Het hart op de tong hebben daarentegen niet altijd...quote:Op donderdag 4 december 2014 08:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vorige keer dat chufi ongevraagd woor witte ridder speelde, hadden we er tenminste nog plezier van in Feedback. Nu doe ik maar net of ik er niets van snap. Onwetendheid is een zege.
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zei ik ooit tegen mijn vaderdie naar een begrafenis ging...
kreeg ik een kaakslag
Zit jij nou tong80 hierheen te lokken?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Het hart op de tong hebben daarentegen niet altijd...
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij nou tong80 hierheen te lokken? [ afbeelding ]
Als je er een leuke erfenis uitsleept...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachen
Dump die bokaal maar in ONZ. Hij zal er vast blij mee zijn.quote:
Ik condoleer je met je mislukte / me poging.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef Pavement het volgende:
Iemand feliciteerde mij een keer op een begrafenis ipv condoleren. Ik moest lachen
Ja was nog vroegquote:Op donderdag 4 december 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik condoleer je met je mislukte / me poging.
* Kingstown raadt Pave aan om les te nemen bij just me.
Hehe....ik moest wel lachen.quote:
Die heb ik wel eens per ongeluk uit de mond laten komen.quote:
* just me kan ook met een rode pen schrijvenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....ik moest wel lachen.
just me is de enige die het hier nog weleens gebruikt, maar dat is dan ook een eckte echte oldbie.
Kan je jezelf ook een andere naam geven in het rood?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kan ook met een rode pen schrijven
Het moet m.i. wel kunnen, maar ik weet zelf niet meer hoe...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:05 schreef just me het volgende:
nee want je gebruikt / me en niet /andere naam
Het kan wel, maar dan moet je in de CSS gaan klooien dacht ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Het moet m.i. wel kunnen, maar ik weet zelf niet meer hoe...
Iets met [me=Just me} of zoiets...
Kan me nog herinneren dat er keer bug in de streepjescode zat.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice one chufi!
Leuke code om mee te fucken.
gedraag jequote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice one chufi!
Leuke code om mee te fucken.
makkelijk hè een oude vrouw belachelijk makenquote:
Jij heet blijkbaar test?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
Heet je nu ... Ik ben ook niet zo slim?
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor ritueel?
Op het moment dat iemand iets een ritueel noemt word ik wantrouwig...
Nu zet je 2 keer de korte impressie filmpje neer van 2:12quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.
Dit is het wickerritueel daar vanaf 7.30(daarvoor niet echt interessant, teveel het eigen vriendje van diegene in beeld)
En een korte impressie van het festival zelf
Los van het feit dat je 2 keer hetzelfde filmpje hebt gepost en ik dus nog geen idee heb wat een wickerritueel is, was ik er al bang voor dat je hiernaar ging verwijzen...quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.
Dit is het wickerritueel daar vanaf 7.30(daarvoor niet echt interessant, teveel het eigen vriendje van diegene in beeld)
* just me vindt zichzelf een oud wijfquote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef just me het volgende:
makkelijk hè een oude vrouw belachelijk maken
De muziek is kut, maar voor de rest ziet het er wel geil uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
Straks kan ze het zelf ookquote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
* just me vindt zichzelf een oud wijf
* just me is aan het oefenen, leve de previewquote:
Wat gaat ze modden?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
![]()
Dat lukt jou niet. Alleen APK kan dat. En Deisyy natuurlijk binnenkort.
No sir.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
Niets gelezen over de coupe die ze binnenkort gaat plegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja best wel. Haren los en niemand houdt haar meer tegen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef APK het volgende:
No sir.
Gaat het spectaculair worden, die nieuwe haardracht?
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja best wel. Haren los en niemand houdt haar meer tegen.
Schreef ik echt coupe?![]()
Alsof Karina daarin rondlooptquote:Op donderdag 4 december 2014 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het gaat dus niet 40+ worden, zonder kort pittig kapsel
In Mexico en dan in je beste Spaans uit gaan leggen wat de bedoeling isquote:
Kort en pittig kapsel is voor modjes op OUD.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:41 schreef APK het volgende:
Maar het gaat dus niet 40+ worden, zonder kort pittig kapsel
Jij kent wel veel vrouwen hierquote:
Met mijn Spaans kom ik de rest van het jaar de deur niet meer uitquote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
In Mexico en dan in je beste Spaans uit gaan leggen wat de bedoeling is
Ik ben al geweest, zo spannend is het nietquote:
Je bewaart ook echt alles ...quote:Op donderdag 4 december 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina kennen we allemaal. Die is op TV geweest! Wereldberoemd op FOK!![]()
[ afbeelding ]
Ik geef bijles ...quote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mijn Spaans kom ik de rest van het jaar de deur niet meer uit
Zonder Karina haar inspanningen in de begindagen van 40+ was het hier nooit van de grond gekomen. Nu is haar aanwezigheid idd niet meer nodig met het zelfreinigende vermogen van de 40-plussers.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef APK het volgende:
Die loopt hier ook niet zoveel rond, niet dat het nodig is [ afbeelding ]
Volgens mij is dit idd een van de vredigste subfora op FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder Karina haar inspanningen in de begindagen van 40+ was het hier nooit van de grond gekomen. Nu is haar aanwezigheid idd niet meer nodig met het zelfreinigende vermogen van de 40-plussers.![]()
Tijd dat ik mijn ode aan Karina weer eens een update ga geven. Thnx for the reminder.
Denk dat die ook even in een soort Fann periode zit... Maar die is ook ff afwezigquote:Op donderdag 4 december 2014 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is dit idd een van de vredigste subfora op FOK!![]()
Tot die relmuis weer eens langskomt
Die moeten dan wel heel erg zijn geweest .....quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat KPD pics voor je die gedelete zijn 10 secondes na plaatsing. Interested?
Oh, had ze ook slecht nieuws?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die ook even in een soort Fann periode zit... Maar die is ook ff afwezig
Ah, ik ben dus niet de enige die er last van heeft.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef APK het volgende:
Kan iemand trouwens ad.360yield even een schop geven of resetten?
FOK! blijft er de hele tijd op hangen
Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,quote:
Ah merci, altijd kut om te horen...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
heeft MM al een nutteloze cadeaubon gewonnen?
MM is de maker, ik ben de dragerquote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg jij toch? Jij hebt je UI ingeschreven... MM kan wel zeggen dat ie het gemaakt heeft, maar hoe weet je dat zeker ...
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdje terug meldde ze dat het niet zo goed ging met een familielid... wie precies weet ik niet meer ,,
Bel de Rutger Stichting!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
MM is de maker, ik ben de drager![]()
geen discussie over mogelijk
Samen delenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...
ik ook nietquote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg bewijs, maar ik zit niet te wachten op die bon...
dat was toch al?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.
Het gaat om de eeuwige roem.quote:
quote:
OK die had ik dus blijkbaar gemist... Vermoedde dus al zoiets... Moeilijk altijd...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels heeft ze ook gemeld, dat haar stiefvader overleden is.
het is angstig stil in dat topic, stemmen kon tot en met 3 decemberquote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Maar is de prijs al binnen?
Heb het niet echt gevolgd
waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Mobiel fokken zonder leesbril is drama.
Hahahaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef sacha het volgende:
even de hulp Pieten in een vakantiehuisje proppen!
Ik ga me beraden over mijn keuzemogelijkheden, leesbril opzetten of telefoon weg leggen.quote:
Jij bent de Gijp en de Kieft van FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef sacha het volgende:
[..]
het is angstig stil in dat topic, stemmen kon tot en met 3 december
Zou Sas weten wie ze nu is ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |