De enige die hier klikt is JM als ze op zoek is naar damesondergoed.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef chufi het volgende:
Er moet geklikt worden, dan pas levert het wat op....
Maar dan wil ik de Tena reclame ook niet zienquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige die hier klikt is JM als ze op zoek is naar damesondergoed.
rustig? doe maar niet, hoe meer zielen bla bla blaquote:Op woensdag 26 november 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
Zo gaat het nu eindelijk weer rustig worden .? MM nog bedankt met de introductie
Ja, maar dat was niet de aanleiding.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult toch zelf ergens vermeld hebben over die date ....
Ah je heb Bart al een foto van je platte tetten gestuurdquote:Op woensdag 26 november 2014 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]
rustig? doe maar niet, hoe meer zielen bla bla bla
klikspaanquote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige die hier klikt is JM als ze op zoek is naar damesondergoed.
Ik doe niet aan indexering... Veel plezierquote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet de aanleiding.
Even je index weer bijwerken, Sjoef!
ja, en die van mijn split beaver ookquote:Op woensdag 26 november 2014 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je heb Bart al een foto van je platte tetten gestuurd
Laat MM daar eens een mooie UI van maken ...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en die van mijn split beaver ook
dat weigert iequote:Op woensdag 26 november 2014 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat MM daar eens een mooie UI van maken ...
Fotokwaliteit is wel beter... Was wel ff lopen naar de 7quote:Op woensdag 26 november 2014 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Even een TH'tje doen...
[ afbeelding ]
Lijn 7 naar het Leidseplein...
40-45 grapjes zijn heel populair in VBL.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Even een TH'tje doen...
[ afbeelding ]
Lijn 7 naar het Leidseplein...
Moet ik het dan maar doen ? Stuur maarquote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
speel nou ff mee![]()
lekker uit je dak gaan hč
Dit is geen grap... Jij bent niet gekomen met de Heli, nu moet MM met de tramquote:Op woensdag 26 november 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40-45 grapjes zijn heel populair in VBL.
kleine voeties!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
These boots are made for...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:52 schreef drakin het volgende:
Die heb ik ook nog in de schoenenkast staan
Dames maatje ?quote:
Echt 15 jaarquote:Op woensdag 26 november 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oldbie-reunie is hier:
ONZ / Tering, 15 jaar op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef drakin het volgende:
Echt 15 jaar![]()
Zolang internet ik nog niet eensIn Friesland lopen ze altijd wat achter, dus je was er best snel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh shit, nu post ik ook in ONZquote:Op woensdag 26 november 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oldbie-reunie is hier:
ONZ / Tering, 15 jaar op FOK!
Ik had ook nog maar net een huis en een rijbewijs, was daar ook wat later mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Friesland lopen ze altijd wat achter, dus je was er best snel bij.
nee hoor, je post nu in 40+quote:
Dan moet ik wel de godvader van Friesland zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Friesland lopen ze altijd wat achter, dus je was er best snel bij.
Jij komt ook uit Friesland? Seriously? Nice....quote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef APK het volgende:
Dan moet ik wel de godvader van Friesland zijn
Leuk dat je uit Friesland komt, maar meteen godvader? Je weet toch wel dat wij Friezen nog steeds in Odin geloven?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet ik wel de godvader van Friesland zijn
Odin is tegenwoordig een groente abonnementquote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk dat je uit Friesland komt, maar meteen godvader? Je weet toch wel dat wij Friezen nog steeds in Odin geloven?
Jazeker, en 'godvader' slechts vanwege user-ID, hoewel Cynix misschien een lager nummertje heeftquote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
Jij komt ook uit Friesland? Seriously? Nice....
Heb je een link naar zijn profiel?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk dat je uit Friesland komt, maar meteen godvader? Je weet toch wel dat wij Friezen nog steeds in Odin geloven?
Natuurlijkquote:
Tegenwoordig?, volgens mij bestaat die ook al meer dan 20 jaar, ben er heel lang lid van geweest.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef sacha het volgende:
[..]
Odin is tegenwoordig een groente abonnement
Beetje oninteressante PH, ik zie slechts posts in C&Hquote:
Ik heb nog wel wat Friesland verhalen in de achterzak, maar eerst even wat anders afronden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef APK het volgende:
Jazeker, en 'godvader' slechts vanwege user-ID, hoewel Cynix misschien een lager nummertje heeft
Hij is al oud en weet ook niet meer goed hoe zijn wijsheid over te brengen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje oninteressante PH, ik zie slechts posts in C&H
Friesland hč, daar lopen we achterquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Tegenwoordig?, volgens mij bestaat die ook al meer dan 20 jaar, ben er heel lang lid van geweest.
Omgeving Bonkevaart, toen aan de andere kant nog de weilanden begonnenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Friesland verhalen in de achterzak, maar eerst even wat anders afronden.![]()
Welke omgeving kom je vandaan?
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
Friesland hč, daar lopen we achter
Jij op je eiland nog 2 uur extra jaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
Friesland hč, daar lopen we achter
Tijd voor een Nietitiequote:Op woensdag 26 november 2014 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is al oud en weet ook niet meer goed hoe zijn wijsheid over te brengen.
Daarom schrijft hij meestal alles op in een boek ipv op een forum en heeft hij in deze tijd een heel leger dode hulpjes bij zich.
Het is de waarheid over Odin en zijn dodenleger, nooit van de wilde jacht gehoord? Die raast rond deze tijd door het land.quote:
Dan heb je mn pa misschien nog wel eens een keer langs zien skeuvelequote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Omgeving Bonkevaart, toen aan de andere kant nog de weilanden begonnen
Mijn slechtste ervaringen heb ik gehad in Dokkum. Leuk stadje, maar ben er wat hele rare mensen tegengekomen. Van het type waarvan je je afvraagt of elke generatie verder degenereert.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef APK het volgende:
Omgeving Bonkevaart, toen aan de andere kant nog de weilanden begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |