ik heb laatst hele oude foto's zitten bekijken was wel erg leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:35 schreef golfer het volgende:
Mijn donkerbruine stem is ook geroemd. Maar ik doe er niks mee. Zelfs geen radio meer.
/nostalgische Fok!-radio herinneringen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een haardos vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Soms voel ik me hier nog een jonkie ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb laatst hele oude foto's zitten bekijken was wel erg leuk!![]()
dat klopt ook wel Sjuufquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms voel ik me hier nog een jonkie ...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Je hebt gehoord dat die coke eigenlijk witte heroīne is?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef Treehut362 het volgende:
Flipper daar heb je flipper de flapper etc.
Kan je een signalement geven aan de politie?![]()
Nee hoor valt best wel mee maar vroeger werd er wel gemeet, was vaak erg gezellig! Ik heb ook wel 'ns 'n nachtje bij golfer en Bluezz gelogeerd! En ik heb geen idee hoeveel fokkers er hier gelogeerd hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er laat bij ... En de basis gemist ...Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik heb welgeteld 4 Fok'kers thuis te slapen gehad na een whisky meet hier in huis...quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor valt best wel mee maar vroeger werd er wel gemeet, was vaak erg gezellig! Ik heb ook wel 'ns 'n nachtje bij golfer en Bluezz gelogeerd! En ik heb geen idee hoeveel fokkers er hier gelogeerd hebben.![]()
wablief?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gehoord dat die coke eigenlijk witte heroīne is?
Kan je een signalement geven aan de politie?🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
zeker als er dan de volgende ochtend in de tuin luidruchtig koffie gedronken werd keek de buurvrouw altijd nieuwsgierig over de schuttingquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 4 Fok'kers thuis te slapen gehad na een whisky meet hier in huis...
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
dat slurpenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
zeker als er dan de volgende ochtend in de tuin luidruchtig koffie gedronken werd keek de buurvrouw altijd nieuwsgierig over de schutting🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Volgens mij ging het er vroeger best ruig aan toe hieroquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
zeker als er dan de volgende ochtend in de tuin luidruchtig koffie gedronken werd keek de buurvrouw altijd nieuwsgierig over de schutting![]()
![]()
Ik heb welgeteld 1 relatie gehad met een FOK!ster, alleen zat ik toen nog niet op FOK!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb welgeteld 4 Fok'kers thuis te slapen gehad na een whisky meet hier in huis...
Zij nu niet meer.![]()
In de jaren nulquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er vroeger best ruig aan toe hiero🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
The years zero🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Je was er 1 van ? Wist niet dat je whisky deed..quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
zeker als er dan de volgende ochtend in de tuin luidruchtig koffie gedronken werd keek de buurvrouw altijd nieuwsgierig over de schutting![]()
Wij zijn lichting 2007 of zo ... Toen deed je dat niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er vroeger best ruig aan toe hiero![]()
nee ik bedoelde toen, ooit, 10 jaar geleden bij mij thuisquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was er 1 van ? Wist niet dat je whisky deed..
ik doe niet aan whiskey, is niet aan mij besteedGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee joh, wij zijn hartstikke braafquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij zijn lichting 2007 of zo ... Toen deed je dat niet meer![]()
![]()
Ah toch .. Was mn eerste gevoel dus de juistequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik bedoelde toen, ooit, 10 jaar geleden bij mij thuis
ik doe niet aan whiskey, is niet aan mij besteed![]()
Oh ja, das waar ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:48 schreef just me het volgende:
Nee hoor valt best wel mee maar vroeger werd er wel gemeet, was vaak erg gezellig! Ik heb ook wel 'ns 'n nachtje bij golfer en Bluezz gelogeerd! En ik heb geen idee hoeveel fokkers er hier gelogeerd hebben.
Ja, we deden toen nog driftig mee aan meetings her-en-der.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer![]()
Ik ga voor groen nu🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Condoomquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. 1 Fokster gedaan verder en paar gemeet en dats it .. Het moet niet gekker worden🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Lijkt me toch dat dat een leuke tijd is geweest, ik lees daar altijd leuke dingen overquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik bedoelde toen, ooit, 10 jaar geleden bij mij thuis
ik doe niet aan whiskey, is niet aan mij besteed![]()
aan mij is whiskey ook niet besteed hoor, alleen in de koffie met een dikke laag slagroom,
dan lust ik het wel![]()
Gisteren trouwens gezondigd in de kroeg, niet alleen met de wijn, maar omdat ik honger had
heb ik een bitterbal gegeten, mét vleeshet was wel een échte gore kroeg bitterbal trouwens
uitspugen kon ook niet dus ik heb hem maar doorgeslikt![]()
![]()
jullie huwelijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook.
Ja, we deden toen nog driftig mee aan meetings her-en-der.staat je goed hoor!quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
gedaan.... klinkt wel een beetje eh.. rottig Chufquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. 1 Fokster gedaan verder en paar gemeet en dats it .. Het moet niet gekker wordenzeg dan gedate ofzo
![]()
![]()
gedaan is zo.... zooooquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
gedaan.... klinkt wel een beetje eh.. rottig Chufzeg dan gedate ofzo
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik vond die vorige ėets te kleurrijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
jullie huwelijk
[..]
staat je goed hoor!🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
pfffffffff daar staat mijn hoofd nou niet echt naar hoor Chuf ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens daten... ?![]()
Hehe weet ik ook wel Fann... Maar deze winter nog eens een keer .. Lekker warm bij de kachelquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffff daar staat mijn hoofd nou niet echt naar hoor Chuf ...![]()
We gaan nog wel eens een biertje drinkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hehe weet ik ook wel Fann... Maar deze winter nog eens een keer .. Lekker warm bij de kachelnu even lezen wat King ervan gebrouwen heeft
![]()
![]()
Elvis dook weer op vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
Elvis dook weer op vandaag.Is ie alweer 30 jaar dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groen past ook wel beter bij kerst.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
Ik vond die vorige ėets te kleurrijk.![]()
Groen is ook de kleur van Hulkquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groen past ook wel beter bij kerst.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Treehut362 op 02-12-2014 21:24:55 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Elvis Aaron Presley[a] (January 8, 1935 – August 16, 1977)
nee ik zag dat plaatje toevallig die dubbelLP hadden wij
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Jij bent vast ook geen Kerstboomtype gok ik zo ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groen past ook wel beter bij kerst.
Ik doe er HELEMAAL NIKS aan, best erg misschien maar ik moet die zooi niet in huis![]()
![]()
dat gedoe allemaal, maar misschien komt dat ook omdat we geen kinderen hebben, zit je dan
in je eentje of met zijn tweetjes bij zo'n Kerstboom, is toch niks?![]()
Maar goed, andere mensen vinden het weer heerlijk, moet ook kunnen!![]()
![]()
Voor alle duidelijkheid, ik ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... nogal!![]()
Ik was het niet trouwens
Godmother of Radio 49
How fragile we are
Forum Opties Forumhop: Hop naar: