makkelijk hč een oude vrouw belachelijk makenquote:
Jij heet blijkbaar test?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
Heet je nu ... Ik ben ook niet zo slim?
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor ritueel?
Op het moment dat iemand iets een ritueel noemt word ik wantrouwig...
Nu zet je 2 keer de korte impressie filmpje neer van 2:12quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.
Dit is het wickerritueel daar vanaf 7.30(daarvoor niet echt interessant, teveel het eigen vriendje van diegene in beeld)
En een korte impressie van het festival zelf
Los van het feit dat je 2 keer hetzelfde filmpje hebt gepost en ik dus nog geen idee heb wat een wickerritueel is, was ik er al bang voor dat je hiernaar ging verwijzen...quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch zo zijn rituelen? Maar dit is iets wat bij dat festival hoort, veel "spirituele"(niet helemaal de juiste benaming, maar komt soms wel wat in de buurt) mensen en pagans die er komen.
Dit is het wickerritueel daar vanaf 7.30(daarvoor niet echt interessant, teveel het eigen vriendje van diegene in beeld)
* just me vindt zichzelf een oud wijfquote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef just me het volgende:
makkelijk hč een oude vrouw belachelijk maken
De muziek is kut, maar voor de rest ziet het er wel geil uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef drakin het volgende:
Straks kan ze het zelf ookquote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
* just me vindt zichzelf een oud wijf
* just me is aan het oefenen, leve de previewquote:
Wat gaat ze modden?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
![]()
Dat lukt jou niet. Alleen APK kan dat. En Deisyy natuurlijk binnenkort.
No sir.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
Niets gelezen over de coupe die ze binnenkort gaat plegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja best wel. Haren los en niemand houdt haar meer tegen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef APK het volgende:
No sir.
Gaat het spectaculair worden, die nieuwe haardracht?
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja best wel. Haren los en niemand houdt haar meer tegen.
Schreef ik echt coupe?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |