Ben je nu heel FOK aan het uitnodigen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De Vergulde Swaen is geopend elke woensdag en zaterdag van 10.00 tot 16.00 en 's zondagmiddags van 14.00 tot 17.00 uur. Of op afspraak.
Tevens gelegenheid voor het houden van bijeenkomsten.
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je nu heel FOK aan het uitnodigen?
Die is mogelijk nog fouter , want die gebruikt kleine kindjes (zogenaamde eljes .)quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh, ja, het rare is dat ik het wel weer leuk vond als ik bij mijn ouders kwam en de boel versiert was,
maar dat was meer nostalgie denk ik, die hadden nog dezelfde dingen in d boom hangen, voorzover die de jaren hadden overleefd en dezelfde Kerststal, ja dat was dan weer anders... maar zelf
had ik daar dan geen zin in, nah ja, is ook niks zo alleen of met zijn tweetjes, voor kinders is het
wel leukTotdat straks de Kerstman ook weer discussies op gaat leveren
maar daar
is tot op heden niemand op tegen geloof ik...
De AA heeft bezwaar aangetekend tegen de negatieve karikatuur van Rudolph de alcoholist.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef FANN het volgende:
Totdat straks de Kerstman ook weer discussies op gaat leverenmaar daar
is tot op heden niemand op tegen geloof ik...
Zou ze die grap ondertussen al begrepen hebben?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ja, in een klit Dees opwachten.
Spoor achterlaten bij aankomsthal 3...
Čn de kerstman is een uithangbord van het Amerikaanse consumptie-kapitalisme.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De AA heeft bezwaar aangetekend tegen de negatieve karakituur van Rudolph de alcoholist.
Als je de juiste anti-klitten shampoo heeft voorkomt ze hem zelfs..quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou ze die grap ondertussen al begrepen hebben?
Ach Jee, ja straks krijgen we dat... Rendieren mag vast ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is mogelijk nog fouter , want die gebruikt kleine kindjes (zogenaamde eljes .)
Ik wacht nog steeds op dat moment...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou ze die grap ondertussen al begrepen hebben?
Plus die elfjes moeten kinderarbeid verrichten. Moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
Čn de kerstman is een uithangbord van het Amerikaanse consumptie-kapitalisme.
Nee laat die beesten rustig hun gang gaan ipv dat geren dier ..quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach Jee, ja straks krijgen we dat... Rendieren mag vast ook niet
Kappen nou!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus die elfjes moeten kinderarbeid verrichten. Moeten we niet willen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in een klit Dees opwachten.
Spoor achterlaten bij aankomsthal 3...
Denk aan alle bomen die omgezaagd worden. De ontbossing in het Amazone gebied is er niets bij. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik besef hoe schadleijk kerst is voor milieu, mens en dier.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Kappen nou!
Heb ik net mijn Pietenpak aan de wilgen gehangen, kan die net in de USA aangeschafte elfenmuts met puntoortjes en belletje ook al de open haard in..
De red noose was de aanleiding.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De AA heeft bezwaar aangetekend tegen de negatieve karikatuur van Rudolph de alcoholist.
Na 2 tequila word ik altijd dyslectisch.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat moment...
Fok jou!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk aan alle bomen die omgezaagd worden. De ontbossing in het Amazone gebied is er niets bij. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik besef hoe schadleijk kerst is voor milieu, mens en dier.
Actie! [ afbeelding ]
Ik help je wel, het is 'die slecht is'...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 2 tequila word ik altijd dyslectisch.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk aan alle bomen die omgezaagd worden. De ontbossing in het Amazone gebied is er niets bij. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik besef hoe schadleijk kerst is voor milieu, mens en dier.
Actie! [ afbeelding ]
Als jij dat ding volgende week wanneer we Deisyy op gaan halen om je piemel doet (ala RHCP) , dan doe ik een zwart jurkje aan!quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij dat ding volgende week wanneer we Deisyy op gaan halen om je piemel doet (ala RHCP) , dan doe ik een zwart jurkje aan!
Een muts om mijn piemel, ik ben Conchita Wurst niet...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij dat ding volgende week wanneer we Deisyy op gaan halen om je piemel doet (ala RHCP) , dan doe ik een zwart jurkje aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik krijg morgen weer team Oostenrijk op bezoek ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een muts om mijn piemel, ik ben Conchita Wurst niet...
Moet je even aan Piet vragen die heeft vast iets van zijn paarden liggen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik jouw enkelzwachtels lenen?
Aangezien opa Piet hier niet meer komt, leek het me logisch om het aan oma te vragen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je even aan Piet vragen die heeft vast iets van zijn paarden liggen!
Ik zou het neef sig vragen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien opa Piet hier niet meer komt, leek het me logisch om het aan oma te vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treehut ligt al in bed en FANN heeft vandaag de Paus nagedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door chufi op 02-12-2014 23:39:08 ]
Oma ook platquote:
Dat was je volgens mij altijd al.quote:
Die is gevaarlijk bezig.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KLB-FB Sig.
Copthorne gaat weer los.
Kort lontje en voelt zich snel onrechtvaardig behandeld.quote:
Hij is me nooit zo opgevallen eik, beetje typisch KLB figuur.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kort lontje en voelt zich snel onrechtvaardig behandeld.
Op zich geen verkeerde gozer als hij niet zo emotioneel is.
Daar laat ik mij, discreet, niet over uit.quote:
Komt dit wel terug in de samenvatting van de dag?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is me nooit zo opgevallen eik, beetje typisch KLB figuur.
Moet altijd wel lachen als iemand zich zo laat gaan op een forum, Yvonne zal nu ook wel dubbel liggen.
Totdat ze het zat is en dan hop op het knopje en ban.
Sig die 3 zinnen in 1 post zet?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt dit wel terug in de samenvatting van de dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |