Geen één..quote:Op woensdag 3 december 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is Fijn Om TE Lezen.
Zijn er nog veel FOK!kers langsgeweest?
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.quote:
Ik vond het zo wel goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.
Vooral van jummie, want die woont bij je om de hoek. Schande!
Die had kleindochter dag en wie zou er nu belangrijker zijn ?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge. Dat valt me wel een beetje tegen van ze.
Vooral van jummie, want die woont bij je om de hoek. Schande!
De verjaardag van TH natuurlijk. Duh.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
Die had kleindochter dag en wie zou er nu belangrijker zijn ?
Mogelijk dat de kou een factor was ....quote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De verjaardag van TH natuurlijk. Duh.
Dat is 1 keer per jaar en de kleindochter is er 365 dagen per jaar.
Dat zal het geweest zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat de kou een factor was ....
King had zn middagwandeling halverwege al ingekort.. Helaas was ie al op de helft dus terug zou ie toch alquote:
Dat is wiskundequote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
King had zn middagwandeling halverwege al ingekort.. Helaas was ie al op de helft dus terug zou ie toch al
Vandaag de laatste dag.. Maar ik heb geen kloon dus ik kan maar 1 keer stemmen... PP heeft er vele, maar die is er deze donkere maand ff niet ...quote:
Zolang je geen nummer 2 en 3 invult is je stem niet geldig.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
Vandaag de laatste dag.. Maar ik heb geen kloon dus ik kan maar 1 keer stemmen... PP heeft er vele, maar die is er deze donkere maand ff niet ...
Omdenken!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef drakin het volgende:
Ik heb al gestemd, wel op alleen pietjes omdat ik sint dit jaar boycot.
Ik heb daar nergens iets over in de regels gelezen ...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je geen nummer 2 en 3 invult is je stem niet geldig.
Die vindt ze vast wel mooi... Eerste video met windblower in de studios ..quote:
Moet er ergens een parketje gelegd worden?quote:
graat motiefquote:Op woensdag 3 december 2014 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet er ergens een parketje gelegd worden?
Nu ziet het er niet meer uit .. Toen was dat topquote:
Leuk dansje, wel overduidelijk te zien dat die stuntdanser het even overneemt.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef sacha het volgende:
zo, YouTube kanaal weer even ge-update![]()
de laatste:
zit je nou een beetje mijn liefde voor Christopher Walken te verpestenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk dansje, wel overduidelijk te zien dat die stuntdanser het even overneemt.
Nee, het is een tof dansje wat hij doet. Maar van het balkon afspringen doet hij niet. Het blijft een verstandig mens.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
zit je nou een beetje mijn liefde voor Christopher Walken te verpesten
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
zit je nou een beetje mijn liefde voor Christopher Walken te verpesten
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Killing in the name of...
Dat lijkt op Utopia monster Billy maar dan met zwart haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even op google kijken hoe laat het hier nu is?quote:
Treehut maakt er wel werk vanquote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH was nog niet klaar met zingen?
Mijn hendige telefoon geeft de tijd hier en thuis aan, maar ik dacht dat TH vandaag jarig was, maar lees in de SV dat hij pas komend weekend verjaart.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Even op google kijken hoe laat het hier nu is?
Ik ken iemand die in een uitvaartcentrum werkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
Van dezelfde TS:
WGR / werken in een uitvaartcentrum
SEX / necrofilie fantasieën
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken iemand die in een uitvaartcentrum werkt.
Zal ik 'm tippen in het verkeerde topic?
Ik denk dat het een marketingtruc is net als zijn usernaam, het bestaat niet en toch verkoopt het.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
Van dezelfde TS:
WGR / werken in een uitvaartcentrum
SEX / necrofilie fantasieën
Mijn Spaanse ex schoonfamilie doet in doden... Laatste keer deed ik semi de bar..quote:Op woensdag 3 december 2014 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken er zelfs 2, bedenk ik nu.
Eén als uitvaartbegeleidster en één in het mortuarium.
Hij kan nog kiezen ook...
a.s.quote:
Vrijdag pasquote:Op woensdag 3 december 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hendige telefoon geeft de tijd hier en thuis aan, maar ik dacht dat TH vandaag jarig was, maar lees in de SV dat hij pas komend weekend verjaart.
5dec1961quote:Op woensdag 3 december 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn hendige telefoon geeft de tijd hier en thuis aan, maar ik dacht dat TH vandaag jarig was, maar lees in de SV dat hij pas komend weekend verjaart.
Wie is nu weer Semi de Bar...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Spaanse ex schoonfamilie doet in doden... Laatste keer deed ik semi de bar..
Liep de business zo slecht?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
Ik reed zelfs lege kisten naar dorpjes.... Rijverbod zwager....
Sjoef komt naar je toe deze zomer!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:54 schreef drakin het volgende:
De kisten waren niet gevuld, dat levert ook minder op in die business.
Ik heb zelf nog meegedaan met een kunstproject in een oude lijkenkistenfabriek. Ook de kisten daar waren leeg.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef komt naar je toe deze zomer!
je zal maar een kist bestellen en hem gevuld thuis krijgenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog meegedaan met een kunstproject in een oude lijkenkistenfabriek. Ook de kisten daar waren leeg.
Kunst in een lijkkistenfabriek, ongetwijfeld met Nelleke van der Krogt...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog meegedaan met een kunstproject in een oude lijkenkistenfabriek. Ook de kisten daar waren leeg.
De blije doos...quote:Op woensdag 3 december 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
je zal maar een kist bestellen en hem gevuld thuis krijgen
Een gebruikte.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
je zal maar een kist bestellen en hem gevuld thuis krijgen
Met het volgende project heb ik niet meegedaan, had iets met het thema dood te maken en allemaal geweldig beschilderde lijkkisten. Mooiste kunsttentoonstelling ooit die ik gezien heb. En ik heb er heel wat gezien (zowel lijkkisten als tentoonstellingen)quote:Op woensdag 3 december 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunst in een lijkkistenfabriek, ongetwijfeld met Nelleke van der Krogt...
Ik heb vele kisten op gepoetst. In de 80's of begin 90's was er ooit een tentoonstelling van doodkisten.... De gekste kisten lagen daar. Veel Afrikaans...quote:Op woensdag 3 december 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Wieuwerd wezen kijken naar die mummies daar?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:04 schreef drakin het volgende:
Met het volgende project heb ik niet meegedaan, had iets met het thema dood te maken en allemaal geweldig beschilderde lijkkisten. Mooiste kunsttentoonstelling ooit die ik gezien heb. En ik heb er heel wat gezien (zowel lijkkisten als tentoonstellingen)
tien jaar later was er dus een mooiere tentoonstellingquote:Op woensdag 3 december 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vele kisten op gepoetst. In de 80's of begin 90's was er ooit een tentoonstelling van doodkisten.... De gekste kisten lagen daar. Veel Afrikaans...
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vele kisten op gepoetst. In de 80's of begin 90's was er ooit een tentoonstelling van doodkisten.... In Amsterdam. De gekste kisten lagen daar. Veel Afrikaans...
Ik heb meerdere malen lijkkisten volgekliederd met teksten en tekeningen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Met het volgende project heb ik niet meegedaan, had iets met het thema dood te maken en allemaal geweldig beschilderde lijkkisten. Mooiste kunsttentoonstelling ooit die ik gezien heb. En ik heb er heel wat gezien (zowel lijkkisten als tentoonstellingen)
nee, hebben die ook kunsttentoonstellingen?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Wieuwerd wezen kijken naar die mummies daar?
Niet dat ik weet. Was ook saaier als ik had verwacht.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:06 schreef drakin het volgende:
nee, hebben die ook kunsttentoonstellingen?
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er morgen gelijk paar opgraven voordat de vorst in de grond zit.
Ik heb heel wat mummies in diverse tentoonstellingen gezien, of gewoon in musea, maar dat vind ik weer niet onder kunst vallen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Was ook saaier als ik had verwacht.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb heel wat mummies in diverse tentoonstellingen gezien, of gewoon in musea, maar dat vind ik weer niet onder kunst vallen.
snap jij dat nou, dat je met kist en al een oven ingeduwd wordt?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er morgen gelijk paar opgraven voordat de vorst in de grond zit.
Moderne kunst dan, dit is archeologie.quote:
tegenwoordig mag je gelukkig ook een lijkwade, brand sneller.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
snap jij dat nou, dat je met kist en al een oven ingeduwd wordt?
is toch helemaal niet nodig?
Volgens mij kiepen ze de kist leeg wanneer niemand het ziet en verkopen 'm weer door.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik wil wel gecremeerd worden, maar daarbij dan brandend omhoog komen in de aula.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, ik ben een paar keer bij de oven geweest en die kist gaat mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij kiepen ze de kist leeg wanneer niemand het ziet en verkopen 'm weer door.
Het leven is niet eerlijk, de dood ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel gecremeerd worden, maar daarbij dan brandend omhoog komen in de aula.
Schijnt dat weer niet te mogen...![]()
Er mag heel veel niet bij uitvaartdiensten, zelfs niet als het je laatste wil is...quote:Op woensdag 3 december 2014 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk, de dood ook niet.
Ook niet na de dienst. Maar gelukkig kunnen ze niet controleren wat familie/kennissen er voor over hebben om een laatste wil toch uit te voeren.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er mag heel veel niet bij uitvaartdiensten, zelfs niet als het je laatste wil is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kan mij er ook weinig van herinneren, vond het wel bijzonder dat ze daar lagenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Was ook saaier als ik had verwacht.
Ik weet dat het lief bedoeld is, maar dat geeft helemaal niks hoor Chufquote:Op woensdag 3 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Zullen we Fann lekker dr eigen gang laten gaan... En over een ander onderwerp verder gaan. Pls ? Thks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sascha bedankt voor je plaatje!![]()
Wie is nou degene die 2 op zichzelf staande zaken op geheel eigen wijze onnodig met elkaar in verband brengt?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Zullen we Fann lekker dr eigen gang laten gaan... En over een ander onderwerp verder gaan. Pls ? Thks!
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet na de dienst. Maar gelukkig kunnen ze niet controleren wat familie/kennissen er voor over hebben om een laatste wil toch uit te voeren.Wat is dat voor ritueel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het moment dat iemand iets een ritueel noemt word ik wantrouwig...
Leuke vader....quote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dit zei ik ooit tegen mijn vaderdie naar een begrafenis ging...
kreeg ik een kaakslag
De vorige keer dat chufi ongevraagd woor witte ridder speelde, hadden we er tenminste nog plezier van in Feedback. Nu doe ik maar net of ik er niets van snap. Onwetendheid is een zege.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:16 schreef MadMaster het volgende:
Wie is nou degene die 2 op zichzelf staande zaken op geheel eigen wijze onnodig met elkaar in verband brengt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |