Gelukt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:24 schreef sig000 het volgende:
Poe poe wat een gedoe.
Nu nog een OP verzinnen.
kheb de hele nacht niet geslapenquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maakte me al zorgen dat je gisteravond niet gemeld had dat je ging slapen.
Gewoon keurig naar bed gegaan, liggen draaien, woelen, weer eruit, warme douche genomenquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is kut. Wel in bed gelegen of rond lopen spoken tussen WC en bank ofzo?
Ik dacht dat je daar van af was, die leden admin ....quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:51 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon keurig naar bed gegaan, liggen draaien, woelen, weer eruit, warme douche genomen
uiteindelijk maar alle leden die nog niet betaald hebben aangemaand, een mens moet toch wat!
Zo maar weer proberen te slapen, die oogjes moeten toch moe zijn
Het moet maar zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maakte me al zorgen dat je gisteravond niet gemeld had dat je ging slapen.
Ik ben nog niet wakker genoeg om hier een goede grap over te kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:51 schreef just me het volgende:
misschien toch vannacht ¤ 25.000,-- binnengehaald, dat red ik niet elke nacht
Tis wel een schot voor open doelquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker genoeg om hier een goede grap over te kunnen maken.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar van af was, die leden admin ....
Slapen op koffie ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:01 schreef just me het volgende:
[..]
Tis wel een schot voor open doel
ik ga koffie nemen en dan eventjes de oogjes dicht
[..]dit blijf ik doen, ik ben gestopt het het secretariaat
Ah ok, begint aan kopje 3quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:17 schreef just me het volgende:
Nou ja, als niets helpt dan helpt iets misschien dat bij normale mensen niet helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Verkeerd gedachtquote:Op maandag 1 december 2014 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je! Toch niemand die het opvalt nu je met je andere ava post.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:47 schreef sacha het volgende:
taart gebakken met AapNice, maar moet ie niet naar school?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[Aapmodus aan] school is stom, ze zijn zo domquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice, maar moet ie niet naar school?
Donkerblauw, tegen 40+'ers die zich nog kinderlijker gedragen dan 20-'ers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
Hoef ik ig niet meer te vragen waarom je zo'n apart kleurtje hebt, want dat weet ik ondertussen.
jij gaat ook op mij stemmenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Donkerblauw, tegen 40+'ers die zich nog kinderlijker gedragen dan 20-'ers.
Ik heb al gestemd.quote:
Nee hoor, ik heb geen last van mijn stem.quote:
Maar niet op sachaquote:
je kwam gewoon je stempel even drukken ja?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen last van mijn stem.
Nee natuurlijk niet. Ik stem op de mooiste, niet op die ene die toevallig van mijn vriendje uit de SC is.quote:
Ik houd niet zo van stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:03 schreef sacha het volgende:
[..]
je kwam gewoon je stempel even drukken ja?
worden mijn forum genoten hier nu beticht van vals spelen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik stem op de mooiste, niet op die ene die toevallig van mijn vriendje uit de SC is.
het is gewoon een SM-liefhebber...quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:37 schreef sacha het volgende:
[..]
worden mijn forum genoten hier nu beticht van vals spelen?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik stem op de mooiste, niet op die ene die toevallig van mijn vriendje uit de SC is.
als je je roe bij je hebt.... join the partyquote:
Ik begrijp dat het om de Ava van Sas gaatquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:56 schreef just me het volgende:
[..]
als je je roe bij je hebt.... join the party
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
Voor alle mensen die mij die lieve DM's hebben gestuurd, Dank je wel![]()
Mijn vader is gistermiddag overleden, met een aantal kinderen om zich
heen, ik was gelukkig ook net op tijd binnen, want het ging toch nog ineens
heel snel, maar hij was dus niet alleen, de rest was binnen no time ter plekke,
gisteravond nog met zijn alle kist en bloemstuk uitgezocht. Taken zijn verdeeld,
de één schrijft de kaartjes, de ander doet weer iets anders, en ik en mijn oudste
broer gaan een toespraakje houden bij de crematie.
Vannacht om 4 uur heb ik die in één keer geschreven en hij is al goedgekeurd
dus dat wordt hem.
Doodeng vind ik hetmaar ik ga het wél doen
![]()
en het is goed zo... daar zijn we het allemaal over eens gelukkig.
Voordeel van véél broers en zussen is dat je het sámen beleefd en dat is mooi
Ik vind dit wel een mooie titel voor een nieuw topic! Zal mijn hersenen eens laten kraken.quote:
Heel, heel veel sterkte toegewenst en ik snap dat je het doodeng vindt om het te moeten doen, maar die toespraak kan alleen maar goed zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
gisteravond nog met zijn alle kist en bloemstuk uitgezocht. Taken zijn verdeeld,
de één schrijft de kaartjes, de ander doet weer iets anders, en ik en mijn oudste
dus dat wordt hem.
![]()
Hier kun je stemmen op Sacha haar avatar, zodat ze eindelijk die boom met die moeilijke naam in haar te grote schoen krijgt. Je moet wel een top-3 maken, anders telt je stem niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:05 schreef FANN het volgende:
Ik begrijp dat het om de Ava van Sas gaatIk ben gewoon vķķr
![]()
kan me niet schelen waarvoor maar ik ben vķķr!
Wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie titel voor een nieuw topic! Zal mijn hersenen eens laten kraken.
Sowieso nog bedankt voor de inspiratie die je me vorige week hebt gegeven.
Dankjewel King! Ja, het waren wel rare dagen, iedere dag een beetje afscheid nemenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel, heel veel sterkte toegewenst en ik snap dat je het doodeng vindt om het te moeten doen, maar die toespraak kan alleen maar goed zijn.![]()
Gecondoleerd uiteraard, maar ook goed om te lezen dat er toch ook een goed gevoel uit je woorden hier doorklinkt. Hopelijk wordt de stress straks ook weer wat minder en indien nodig kun je hier uiteraard altijd stoom afblazen als daar reden toe is. Die rollercoaster aan gevoelens moet bizar geweest zijn, zeker met die halve wederopstanding vorige week.
Gecondoleerd Fannquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
Dankjewel Just Me , maar nu gewoon weer verder hoor, leven gaat door en hier gelukkig ook,quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:41 schreef just me het volgende:
Jeetje Fann, gecondoleerd![]()
Wel fijn dat jullie dit met z'n allen goed kunnen delen en invullen
Ik geloof dat het weinig zin heeft om nog te stemmen heb ik zo het ideequote:Op dinsdag 2 december 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier kun je stemmen op Sacha haar avatar, zodat ze eindelijk die boom met die moeilijke naam in haar te grote schoen krijgt. Je moet wel een top-3 maken, anders telt je stem niet.![]()
FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Dank je wel Sas, ik heb toch nog even gestemd en om alle schijn van partijdigheidquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:53 schreef sacha het volgende:
gecondoleerd Fann en natuurlijk veel sterkte de komende tijd
Dank je wel golfer, komt helemaal goed hoor!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:01 schreef golfer het volgende:
Lieve Fann, heel erg veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.
Mooi om te lezen dat jullie het allemaal in goede harmonie kunnen gaan afwikkelen.
Dank je wel Marrije!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:02 schreef Marrije het volgende:
Gecondoleerd fann. Ja, dat is zeker snel na elkaar dan. Sterkte.
in dat geval: je hebt mijn naam, waar ik al 15 jaar trots op ben, verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dankjewel Just Me , maar nu gewoon weer verder hoor, leven gaat door en hier gelukkig ook,
de Ava van Sas is nu in het geding en da's ook niet niks!
Jummie was het toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:10 schreef just me het volgende:
in dat geval: je hebt mijn naam, waar ik al 15 jaar trots op ben, verkeerd geschreven
Dat laatste is super.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
je hoeft niet alles te onhoudenquote:
Gecondoleerd lieve Fann, heel veel sterkte en ik ben trots op je, jij gaat gewoon vanuit je hart wat zeggen daar en dat kan nooit verkeerd zijn. Dikke kus en knufquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef Deisyy het volgende:
Lieve FANN, gecondoleerd met het overlijden van je vader, wat fijn dat je zo'n grote familie hebt om je verdriet mee te delen.
Natuurlijk is zo'n toespraak heel eng, maar wel een mooi manier om afscheid te nemen.
Heel veel sterkte
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat laatste is super.
Hele dikke kus FANN, je kan maar 1X afscheid nemen. Doe het goed
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Gecondoleerd lieve Fann, heel veel sterkte en ik ben trots op je, jij gaat gewoon vanuit je hart wat zeggen daar en dat kan nooit verkeerd zijn. Dikke kus en knuf![]()
Dees, Bluezz en Kel,en sasquatsch dank jullie welquote:
Komt goed hoor Chufquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
Sterkte de komende dagen Fann... En vrijdag krijgt het allemaal een plek ...
Mooie en heftige dagen herinner ik me van mijn vaders sterfbed... 3 dagen om en om bij hem .... Onder mijn ogen zag ik hem heengaan ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt goed hoor Chuf, we hebben allemaal steun aan elkaar dus ik sta er zéker niet
alleen voor, ik word echt een beetje verlegen van zoveel lieve woorden door iedereen![]()
dus jullie moeten maar weer gewoon door gaan posten dan val ik weer bij...
Hopelijk heeft Dees de aapjes buiten de deur weten te houden
Je afwezigheid gaf al een beetje aan hoe het balletje aan het rollen was, zeker na je ervaringen vorige week (of was het al weer de week daarvoor?)quote:
Ja Chuf, heftige dagen zijn dat, het laatste moment is nooit zo leuk om te zien, maar ik wasquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie en heftige dagen herinner ik me van mijn vaders sterfbed... 3 dagen om en om bij hem .... Onder mijn ogen zag ik hem heengaan ...
Jeetje ik denk dat het a; met al 2 weken geduurd heeft, de ene keer leek het weer goed te gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je afwezigheid gaf al een beetje aan hoe het balletje aan het rollen was, zeker na je ervaringen vorige week (of was het al weer de week daarvoor?)
Sterkte de komende dagen/periode!
RIP aan je zus.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef FANN het volgende:
en ja ik denk dat het me wel gaat lukken die speech,
ik heb vanmiddag even geoefend op mijn oudste zus,
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik moest lachen, dus dat kan ik nog gelukkig
ik zal met mijn hand over mijn hart strijkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef FANN het volgende:
ah.. enne... just me, sorry dat ik de naam verkeerd schreef natuurlijk
Het...quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Oude mensen gaan dood en dat wetem we ... Als iemand onverwacht overlijdt, ligt dat gevoel heel anders..
candle light herinneringen komen bovenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
Ik zet een kaas voor mn raam vannacht ....
Ik heb een Jan van Veen stemgeluid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef just me het volgende:
candle light herinneringen komen boven
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
candle light herinneringen komen boven
Slijmbalquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een Jan van Veen stemgeluid.
hou me vastquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een Jan van Veen stemgeluid.
Welke vrouw wil nu geen man horen die de stem heeft van Jan van Veenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk te verleiden .....
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef Treehut362 het volgende:
Flipper daar heb je flipper de flapper etc.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Welke vrouw wil nu geen man horen die de stem heeft van Jan van Veen
[..]joh dat doen vrouwen niet
Ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef just me het volgende:
Met een haardos vanquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |