Moet je even aan Piet vragen die heeft vast iets van zijn paarden liggen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik jouw enkelzwachtels lenen?
Aangezien opa Piet hier niet meer komt, leek het me logisch om het aan oma te vragen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je even aan Piet vragen die heeft vast iets van zijn paarden liggen!
Ik zou het neef sig vragen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien opa Piet hier niet meer komt, leek het me logisch om het aan oma te vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treehut ligt al in bed en FANN heeft vandaag de Paus nagedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door chufi op 02-12-2014 23:39:08 ]
Oma ook platquote:
Dat was je volgens mij altijd al.quote:
Die is gevaarlijk bezig.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KLB-FB Sig.
Copthorne gaat weer los.
Kort lontje en voelt zich snel onrechtvaardig behandeld.quote:
Hij is me nooit zo opgevallen eik, beetje typisch KLB figuur.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kort lontje en voelt zich snel onrechtvaardig behandeld.
Op zich geen verkeerde gozer als hij niet zo emotioneel is.
Daar laat ik mij, discreet, niet over uit.quote:
Komt dit wel terug in de samenvatting van de dag?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is me nooit zo opgevallen eik, beetje typisch KLB figuur.
Moet altijd wel lachen als iemand zich zo laat gaan op een forum, Yvonne zal nu ook wel dubbel liggen.
Totdat ze het zat is en dan hop op het knopje en ban.
Sig die 3 zinnen in 1 post zet?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt dit wel terug in de samenvatting van de dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |