Zou Sas weten wie ze nu is ?quote:

Met leesbril ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Mobiel fokken zonder leesbril is drama.

-deleted-quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
Sas en MM zijn genaaid FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
OK wel een bon maar niet 1e

Wat ze er van gaat kopen maar dat stond er dus al.quote:

Ah OK ... Al Nerveus voor over 3.5 uur?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat ze er van gaat kopen maar dat stond er dus al.

Tis een cado bon dus goed doel gaat niet werken .. FHF OK .. Geen idee hoeveel het is... Een bedrukte muts kost al 15 Euro ..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Sas, schenk de bon maar in FHF of aan ebola of het Rode Kruis of de vliegende teringdokters.
Of zo...

quote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:
wat moet sacha met een bedrukte muts ?

Na een Piet tussen haar tieten, kijk ik nergens meer van op.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:

ik deel wel mee in de bedankjesquote:Op donderdag 4 december 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een Piet tussen haar tieten, kijk ik nergens meer van op.
Ik heb al weer inspiratie voor een kerst UI voor haar...

Ik dacht aan Aap voor en Paa achter of zoquote:Op donderdag 4 december 2014 20:43 schreef just me het volgende:

komt goed, na het weekendquote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Sas, schenk de bon maar in FHF of aan ebola of het Rode Kruis of de vliegende teringdokters.
Of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |