het enige is dinsdag gaan we gezamenlijk kerststukjes makenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent vast ook geen Kerstboomtype gok ik zo ...
Ik doe er HELEMAAL NIKS aan, best erg misschien maar ik moet die zooi niet in huis![]()
![]()
dat gedoe allemaal, maar misschien komt dat ook omdat we geen kinderen hebben, zit je dan
in je eentje of met zijn tweetjes bij zo'n Kerstboom, is toch niks?![]()
Maar goed, andere mensen vinden het weer heerlijk, moet ook kunnen!
Nee, dat wist ik toevallig !quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, ik ook niet
De enige keren dat er kerstbomen in mijn huis zijn geweest, dan was dat door vrouwelijke invloeden. Al die massale gezelligheid is niets voor mij. Gezelligheid sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
Ik doe er HELEMAAL NIKS aan, best erg misschien maar ik moet die zooi niet in huis![]()
![]()
dat gedoe allemaal, maar misschien komt dat ook omdat we geen kinderen hebben, zit je dan
Ooit lang geleden heb ik het een paar keer gedaan, maar toen wilde ik ''normaal'' zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige keren dat er kerstbomen in mijn huis zijn geweest, dan was dat door vrouwelijke invloeden. Al die massale gezelligheid is niets voor mij. Gezelligheid sowieso niet.
Ja zou best zo kunnen zijn... Ik heb er ook niets meer mee vroeger met vrouw en kid soms nog wel of in SPanje en daar moet je wel, maar daar is het dan ook weer gezelligerquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Al dat gedoe je wordt er gek vanquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ooit lang geleden heb ik het een paar keer gedaan, maar toen wilde ik ''normaal'' zijn
toen had ik ook nog zooi zoals ''gebaksbordjes'' en shit, daar ben ik gelukkig overheen
gegroeid
Ja Dees, als je kinders hebt ligt dat weer anders...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Kom ik volgende week thuis moet ik nog een kerstboom op gaan tuigen
Ben je er zelf dan ook bij?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenmiddag vier ik mijn verjaardag.
Van die roetvegenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Dees, als je kinders hebt ligt dat weer anders...
Ik laat het gewoon over me komen.quote:
Je hebt in elk geval je Kerstmuts al op, dat is een beginquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Al dat gedoe je wordt er gek van
Dat is de originele kerstmuts van de fok!-emoticon.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval je Kerstmuts al op, dat is een begin
Oi... gefeliciteerd! hoe jong ga je worden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Dat is ook zo Fann, volgend jaar ga ik met kerst op vakantie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Dees, als je kinders hebt ligt dat weer anders...
53 vrijdag maar morgen vier ik / we het.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Oi... gefeliciteerd! hoe jong ga je worden?
Vanaf hoe laat? Is er ook drank en rookwaar?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Ik of we? Jij en je ouders misschien?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
53 vrijdag maar morgen vier ik / we het.
Wanneer moeten we je ophalen van Schiphol?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Kom ik volgende week thuis moet ik nog een kerstboom op gaan tuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |