circus uit moeten.

1 keer gegeten , was best lekker, maar gewoon richting biefstuk...quote:Op donderdag 4 december 2014 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit struisvogelbiefstuk, want dat vind ik niet te vreten.

Ja, ook liever niet. Maar een paarden-act of iets met tamme konijnen heb ik niet zo'n moeite mee.quote:

ik heb het 'n paar keer gegeten in ZAquote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer gegeten , was best lekker, maar gewoon richting biefstuk...

Waar ligt de grens? Is een kameel tam? Een olifant?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ook liever niet. Maar een paarden-act of iets met tamme konijnen heb ik niet zo'n moeite mee.

Tis toch gewoon te vreten als biefstuk of was het nu kipfilet ..quote:Op donderdag 4 december 2014 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het 'n paar keer gegeten in ZA

Smaken verschillen, ik vond het gewoon lekker en naar biefstuk smakenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis toch gewoon te vreten als biefstuk of was het nu kipfilet ..

Ja die dus//quote:Op donderdag 4 december 2014 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vond het gewoon lekker en naar biefstuk smaken

Dat mag uiteraard, maar ik vind het struisvogelpolitiek...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkeerde metafoor dus gekozen.![]()
En ik ben geen vegetariër en lust mijn lekkere stukjes vlees, maar vind echt dat levende wilde dieren het circus uit moeten.

Ban vragen is ban krijgen!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef Treehut362 het volgende:
Dag kindertjes morgen ban ik jarig

Fijne dag morgen Sint TH Ik weet het is een kut dag om geboren te zijn .... Maar helaas niets aan te doen .. ik doe zo iets over 7 dagen of zo ..quote:Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef Treehut362 het volgende:
Dag kindertjes morgen ban ik jarig

Zo'n baard en mijter staan 'm vast goed.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne dag morgen Sint TH Ik weet het is een kut dag om geboren te zijn .... Maar helaas niets aan te doen .. ik doe zo iets over 7 dagen of zo ..

Hij is er al maanden mee bezig ...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n baard en mijter staan 'm vast goed.

tis een slimme meid hoor maar ze lees hier nog niet meequote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
Sorry voor die kleine JM . maar die begrijpt het toch noch niet

De jongste fokster.. Heeft ze al een account? Hint nee wil je of Mus nietquote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
tis een slimme meid hoor maar ze lees hier nog niet mee

Sinterklaas nooit tegengekomen in Spanje?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
Niet mijn ding ... Doe niet aan huichelarij

Ik over 15 dagen...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
Fijne dag morgen Sint TH Ik weet het is een kut dag om geboren te zijn .... Maar helaas niets aan te doen .. ik doe zo iets over 7 dagen of zo ..

hahahaha!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
Niet mijn ding ... Doe niet aan huichelarij

dat vraag ik me ook vaak afquote:

Toen zat ik altijd hier,,, Mijn dochter zit nu bv in London,,, Het speelt daar dus nietquote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinterklaas nooit tegengekomen in Spanje?

En dat terwijl ze op West End de meest bizarre musicals en shows hebben...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen zat ik altijd hier,,, Mijn dochter zit nu bv in London,,, Het speelt daar dus niet

Niets is wat het lijkt !quote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
1 ding TH en ik kunnen geen broertjes zijn of er moet iets heel vreemds hebben plaats gevonden

quote:

Mietje ben je .. Je hebt voor dit leven gekozen en nu doe je zieligquote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sla een jaartje over, het is te koud om in een majo rond te huppelen....

Vanaf nu adviseer ik je elke Zwarte Piet in je nabijheid te wantrouwen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mietje ben je .. Je hebt voot dit leven gekozen en nu doe je zielig

goed inpakken dan kan het best wel!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sla een jaartje over, het is te koud om in een majo rond te huppelen....

Het is wel vaker koud geweest rond deze tijd van het jaar en dat pak zit behoorlijk warm.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
goed inpakken dan kan het best wel!

Ik doe nooit iets voor geld, moet het zelf leuk vinden!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel vaker koud geweest rond deze tijd van het jaar en dat pak zit behoorlijk warm.
Geen probleem dus, maar ik heb er dit jaar gewoon even geen zin in, ondanks een paar verzoeken.
Ik doe het sowieso niet voor geld, dus ik mis er niks aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |