Ik geloof dat het weinig zin heeft om nog te stemmen heb ik zo het ideequote:Op dinsdag 2 december 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier kun je stemmen op Sacha haar avatar, zodat ze eindelijk die boom met die moeilijke naam in haar te grote schoen krijgt. Je moet wel een top-3 maken, anders telt je stem niet.![]()
FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Dank je wel Sas, ik heb toch nog even gestemd en om alle schijn van partijdigheidquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:53 schreef sacha het volgende:
gecondoleerd Fann en natuurlijk veel sterkte de komende tijd
Dank je wel golfer, komt helemaal goed hoor!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:01 schreef golfer het volgende:
Lieve Fann, heel erg veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.
Mooi om te lezen dat jullie het allemaal in goede harmonie kunnen gaan afwikkelen.
Dank je wel Marrije!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:02 schreef Marrije het volgende:
Gecondoleerd fann. Ja, dat is zeker snel na elkaar dan. Sterkte.
in dat geval: je hebt mijn naam, waar ik al 15 jaar trots op ben, verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dankjewel Just Me , maar nu gewoon weer verder hoor, leven gaat door en hier gelukkig ook,
de Ava van Sas is nu in het geding en da's ook niet niks!
Jummie was het toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:10 schreef just me het volgende:
in dat geval: je hebt mijn naam, waar ik al 15 jaar trots op ben, verkeerd geschreven
Dat laatste is super.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
Voor alle mensen die mij die lieve DM's hebben gestuurd, Dank je wel![]()
Mijn vader is gistermiddag overleden, met een aantal kinderen om zich
heen, ik was gelukkig ook net op tijd binnen, want het ging toch nog ineens
heel snel, maar hij was dus niet alleen, de rest was binnen no time ter plekke,
gisteravond nog met zijn alle kist en bloemstuk uitgezocht. Taken zijn verdeeld,
de één schrijft de kaartjes, de ander doet weer iets anders, en ik en mijn oudste
broer gaan een toespraakje houden bij de crematie.
Vannacht om 4 uur heb ik die in één keer geschreven en hij is al goedgekeurd
dus dat wordt hem.
Doodeng vind ik hetmaar ik ga het wél doen
![]()
en het is goed zo... daar zijn we het allemaal over eens gelukkig.
Voordeel van véél broers en zussen is dat je het sámen beleefd en dat is mooi
je hoeft niet alles te onhoudenquote:
Gecondoleerd lieve Fann, heel veel sterkte en ik ben trots op je, jij gaat gewoon vanuit je hart wat zeggen daar en dat kan nooit verkeerd zijn. Dikke kus en knufquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
gisteravond nog met zijn alle kist en bloemstuk uitgezocht. Taken zijn verdeeld,
de één schrijft de kaartjes, de ander doet weer iets anders, en ik en mijn oudste
dus dat wordt hem.
![]()
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
dus dat wordt hem.
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef Deisyy het volgende:
Lieve FANN, gecondoleerd met het overlijden van je vader, wat fijn dat je zo'n grote familie hebt om je verdriet mee te delen.
Natuurlijk is zo'n toespraak heel eng, maar wel een mooi manier om afscheid te nemen.
Heel veel sterkte
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat laatste is super.
Hele dikke kus FANN, je kan maar 1X afscheid nemen. Doe het goed
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Gecondoleerd lieve Fann, heel veel sterkte en ik ben trots op je, jij gaat gewoon vanuit je hart wat zeggen daar en dat kan nooit verkeerd zijn. Dikke kus en knuf![]()
Dees, Bluezz en Kel,en sasquatsch dank jullie welquote:
Komt goed hoor Chufquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
Sterkte de komende dagen Fann... En vrijdag krijgt het allemaal een plek ...
Mooie en heftige dagen herinner ik me van mijn vaders sterfbed... 3 dagen om en om bij hem .... Onder mijn ogen zag ik hem heengaan ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt goed hoor Chuf, we hebben allemaal steun aan elkaar dus ik sta er zéker niet
alleen voor, ik word echt een beetje verlegen van zoveel lieve woorden door iedereen![]()
dus jullie moeten maar weer gewoon door gaan posten dan val ik weer bij...
Hopelijk heeft Dees de aapjes buiten de deur weten te houden
Je afwezigheid gaf al een beetje aan hoe het balletje aan het rollen was, zeker na je ervaringen vorige week (of was het al weer de week daarvoor?)quote:
Ja Chuf, heftige dagen zijn dat, het laatste moment is nooit zo leuk om te zien, maar ik wasquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie en heftige dagen herinner ik me van mijn vaders sterfbed... 3 dagen om en om bij hem .... Onder mijn ogen zag ik hem heengaan ...
Jeetje ik denk dat het a; met al 2 weken geduurd heeft, de ene keer leek het weer goed te gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je afwezigheid gaf al een beetje aan hoe het balletje aan het rollen was, zeker na je ervaringen vorige week (of was het al weer de week daarvoor?)
Sterkte de komende dagen/periode!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |