Lamon's bikkeltijd.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja veel te veel.
En het verwijst, zo lijkt het, naar een heel verhaal wat achter die 3 zinnen zit.
Ik denk dat deze samenvatting toch net iets te samen gevat is.quote:
Het nachtbraken doe ik al tijdje.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat deze samenvatting toch net iets te samen gevat is.
Veel plezier daar, ik ga niet verder braken deze nacht. Slaap lonkt me. Bed is voor moe zijn nu.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nachtbraken doe ik al tijdje.
ONZ / Lamon's Bikkeltijd, deel 27.
Die reeks was al dood voordat reeksen gereekst konden worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel plezier daar, ik ga niet verder braken deze nacht. Slaap lonkt me. Bed is voor moe zijn nu.
Ik hang op de bank maar dan bij mijn kleindochtertjequote:Op woensdag 3 december 2014 06:46 schreef chufi het volgende:
En ik hang al weer op mn werk achter mn 1e bakkie
Klopt, zit veel op KLB, maar de 2 topics die hij op 40+ heeft geopend waren een stuk leuker dan de meeste topics die incidentele voorbijgangers hier openen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
Hij is me nooit zo opgevallen eik, beetje typisch KLB figuur.
Nou zit ik mijn vrije woensdag topics door te lezenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt, zit veel op KLB, maar de 2 topics die hij op 40+ heeft geopend waren een stuk leuker dan de meeste topics die incidentele voorbijgangers hier openen.
40+ / Het leukste deel van je leven tot nu toe?
40+ / Waarom zitten jullie op FOK!?
Je kunt nu heel zinvol gaan vertellen waarom jij op FOK! zit of wat het leukste deel van je leven tot nu toe is. Wat ongetwijfeld het deel is dat je op FOK! zit.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:31 schreef drakin het volgende:
Nou zit ik mijn vrije woensdag topics door te lezen![]()
Ik had nog zoveel kunnen doen, maar ja gebrek aan geraniums dus dan maar doelloos fokken.
Eigenlijk deed ik dat toch net?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt nu heel zinvol gaan vertellen waarom jij op FOK! zit of wat het leukste deel van je leven tot nu toe is. Wat ongetwijfeld het deel is dat je op FOK! zit.
Met de natte vinger denk ik dat ongeveer 75% van de dagcijfers door de SC bepaalt wordt en ik ben de laatste die vindt dat mensen iets moeten. Van moeten worden de meeste mensen niet vrolijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:41 schreef drakin het volgende:
Of vind je dat ik dat nu in dat andere topic moet gaan vertellen zodat de dagcijfers weer omhoog gaan.
Je hebt gelijk, dat was verkeerd geformuleerd door er een woord als moeten in die zin te plaatsen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de natte vinger denk ik dat ongeveer 75% van de dagcijfers door de SC bepaalt wordt en ik ben de laatste die vindt dat mensen iets moeten. Van moeten worden de meeste mensen niet vrolijk.
Zelf vind ik het wel aardig dat er buiten de SC ook nog wat leven is in 40+, dus ik denk dat ik vanmiddag maar weer eens een topic ga openen. Eerst even gezond gaan doen en een uurtje gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:10 schreef drakin het volgende:
Vandaag koffie en een peuk.Ik wou al zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:10 schreef drakin het volgende:
Vandaag koffie en een peuk.Het was walgelijk koud buiten, dus ik doe met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:
Wat wou je al zeggen Treetje?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gehoord dat die coke eigenlijk witte heroīne is?
Kan je een signalement geven aan de politie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
FOK!ker gespot.
It wasn't me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Zij zou die lengte dan toch ook meteen moeten herkennen?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Kingstown het volgende:
Jouw vrouw leest hier mee, dus logisch dat je ontkent.
Linealen meestal wel, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:18 schreef just me het volgende:
Linealen hebben toch standaard lengte?
En de gemiddelde liniaal is 16 cmquote:Op woensdag 3 december 2014 17:21 schreef just me het volgende:
Daar hadden we het over toch?
Liniaal hout 30 cm met inleg
bij ons op school nietquote:
Dat een mens niet moet rokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, een soort space-invader.quote:
Dat is toch oud nieuws?quote:
En? was het gezellig?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenmiddag vier ik mijn verjaardag.
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshopquote:
Even met je andere account antwoorden chufi.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshop
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
Even met je andere account antwoorden chufi.
Het is Een Groot Succes te noemen.quote:
zoiets iddquote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshop
Hij mag zn kadootjes pas op vrijdag uitpakken
Er werd zelfs gezongen.quote:
Dat is Fijn Om TE Lezen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
Het is Een Groot Succes te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |