Alsof Karina daarin rondlooptquote:Op donderdag 4 december 2014 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het gaat dus niet 40+ worden, zonder kort pittig kapsel
In Mexico en dan in je beste Spaans uit gaan leggen wat de bedoeling isquote:
Kort en pittig kapsel is voor modjes op OUD.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:41 schreef APK het volgende:
Maar het gaat dus niet 40+ worden, zonder kort pittig kapsel
Jij kent wel veel vrouwen hierquote:
Met mijn Spaans kom ik de rest van het jaar de deur niet meer uitquote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
In Mexico en dan in je beste Spaans uit gaan leggen wat de bedoeling is
Ik ben al geweest, zo spannend is het nietquote:
Je bewaart ook echt alles ...quote:Op donderdag 4 december 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Karina kennen we allemaal. Die is op TV geweest! Wereldberoemd op FOK!![]()
[ afbeelding ]
Ik geef bijles ...quote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mijn Spaans kom ik de rest van het jaar de deur niet meer uit
Zonder Karina haar inspanningen in de begindagen van 40+ was het hier nooit van de grond gekomen. Nu is haar aanwezigheid idd niet meer nodig met het zelfreinigende vermogen van de 40-plussers.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef APK het volgende:
Die loopt hier ook niet zoveel rond, niet dat het nodig is [ afbeelding ]
Volgens mij is dit idd een van de vredigste subfora op FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder Karina haar inspanningen in de begindagen van 40+ was het hier nooit van de grond gekomen. Nu is haar aanwezigheid idd niet meer nodig met het zelfreinigende vermogen van de 40-plussers.![]()
Tijd dat ik mijn ode aan Karina weer eens een update ga geven. Thnx for the reminder.
Denk dat die ook even in een soort Fann periode zit... Maar die is ook ff afwezigquote:Op donderdag 4 december 2014 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is dit idd een van de vredigste subfora op FOK!![]()
Tot die relmuis weer eens langskomt
Die moeten dan wel heel erg zijn geweest .....quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat KPD pics voor je die gedelete zijn 10 secondes na plaatsing. Interested?
Oh, had ze ook slecht nieuws?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die ook even in een soort Fann periode zit... Maar die is ook ff afwezig
Ah, ik ben dus niet de enige die er last van heeft.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef APK het volgende:
Kan iemand trouwens ad.360yield even een schop geven of resetten?
FOK! blijft er de hele tijd op hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |