quote:Op woensdag 3 december 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
FOK!ker gespot.
It wasn't me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zij zou die lengte dan toch ook meteen moeten herkennen?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Kingstown het volgende:
Jouw vrouw leest hier mee, dus logisch dat je ontkent.
Linealen meestal wel, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:18 schreef just me het volgende:
Linealen hebben toch standaard lengte?
En de gemiddelde liniaal is 16 cmquote:Op woensdag 3 december 2014 17:21 schreef just me het volgende:
Daar hadden we het over toch?
Liniaal hout 30 cm met inleg
bij ons op school nietquote:
Dat een mens niet moet rokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, een soort space-invader.quote:
Dat is toch oud nieuws?quote:
En? was het gezellig?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenmiddag vier ik mijn verjaardag.
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshopquote:
Even met je andere account antwoorden chufi.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshop
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
Even met je andere account antwoorden chufi.
Het is Een Groot Succes te noemen.quote:
zoiets iddquote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshop
Hij mag zn kadootjes pas op vrijdag uitpakken
Er werd zelfs gezongen.quote:
Dat is Fijn Om TE Lezen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
Het is Een Groot Succes te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |