Gelukt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:24 schreef sig000 het volgende:
Poe poe wat een gedoe.
Nu nog een OP verzinnen.
kheb de hele nacht niet geslapenquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maakte me al zorgen dat je gisteravond niet gemeld had dat je ging slapen.
Gewoon keurig naar bed gegaan, liggen draaien, woelen, weer eruit, warme douche genomenquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is kut. Wel in bed gelegen of rond lopen spoken tussen WC en bank ofzo?
Ik dacht dat je daar van af was, die leden admin ....quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:51 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon keurig naar bed gegaan, liggen draaien, woelen, weer eruit, warme douche genomen
uiteindelijk maar alle leden die nog niet betaald hebben aangemaand, een mens moet toch wat!
Zo maar weer proberen te slapen, die oogjes moeten toch moe zijn
Het moet maar zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maakte me al zorgen dat je gisteravond niet gemeld had dat je ging slapen.
Ik ben nog niet wakker genoeg om hier een goede grap over te kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:51 schreef just me het volgende:
misschien toch vannacht ¤ 25.000,-- binnengehaald, dat red ik niet elke nacht
Tis wel een schot voor open doelquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker genoeg om hier een goede grap over te kunnen maken.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar van af was, die leden admin ....
Slapen op koffie ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:01 schreef just me het volgende:
[..]
Tis wel een schot voor open doel
ik ga koffie nemen en dan eventjes de oogjes dicht
[..]dit blijf ik doen, ik ben gestopt het het secretariaat
Ah ok, begint aan kopje 3quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:17 schreef just me het volgende:
Nou ja, als niets helpt dan helpt iets misschien dat bij normale mensen niet helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Verkeerd gedachtquote:Op maandag 1 december 2014 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je! Toch niemand die het opvalt nu je met je andere ava post.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:47 schreef sacha het volgende:
taart gebakken met AapNice, maar moet ie niet naar school?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[Aapmodus aan] school is stom, ze zijn zo domquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice, maar moet ie niet naar school?
Donkerblauw, tegen 40+'ers die zich nog kinderlijker gedragen dan 20-'ers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
Hoef ik ig niet meer te vragen waarom je zo'n apart kleurtje hebt, want dat weet ik ondertussen.
jij gaat ook op mij stemmenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Donkerblauw, tegen 40+'ers die zich nog kinderlijker gedragen dan 20-'ers.
Ik heb al gestemd.quote:
Nee hoor, ik heb geen last van mijn stem.quote:
Maar niet op sachaquote:
je kwam gewoon je stempel even drukken ja?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen last van mijn stem.
Nee natuurlijk niet. Ik stem op de mooiste, niet op die ene die toevallig van mijn vriendje uit de SC is.quote:
Ik houd niet zo van stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:03 schreef sacha het volgende:
[..]
je kwam gewoon je stempel even drukken ja?
worden mijn forum genoten hier nu beticht van vals spelen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik stem op de mooiste, niet op die ene die toevallig van mijn vriendje uit de SC is.
het is gewoon een SM-liefhebber...quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:37 schreef sacha het volgende:
[..]
worden mijn forum genoten hier nu beticht van vals spelen?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik stem op de mooiste, niet op die ene die toevallig van mijn vriendje uit de SC is.
als je je roe bij je hebt.... join the partyquote:
Ik begrijp dat het om de Ava van Sas gaatquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:56 schreef just me het volgende:
[..]
als je je roe bij je hebt.... join the party
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
Voor alle mensen die mij die lieve DM's hebben gestuurd, Dank je wel![]()
Mijn vader is gistermiddag overleden, met een aantal kinderen om zich
heen, ik was gelukkig ook net op tijd binnen, want het ging toch nog ineens
heel snel, maar hij was dus niet alleen, de rest was binnen no time ter plekke,
gisteravond nog met zijn alle kist en bloemstuk uitgezocht. Taken zijn verdeeld,
de één schrijft de kaartjes, de ander doet weer iets anders, en ik en mijn oudste
broer gaan een toespraakje houden bij de crematie.
Vannacht om 4 uur heb ik die in één keer geschreven en hij is al goedgekeurd
dus dat wordt hem.
Doodeng vind ik hetmaar ik ga het wél doen
![]()
en het is goed zo... daar zijn we het allemaal over eens gelukkig.
Voordeel van véél broers en zussen is dat je het sámen beleefd en dat is mooi
Ik vind dit wel een mooie titel voor een nieuw topic! Zal mijn hersenen eens laten kraken.quote:
Heel, heel veel sterkte toegewenst en ik snap dat je het doodeng vindt om het te moeten doen, maar die toespraak kan alleen maar goed zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
gisteravond nog met zijn alle kist en bloemstuk uitgezocht. Taken zijn verdeeld,
de één schrijft de kaartjes, de ander doet weer iets anders, en ik en mijn oudste
dus dat wordt hem.
![]()
Hier kun je stemmen op Sacha haar avatar, zodat ze eindelijk die boom met die moeilijke naam in haar te grote schoen krijgt. Je moet wel een top-3 maken, anders telt je stem niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:05 schreef FANN het volgende:
Ik begrijp dat het om de Ava van Sas gaatIk ben gewoon vķķr
![]()
kan me niet schelen waarvoor maar ik ben vķķr!
Wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie titel voor een nieuw topic! Zal mijn hersenen eens laten kraken.
Sowieso nog bedankt voor de inspiratie die je me vorige week hebt gegeven.
Dankjewel King! Ja, het waren wel rare dagen, iedere dag een beetje afscheid nemenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel, heel veel sterkte toegewenst en ik snap dat je het doodeng vindt om het te moeten doen, maar die toespraak kan alleen maar goed zijn.![]()
Gecondoleerd uiteraard, maar ook goed om te lezen dat er toch ook een goed gevoel uit je woorden hier doorklinkt. Hopelijk wordt de stress straks ook weer wat minder en indien nodig kun je hier uiteraard altijd stoom afblazen als daar reden toe is. Die rollercoaster aan gevoelens moet bizar geweest zijn, zeker met die halve wederopstanding vorige week.
Gecondoleerd Fannquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
Dankjewel Just Me , maar nu gewoon weer verder hoor, leven gaat door en hier gelukkig ook,quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:41 schreef just me het volgende:
Jeetje Fann, gecondoleerd![]()
Wel fijn dat jullie dit met z'n allen goed kunnen delen en invullen
Ik geloof dat het weinig zin heeft om nog te stemmen heb ik zo het ideequote:Op dinsdag 2 december 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier kun je stemmen op Sacha haar avatar, zodat ze eindelijk die boom met die moeilijke naam in haar te grote schoen krijgt. Je moet wel een top-3 maken, anders telt je stem niet.![]()
FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Dank je wel Sas, ik heb toch nog even gestemd en om alle schijn van partijdigheidquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:53 schreef sacha het volgende:
gecondoleerd Fann en natuurlijk veel sterkte de komende tijd
Dank je wel golfer, komt helemaal goed hoor!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:01 schreef golfer het volgende:
Lieve Fann, heel erg veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.
Mooi om te lezen dat jullie het allemaal in goede harmonie kunnen gaan afwikkelen.
Dank je wel Marrije!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:02 schreef Marrije het volgende:
Gecondoleerd fann. Ja, dat is zeker snel na elkaar dan. Sterkte.
in dat geval: je hebt mijn naam, waar ik al 15 jaar trots op ben, verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dankjewel Just Me , maar nu gewoon weer verder hoor, leven gaat door en hier gelukkig ook,
de Ava van Sas is nu in het geding en da's ook niet niks!
Jummie was het toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:10 schreef just me het volgende:
in dat geval: je hebt mijn naam, waar ik al 15 jaar trots op ben, verkeerd geschreven
Dat laatste is super.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
je hoeft niet alles te onhoudenquote:
Gecondoleerd lieve Fann, heel veel sterkte en ik ben trots op je, jij gaat gewoon vanuit je hart wat zeggen daar en dat kan nooit verkeerd zijn. Dikke kus en knufquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef Deisyy het volgende:
Lieve FANN, gecondoleerd met het overlijden van je vader, wat fijn dat je zo'n grote familie hebt om je verdriet mee te delen.
Natuurlijk is zo'n toespraak heel eng, maar wel een mooi manier om afscheid te nemen.
Heel veel sterkte
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat laatste is super.
Hele dikke kus FANN, je kan maar 1X afscheid nemen. Doe het goed
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Gecondoleerd lieve Fann, heel veel sterkte en ik ben trots op je, jij gaat gewoon vanuit je hart wat zeggen daar en dat kan nooit verkeerd zijn. Dikke kus en knuf![]()
Dees, Bluezz en Kel,en sasquatsch dank jullie welquote:
Komt goed hoor Chufquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
Sterkte de komende dagen Fann... En vrijdag krijgt het allemaal een plek ...
Mooie en heftige dagen herinner ik me van mijn vaders sterfbed... 3 dagen om en om bij hem .... Onder mijn ogen zag ik hem heengaan ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt goed hoor Chuf, we hebben allemaal steun aan elkaar dus ik sta er zéker niet
alleen voor, ik word echt een beetje verlegen van zoveel lieve woorden door iedereen![]()
dus jullie moeten maar weer gewoon door gaan posten dan val ik weer bij...
Hopelijk heeft Dees de aapjes buiten de deur weten te houden
Je afwezigheid gaf al een beetje aan hoe het balletje aan het rollen was, zeker na je ervaringen vorige week (of was het al weer de week daarvoor?)quote:
Ja Chuf, heftige dagen zijn dat, het laatste moment is nooit zo leuk om te zien, maar ik wasquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie en heftige dagen herinner ik me van mijn vaders sterfbed... 3 dagen om en om bij hem .... Onder mijn ogen zag ik hem heengaan ...
Jeetje ik denk dat het a; met al 2 weken geduurd heeft, de ene keer leek het weer goed te gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je afwezigheid gaf al een beetje aan hoe het balletje aan het rollen was, zeker na je ervaringen vorige week (of was het al weer de week daarvoor?)
Sterkte de komende dagen/periode!
RIP aan je zus.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef FANN het volgende:
en ja ik denk dat het me wel gaat lukken die speech,
ik heb vanmiddag even geoefend op mijn oudste zus,
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik moest lachen, dus dat kan ik nog gelukkig
ik zal met mijn hand over mijn hart strijkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef FANN het volgende:
ah.. enne... just me, sorry dat ik de naam verkeerd schreef natuurlijk
Het...quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Oude mensen gaan dood en dat wetem we ... Als iemand onverwacht overlijdt, ligt dat gevoel heel anders..
candle light herinneringen komen bovenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
Ik zet een kaas voor mn raam vannacht ....
Ik heb een Jan van Veen stemgeluid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef just me het volgende:
candle light herinneringen komen boven
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
candle light herinneringen komen boven
Slijmbalquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een Jan van Veen stemgeluid.
hou me vastquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een Jan van Veen stemgeluid.
Welke vrouw wil nu geen man horen die de stem heeft van Jan van Veenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk te verleiden .....
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef Treehut362 het volgende:
Flipper daar heb je flipper de flapper etc.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Welke vrouw wil nu geen man horen die de stem heeft van Jan van Veen
[..]joh dat doen vrouwen niet
Ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef just me het volgende:
Met een haardos vanquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb laatst hele oude foto's zitten bekijken was wel erg leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:35 schreef golfer het volgende:
Mijn donkerbruine stem is ook geroemd. Maar ik doe er niks mee. Zelfs geen radio meer.
/nostalgische Fok!-radio herinneringen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een haardos vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Soms voel ik me hier nog een jonkie ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb laatst hele oude foto's zitten bekijken was wel erg leuk!![]()
dat klopt ook wel Sjuufquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms voel ik me hier nog een jonkie ...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Je hebt gehoord dat die coke eigenlijk witte heroīne is?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef Treehut362 het volgende:
Flipper daar heb je flipper de flapper etc.
Kan je een signalement geven aan de politie?![]()
Nee hoor valt best wel mee maar vroeger werd er wel gemeet, was vaak erg gezellig! Ik heb ook wel 'ns 'n nachtje bij golfer en Bluezz gelogeerd! En ik heb geen idee hoeveel fokkers er hier gelogeerd hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er laat bij ... En de basis gemist ...Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik heb welgeteld 4 Fok'kers thuis te slapen gehad na een whisky meet hier in huis...quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor valt best wel mee maar vroeger werd er wel gemeet, was vaak erg gezellig! Ik heb ook wel 'ns 'n nachtje bij golfer en Bluezz gelogeerd! En ik heb geen idee hoeveel fokkers er hier gelogeerd hebben.![]()
wablief?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gehoord dat die coke eigenlijk witte heroīne is?
Kan je een signalement geven aan de politie?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
zeker als er dan de volgende ochtend in de tuin luidruchtig koffie gedronken werd keek de buurvrouw altijd nieuwsgierig over de schuttingquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 4 Fok'kers thuis te slapen gehad na een whisky meet hier in huis...
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
dat slurpenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
zeker als er dan de volgende ochtend in de tuin luidruchtig koffie gedronken werd keek de buurvrouw altijd nieuwsgierig over de schuttingandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Volgens mij ging het er vroeger best ruig aan toe hieroquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
zeker als er dan de volgende ochtend in de tuin luidruchtig koffie gedronken werd keek de buurvrouw altijd nieuwsgierig over de schutting![]()
![]()
Ik heb welgeteld 1 relatie gehad met een FOK!ster, alleen zat ik toen nog niet op FOK!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb welgeteld 4 Fok'kers thuis te slapen gehad na een whisky meet hier in huis...
Zij nu niet meer.![]()
In de jaren nulquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er vroeger best ruig aan toe hieroandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
The years zeroandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Je was er 1 van ? Wist niet dat je whisky deed..quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
zeker als er dan de volgende ochtend in de tuin luidruchtig koffie gedronken werd keek de buurvrouw altijd nieuwsgierig over de schutting![]()
Wij zijn lichting 2007 of zo ... Toen deed je dat niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er vroeger best ruig aan toe hiero![]()
nee ik bedoelde toen, ooit, 10 jaar geleden bij mij thuisquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was er 1 van ? Wist niet dat je whisky deed..
ik doe niet aan whiskey, is niet aan mij besteedGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee joh, wij zijn hartstikke braafquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij zijn lichting 2007 of zo ... Toen deed je dat niet meer![]()
![]()
Ah toch .. Was mn eerste gevoel dus de juistequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik bedoelde toen, ooit, 10 jaar geleden bij mij thuis
ik doe niet aan whiskey, is niet aan mij besteed![]()
Oh ja, das waar ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:48 schreef just me het volgende:
Nee hoor valt best wel mee maar vroeger werd er wel gemeet, was vaak erg gezellig! Ik heb ook wel 'ns 'n nachtje bij golfer en Bluezz gelogeerd! En ik heb geen idee hoeveel fokkers er hier gelogeerd hebben.
Ja, we deden toen nog driftig mee aan meetings her-en-der.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer![]()
Ik ga voor groen nuandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Condoomquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. 1 Fokster gedaan verder en paar gemeet en dats it .. Het moet niet gekker wordenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Lijkt me toch dat dat een leuke tijd is geweest, ik lees daar altijd leuke dingen overquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik bedoelde toen, ooit, 10 jaar geleden bij mij thuis
ik doe niet aan whiskey, is niet aan mij besteed![]()
aan mij is whiskey ook niet besteed hoor, alleen in de koffie met een dikke laag slagroom,
dan lust ik het wel![]()
Gisteren trouwens gezondigd in de kroeg, niet alleen met de wijn, maar omdat ik honger had
heb ik een bitterbal gegeten, mét vleeshet was wel een échte gore kroeg bitterbal trouwens
uitspugen kon ook niet dus ik heb hem maar doorgeslikt![]()
![]()
jullie huwelijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook.
Ja, we deden toen nog driftig mee aan meetings her-en-der.staat je goed hoor!quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
gedaan.... klinkt wel een beetje eh.. rottig Chufquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. 1 Fokster gedaan verder en paar gemeet en dats it .. Het moet niet gekker wordenzeg dan gedate ofzo
![]()
![]()
gedaan is zo.... zooooquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
gedaan.... klinkt wel een beetje eh.. rottig Chufzeg dan gedate ofzo
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik vond die vorige ėets te kleurrijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
jullie huwelijk
[..]
staat je goed hoor!andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
pfffffffff daar staat mijn hoofd nou niet echt naar hoor Chuf ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens daten... ?![]()
Hehe weet ik ook wel Fann... Maar deze winter nog eens een keer .. Lekker warm bij de kachelquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffff daar staat mijn hoofd nou niet echt naar hoor Chuf ...![]()
We gaan nog wel eens een biertje drinkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hehe weet ik ook wel Fann... Maar deze winter nog eens een keer .. Lekker warm bij de kachelnu even lezen wat King ervan gebrouwen heeft
![]()
![]()
Elvis dook weer op vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
Elvis dook weer op vandaag.Is ie alweer 30 jaar dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groen past ook wel beter bij kerst.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
Ik vond die vorige ėets te kleurrijk.![]()
Groen is ook de kleur van Hulkquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groen past ook wel beter bij kerst.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Treehut362 op 02-12-2014 21:24:55 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Elvis Aaron Presley[a] (January 8, 1935 – August 16, 1977)
nee ik zag dat plaatje toevallig die dubbelLP hadden wij
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Jij bent vast ook geen Kerstboomtype gok ik zo ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groen past ook wel beter bij kerst.
Ik doe er HELEMAAL NIKS aan, best erg misschien maar ik moet die zooi niet in huis![]()
![]()
dat gedoe allemaal, maar misschien komt dat ook omdat we geen kinderen hebben, zit je dan
in je eentje of met zijn tweetjes bij zo'n Kerstboom, is toch niks?![]()
Maar goed, andere mensen vinden het weer heerlijk, moet ook kunnen!![]()
![]()
Voor alle duidelijkheid, ik ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... nogal!![]()
Ik was het niet trouwens
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
het enige is dinsdag gaan we gezamenlijk kerststukjes makenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent vast ook geen Kerstboomtype gok ik zo ...
Ik doe er HELEMAAL NIKS aan, best erg misschien maar ik moet die zooi niet in huis![]()
![]()
dat gedoe allemaal, maar misschien komt dat ook omdat we geen kinderen hebben, zit je dan
Maar goed, andere mensen vinden het weer heerlijk, moet ook kunnen!andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Nee, dat wist ik toevallig !quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, ik ook niet![]()
![]()
Beste vrijwilligers van de Verening Arboretum Munnike Park,
Zoals gebruikelijk gaan we dit jaar weer kerststukjes maken in ’t Weetpunt. Metha van der Net zal net als vorig jaar voor materiaal zorgen en ons enkele voorbeelden laten zien. Aangezien we steeds meer leden hebben verzoek ik jullie, voor deelname, je bij mij op te geven. Partners zijn natuurlijk ook welkom.
De avond zal zijn op dinsdagavond 16 december en we beginnen om 19.30 uur.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Kerstinloop: vrijdag 26 december 14.00-17.00 uur ontmoeten mensen elkaar. Er wordt gestart met het voorlezen van een kerstverhaal en de rest blijft nog even een verrassing. Entree is vrij.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
De enige keren dat er kerstbomen in mijn huis zijn geweest, dan was dat door vrouwelijke invloeden. Al die massale gezelligheid is niets voor mij. Gezelligheid sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
Kom ik volgende week thuis moet ik nog een kerstboom op gaan tuigen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Morgenmiddag vier ik mijn verjaardag.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ooit lang geleden heb ik het een paar keer gedaan, maar toen wilde ik ''normaal'' zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige keren dat er kerstbomen in mijn huis zijn geweest, dan was dat door vrouwelijke invloeden. Al die massale gezelligheid is niets voor mij. Gezelligheid sowieso niet.
toen had ik ook nog zooi zoals ''gebaksbordjes'' en shit, daar ben ik gelukkig overheen
gegroeid![]()
![]()
Ja zou best zo kunnen zijn... Ik heb er ook niets meer mee vroeger met vrouw en kid soms nog wel of in SPanje en daar moet je wel, maar daar is het dan ook weer gezelligerquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Al dat gedoe je wordt er gek vanquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ooit lang geleden heb ik het een paar keer gedaan, maar toen wilde ik ''normaal'' zijn
toen had ik ook nog zooi zoals ''gebaksbordjes'' en shit, daar ben ik gelukkig overheen
gegroeidandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ja Dees, als je kinders hebt ligt dat weer anders...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Kom ik volgende week thuis moet ik nog een kerstboom op gaan tuigen![]()
Ben je er zelf dan ook bij?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenmiddag vier ik mijn verjaardag.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Van die roetvegenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Dees, als je kinders hebt ligt dat weer anders...andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik laat het gewoon over me komen.quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Je hebt in elk geval je Kerstmuts al op, dat is een beginquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Al dat gedoe je wordt er gek van![]()
![]()
Dat is de originele kerstmuts van de fok!-emoticon.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval je Kerstmuts al op, dat is een beginandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Oi... gefeliciteerd! hoe jong ga je worden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenmiddag vier ik mijn verjaardag.![]()
Dat is ook zo Fann, volgend jaar ga ik met kerst op vakantie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Dees, als je kinders hebt ligt dat weer anders...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
53 vrijdag maar morgen vier ik / we het.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Oi... gefeliciteerd! hoe jong ga je worden?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Vanaf hoe laat? Is er ook drank en rookwaar?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Ik of we? Jij en je ouders misschien?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
53 vrijdag maar morgen vier ik / we het.![]()
Wanneer moeten we je ophalen van Schiphol?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Kom ik volgende week thuis moet ik nog een kerstboom op gaan tuigen![]()
Na de lunch is dat heel smakelijk, ze schenken ze in alle soorten en smakenquote:
Mooi zo! Tensotte is het vakantiequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na de lunch is dat heel smakelijk, ze schenken ze in alle soorten en smaken![]()
![]()
Ik heb heel lang op 2de kerstdag in de organisatie van een evenement gezeten en dan eerste kerstdag naar mijn ouders. Prima te doen, maar zelf al die gekkigheid in eigen huis. No thnx.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef FANN het volgende:
Ooit lang geleden heb ik het een paar keer gedaan, maar toen wilde ik ''normaal'' zijn
gegroeid![]()
![]()
2 uur 's-middagsquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat? Is er ook drank en rookwaar?
Oudheidkamer De Vergulde Swaen is gevestigd aan de
Rotterdamseweg 53 - 55
3332 AC te Zwijndrecht
tel. (078) 612 5681 (alleen tijdens openingsuren)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Met spandoek in een jurkje? Samen met MM dan wel toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer moeten we je ophalen van Schiphol?![]()
Ja en mijn zus(ters).quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik of we? Jij en je ouders misschien?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
Beste vrijwilligers van de Verening Arboretum Munnike Park,
Zoals gebruikelijk gaan we dit jaar weer kerststukjes maken in ’t Weetpunt. Metha van der Net zal net als vorig jaar voor materiaal zorgen en ons enkele voorbeelden laten zien. Aangezien we steeds meer leden hebben verzoek ik jullie, voor deelname, je bij mij op te geven. Partners zijn natuurlijk ook welkom.
De avond zal zijn op dinsdagavond 16 december en we beginnen om 19.30 uur.![]()
Hallo, ik ben Metha en ik ben een man...![]()
Ik ook, maar die kende ik al vanaf voor die tijd en ik ben er uiteindelijk maar mee getrouwd.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Over een week ofzo, doe maar rustig aan, we hebben eerst nog het een en ander te doen hier.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer moeten we je ophalen van Schiphol?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
FANN komt dan niet, want die is vegetarisch.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
2 uur 's-middags
Rotterdamseweg 53 - 55
3332 AC te Zwijndrecht
tel. (078) 612 5681 (alleen tijdens openingsuren)![]()
Die paar keer per jaar doen we niet moeilijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Metha en ik ben een man...andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Spandoek OK, jurkje weiger ik...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Met spandoek in een jurkje? Samen met MM dan wel toch?![]()
Moeten we bellen voordat we komen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
2 uur 's-middags
Rotterdamseweg 53 - 55
3332 AC te Zwijndrecht
tel. (078) 612 5681 (alleen tijdens openingsuren)Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Op zwarte pumpsquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Met spandoek in een jurkje? Samen met MM dan wel toch?
moet je wel weten wat de openingstijden zijnquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Metha en ik ben een man...
Weet niet hoe MM tegenover jurkjes staat, maar als hij daar bezwaar tegen heeft, dan kunnen we altijd nog voor een kilt gaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
Met spandoek in een jurkje? Samen met MM dan wel toch?![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
2 uur 's-middags
Rotterdamseweg 53 - 55
3332 AC te Zwijndrecht
tel. (078) 612 5681 (alleen tijdens openingsuren)
Kan helaas niet ... Maar een fijne verjaardag ....![]()
Neen, hoor!quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Oh, ja, het rare is dat ik het wel weer leuk vond als ik bij mijn ouders kwam en de boel versiert was,quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op 2de kerstdag in de organisatie van een evenement gezeten en dan eerste kerstdag naar mijn ouders. Prima te doen, maar zelf al die gekkigheid in eigen huis. No thnx.
maar dat was meer nostalgie denk ik, die hadden nog dezelfde dingen in d boom hangen, voorzover die de jaren hadden overleefd en dezelfde Kerststal, ja dat was dan weer anders... maar zelf
had ik daar dan geen zin in, nah ja, is ook niks zo alleen of met zijn tweetjes, voor kinders is het
wel leukTotdat straks de Kerstman ook weer discussies op gaat leveren
maar daar
is tot op heden niemand op tegen geloof ik...![]()
De Vergulde Swaen is geopend elke woensdag en zaterdag van 10.00 tot 16.00 en 's zondagmiddags van 14.00 tot 17.00 uur. Of op afspraak.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
moet je wel weten wat de openingstijden zijn
Tevens gelegenheid voor het houden van bijeenkomsten.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ja, in een klit Dees opwachten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet niet hoe MM tegenover jurkjes staat, maar als hij daar bezwaar tegen heeft, dan kunnen we altijd nog voor een kilt gaan.
Spoor achterlaten bij aankomsthal 3...![]()
je hebt nog even de tijd om te oefenenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Mag ik jouw enkelzwachtels lenen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt nog even de tijd om te oefenen![]()
Ben je nu heel FOK aan het uitnodigen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De Vergulde Swaen is geopend elke woensdag en zaterdag van 10.00 tot 16.00 en 's zondagmiddags van 14.00 tot 17.00 uur. Of op afspraak.
Tevens gelegenheid voor het houden van bijeenkomsten.![]()
![]()
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je nu heel FOK aan het uitnodigen?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Die is mogelijk nog fouter , want die gebruikt kleine kindjes (zogenaamde eljes .)quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh, ja, het rare is dat ik het wel weer leuk vond als ik bij mijn ouders kwam en de boel versiert was,
maar dat was meer nostalgie denk ik, die hadden nog dezelfde dingen in d boom hangen, voorzover die de jaren hadden overleefd en dezelfde Kerststal, ja dat was dan weer anders... maar zelf
had ik daar dan geen zin in, nah ja, is ook niks zo alleen of met zijn tweetjes, voor kinders is het
wel leukTotdat straks de Kerstman ook weer discussies op gaat leveren
maar daar
De AA heeft bezwaar aangetekend tegen de negatieve karikatuur van Rudolph de alcoholist.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef FANN het volgende:
Totdat straks de Kerstman ook weer discussies op gaat leverenmaar daar
Zou ze die grap ondertussen al begrepen hebben?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ja, in een klit Dees opwachten.
Spoor achterlaten bij aankomsthal 3...![]()
Čn de kerstman is een uithangbord van het Amerikaanse consumptie-kapitalisme.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De AA heeft bezwaar aangetekend tegen de negatieve karakituur van Rudolph de alcoholist.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Als je de juiste anti-klitten shampoo heeft voorkomt ze hem zelfs..quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou ze die grap ondertussen al begrepen hebben?![]()
Ach Jee, ja straks krijgen we dat... Rendieren mag vast ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is mogelijk nog fouter , want die gebruikt kleine kindjes (zogenaamde eljes .)![]()
Ik wacht nog steeds op dat moment...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou ze die grap ondertussen al begrepen hebben?![]()
![]()
Plus die elfjes moeten kinderarbeid verrichten. Moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
Čn de kerstman is een uithangbord van het Amerikaanse consumptie-kapitalisme.![]()
Nee laat die beesten rustig hun gang gaan ipv dat geren dier ..quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach Jee, ja straks krijgen we dat... Rendieren mag vast ook niet
Het zijn geen SPaanse stieren.. die rennen zomers ook al![]()
Kappen nou!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus die elfjes moeten kinderarbeid verrichten. Moeten we niet willen.
Heb ik net mijn Pietenpak aan de wilgen gehangen, kan die net in de USA aangeschafte elfenmuts met puntoortjes en belletje ook al de open haard in..![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in een klit Dees opwachten.
Spoor achterlaten bij aankomsthal 3...
Denk aan alle bomen die omgezaagd worden. De ontbossing in het Amazone gebied is er niets bij. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik besef hoe schadleijk kerst is voor milieu, mens en dier.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Kappen nou!
Heb ik net mijn Pietenpak aan de wilgen gehangen, kan die net in de USA aangeschafte elfenmuts met puntoortjes en belletje ook al de open haard in..
Actie!![]()
![]()
De red noose was de aanleiding.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De AA heeft bezwaar aangetekend tegen de negatieve karikatuur van Rudolph de alcoholist.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Na 2 tequila word ik altijd dyslectisch.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat moment...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Fok jou!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk aan alle bomen die omgezaagd worden. De ontbossing in het Amazone gebied is er niets bij. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik besef hoe schadleijk kerst is voor milieu, mens en dier.
Actie! [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik help je wel, het is 'die slecht is'...quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 2 tequila word ik altijd dyslectisch.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk aan alle bomen die omgezaagd worden. De ontbossing in het Amazone gebied is er niets bij. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik besef hoe schadleijk kerst is voor milieu, mens en dier.
Actie! [ afbeelding ]
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Als jij dat ding volgende week wanneer we Deisyy op gaan halen om je piemel doet (ala RHCP) , dan doe ik een zwart jurkje aan!quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij dat ding volgende week wanneer we Deisyy op gaan halen om je piemel doet (ala RHCP) , dan doe ik een zwart jurkje aan!
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Een muts om mijn piemel, ik ben Conchita Wurst niet...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij dat ding volgende week wanneer we Deisyy op gaan halen om je piemel doet (ala RHCP) , dan doe ik een zwart jurkje aan!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik krijg morgen weer team Oostenrijk op bezoek ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een muts om mijn piemel, ik ben Conchita Wurst niet...![]()
![]()
Moet je even aan Piet vragen die heeft vast iets van zijn paarden liggen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik jouw enkelzwachtels lenen?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Aangezien opa Piet hier niet meer komt, leek het me logisch om het aan oma te vragen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je even aan Piet vragen die heeft vast iets van zijn paarden liggen!![]()
Ik zou het neef sig vragen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien opa Piet hier niet meer komt, leek het me logisch om het aan oma te vragen...![]()
Danny gaat weer lekker met zn nieuwe cloudserver !!
Echt nie !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Treehut ligt al in bed en FANN heeft vandaag de Paus nagedaan.quote:
Korter kan ik de samenvatting niet voor je maken.![]()
Deze is voor Fann..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door chufi op 02-12-2014 23:39:08 ]![]()
Oma ook platquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dat was je volgens mij altijd al.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Die is gevaarlijk bezig.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KLB-FB Sig.
Copthorne gaat weer los.
Ruzie maken met Yvonne verlies je altijd.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 00:17:29 ]![]()
Kort lontje en voelt zich snel onrechtvaardig behandeld.quote:
Op zich geen verkeerde gozer als hij niet zo emotioneel is.![]()
Hij is me nooit zo opgevallen eik, beetje typisch KLB figuur.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kort lontje en voelt zich snel onrechtvaardig behandeld.
Op zich geen verkeerde gozer als hij niet zo emotioneel is.
Moet altijd wel lachen als iemand zich zo laat gaan op een forum, Yvonne zal nu ook wel dubbel liggen.
Totdat ze het zat is en dan hop op het knopje en ban.![]()
Daar laat ik mij, discreet, niet over uit.quote:
Komt dit wel terug in de samenvatting van de dag?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is me nooit zo opgevallen eik, beetje typisch KLB figuur.
Moet altijd wel lachen als iemand zich zo laat gaan op een forum, Yvonne zal nu ook wel dubbel liggen.
Totdat ze het zat is en dan hop op het knopje en ban.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sig die 3 zinnen in 1 post zet?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt dit wel terug in de samenvatting van de dag?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 00:56:56 ]![]()
Ja veel te veel.quote:
En het verwijst, zo lijkt het, naar een heel verhaal wat achter die 3 zinnen zit.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lamon's bikkeltijd.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja veel te veel.
En het verwijst, zo lijkt het, naar een heel verhaal wat achter die 3 zinnen zit.![]()
Ik denk dat deze samenvatting toch net iets te samen gevat is.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het nachtbraken doe ik al tijdje.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat deze samenvatting toch net iets te samen gevat is.
ONZ / Lamon's Bikkeltijd, deel 27.![]()
Veel plezier daar, ik ga niet verder braken deze nacht. Slaap lonkt me. Bed is voor moe zijn nu.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nachtbraken doe ik al tijdje.
ONZ / Lamon's Bikkeltijd, deel 27.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die reeks was al dood voordat reeksen gereekst konden worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel plezier daar, ik ga niet verder braken deze nacht. Slaap lonkt me. Bed is voor moe zijn nu.![]()
Ik hang op de bank maar dan bij mijn kleindochtertjequote:Op woensdag 3 december 2014 06:46 schreef chufi het volgende:
En ik hang al weer op mn werk achter mn 1e bakkiedie nog aan het slapen is
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Klopt, zit veel op KLB, maar de 2 topics die hij op 40+ heeft geopend waren een stuk leuker dan de meeste topics die incidentele voorbijgangers hier openen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
Hij is me nooit zo opgevallen eik, beetje typisch KLB figuur.
40+ / Het leukste deel van je leven tot nu toe?
40+ / Waarom zitten jullie op FOK!?![]()
Nou zit ik mijn vrije woensdag topics door te lezenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt, zit veel op KLB, maar de 2 topics die hij op 40+ heeft geopend waren een stuk leuker dan de meeste topics die incidentele voorbijgangers hier openen.
40+ / Het leukste deel van je leven tot nu toe?
40+ / Waarom zitten jullie op FOK!?![]()
Ik had nog zoveel kunnen doen, maar ja gebrek aan geraniums dus dan maar doelloos fokken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je kunt nu heel zinvol gaan vertellen waarom jij op FOK! zit of wat het leukste deel van je leven tot nu toe is. Wat ongetwijfeld het deel is dat je op FOK! zit.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:31 schreef drakin het volgende:
Nou zit ik mijn vrije woensdag topics door te lezen![]()
Ik had nog zoveel kunnen doen, maar ja gebrek aan geraniums dus dan maar doelloos fokken.![]()
![]()
Eigenlijk deed ik dat toch net?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt nu heel zinvol gaan vertellen waarom jij op FOK! zit of wat het leukste deel van je leven tot nu toe is. Wat ongetwijfeld het deel is dat je op FOK! zit.
Of vind je dat ik dat nu in dat andere topic moet gaan vertellen zodat de dagcijfers weer omhoog gaan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En het leukste deel van mijn leven kan ik me niet meer herinneren, daarvoor ben ik te oud...
denk ik.. wat zei ik ook alweer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Met de natte vinger denk ik dat ongeveer 75% van de dagcijfers door de SC bepaalt wordt en ik ben de laatste die vindt dat mensen iets moeten. Van moeten worden de meeste mensen niet vrolijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:41 schreef drakin het volgende:
Of vind je dat ik dat nu in dat andere topic moet gaan vertellen zodat de dagcijfers weer omhoog gaan.
Zelf vind ik het wel aardig dat er buiten de SC ook nog wat leven is in 40+, dus ik denk dat ik vanmiddag maar weer eens een topic ga openen. Eerst even gezond gaan doen en een uurtje gaan lopen.![]()
Je hebt gelijk, dat was verkeerd geformuleerd door er een woord als moeten in die zin te plaatsen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de natte vinger denk ik dat ongeveer 75% van de dagcijfers door de SC bepaalt wordt en ik ben de laatste die vindt dat mensen iets moeten. Van moeten worden de meeste mensen niet vrolijk.
Zelf vind ik het wel aardig dat er buiten de SC ook nog wat leven is in 40+, dus ik denk dat ik vanmiddag maar weer eens een topic ga openen. Eerst even gezond gaan doen en een uurtje gaan lopen.
Eigenlijk is de vraag, zou jij het leuk vinden als ik(of iemand anders) daar ga vertellen waarom ik op Fok zit en wat het leukste deel van mijn leven is/was?
Maar dat antwoord geef je dus ook al eigenlijk.
Veel plezier met gezond doen, dat ben ik morgen ook van plan. Vandaag niet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vandaag koffie en een peuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:10 schreef drakin het volgende:
Vandaag koffie en een peuk.Ik wou al zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:10 schreef drakin het volgende:
Vandaag koffie en een peuk.Het was walgelijk koud buiten, dus ik doe met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat wou je al zeggen Treetje?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gehoord dat die coke eigenlijk witte heroīne is?
Kan je een signalement geven aan de politie?![]()
![]()
FOK!ker gespot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
FOK!ker gespot.
It wasn't me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij zou die lengte dan toch ook meteen moeten herkennen?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Kingstown het volgende:
Jouw vrouw leest hier mee, dus logisch dat je ontkent.
Linealen hebben toch standaard lengte?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Linealen meestal wel, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:18 schreef just me het volgende:
Linealen hebben toch standaard lengte?
Daar hadden we het over toch?
Liniaal hout 30 cm met inlegGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En de gemiddelde liniaal is 16 cmquote:Op woensdag 3 december 2014 17:21 schreef just me het volgende:
Daar hadden we het over toch?
Liniaal hout 30 cm met inleg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
bij ons op school nietquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dat een mens niet moet rokenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ja, een soort space-invader.quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Dat is toch oud nieuws?quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
En? was het gezellig?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshopquote:
Hij mag zn kadootjes pas op vrijdag uitpakken![]()
Even met je andere account antwoorden chufi.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshop![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
Even met je andere account antwoorden chufi.
Het is Een Groot Succes te noemen.quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
zoiets iddquote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hele kinderboerderij op bezoek, een fitness dames clubje en een afvaardiging van de 2e handsshop
Hij mag zn kadootjes pas op vrijdag uitpakkenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Wat gaat de nieuwe Topictitel worden?!?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Er werd zelfs gezongen.quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Dat is Fijn Om TE Lezen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
Het is Een Groot Succes te noemen.
Zijn er nog veel FOK!kers langsgeweest?![]()
Voor het zingen de boom uit!quote:Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef Treehut362 het volgende:
Wat gaat de nieuwe Topictitel worden?!?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: