Onder of boven?quote:Op maandag 1 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
Geen tagje, geen kleurtje..ik voel me kaal.
Jij hebt vogels.quote:Op maandag 1 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
Schrijf een mooi proefstukje en stuur die met een kleine motivatie naar frontpage@fok.nl en dan kunnen we daar vast wat op regelenquote:Op maandag 1 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
Spannend, Uccie achter de schermen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schrijf een mooi proefstukje en stuur die met een kleine motivatie naar frontpage@fok.nl en dan kunnen we daar vast wat op regelen
Nee, nog niet. Eerst even inlezen en dergelijke. Even omschakelen en zo.quote:Op maandag 1 december 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je al een stukje geschreven?
Omschakelen naar wat?quote:Op maandag 1 december 2014 16:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Eerst even inlezen en dergelijke. Even omschakelen en zo.
FF in de "vibe" komen, nadat ik alle regels en dingetjes heb gelezen. Ik moet er gewoon even instromen. Het is natuurlijk iets anders dan schijtlol op een forum posten, ik wil het serieus aanpakken.. met hier en daar een lollig bericht maar dan wel goed geschreven.quote:
Yoki doet helemaal niet stoer, die moet nog erg wennen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
Wat doen jullie nou stoer met jullie tagje.
Geen tagje, geen abo.. wats met jou?quote:Op maandag 1 december 2014 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
Oh dat mag best, het is voor een groot deel mijn autistische ik die even moet wennen.. Maar diezelfde "handicap" zorgt er ook voor dat ik goede nieuwsberichten zou kunnen schrijven.quote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki doet helemaal niet stoer, die moet nog erg wennen.
Ik ga nu ook geen grappen maken over autisme.
Het is bijna Kersemusquote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef YokiKater het volgende:
Trouwens, het is dat die Fokshop kapot is en ik niet makkelijk abo's cadeau kan doen, want dat deed ik maandelijks.. en dan was arno zeker aan de beurt gekomen.
Nu moet ik alleen zelf ook weer even tot Kersemus wachten eerdat ik weer PIMP ben.
Daar had ik geen last van, het is meer dat ik even moet wennen aan de functie/verplichting. Want ik ben ook iemand die alles meteen goed wilt doen en ik heb 100% besef van mijn functie en verantwoordelijkheid, dat geeft een klein beetje gezonde spanning waar ik even aan moet wennen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef Specularium het volgende:
Ik moest ook erg wennen aan het tagje van Marianne,.
Werd het ook nog een keer veranderd.
Nou nouquote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom op de redactie dan ga ik op je billen slaan.
Zullen we een zelfhulpgroep oprichten voor taglozen?quote:Op maandag 1 december 2014 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we een zelfhulpgroep oprichten voor taglozen?
Uccie erbij en we zijn zo ongeveer compleet.
Webschip mag buiten blijven en hoi tegen iedereen zeggen.
Volgens mij was dat via een topic waar ook iemand abo's zat uit te delen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Henk was eerst toch ook een PIMP of laat mijn geheugen mij nu in de steek?
Dat weet ik verder niet, het staat mij alleen bij dat hij ook een abo had.quote:Op maandag 1 december 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was dat via een topic waar ook iemand abo's zat uit te delen.
Een zelfhulpgroep.. Volgens mij horen de meesten hier daar sowieso al bij.quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we een zelfhulpgroep oprichten voor taglozen?
Uccie erbij en we zijn zo ongeveer compleet.
Webschip mag buiten blijven en hoi tegen iedereen zeggen.
Ik heb idd jarenlang een PIMP-abo gehad, zelfs in de jaren dat ik niet postte.quote:Op maandag 1 december 2014 19:32 schreef YokiKater het volgende:
Dat weet ik verder niet, het staat mij alleen bij dat hij ook een abo had.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb idd jarenlang een PIMP-abo gehad, zelfs in de jaren dat ik niet postte.
Je geheugen laat je niet in de seek.
Pics.quote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Woeps, kom net het horloge van mijn ex tegen tussen mijn spullen. Het is al 2,5 jaar uit![]()
Iemand nog een horloge nodig?
Zal zo even maken.quote:
Is het een AP?quote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Woeps, kom net het horloge van mijn ex tegen tussen mijn spullen. Het is al 2,5 jaar uit![]()
Iemand nog een horloge nodig?
Weet niet wat een AP is, maar nee.quote:
Audemars Piguet...quote:Op maandag 1 december 2014 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet wat een AP is, maar nee.
Nee het is een horloge van Guess. Had ik ooit voor zijn verjaardag gekocht, hij had hem uitgezocht maar vervolgens droeg hij hem nooit.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Ja dat maakt het stukken duidelijker Yoki.
55k? Karaat?quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
55k op mijn laptop, BAM!
Ja cool, kun je de tijd op lezen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
55k op mijn laptop, BAM!
Lelijke horloges hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
55k op mijn laptop, BAM!
quote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
Deze had ik vroeger.
[ afbeelding ]
Voor mij wel en voor een horloge ook wel.quote:Op maandag 1 december 2014 20:07 schreef sp3c het volgende:
het is niet eens per se veel geld
de stelling was niet specifiek genoeg als je het mij vraagt
ja maar hij hoeft toch niet per se euro's te bedoelen?quote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij wel en voor een horloge ook wel.
Ach man doe niet zo moeilijk
Ja of het gewicht van het horloge kan ook. 55 kilo. Ik heb een supermario horloge maar ik kan er even geen foto van vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar hij hoeft toch niet per se euro's te bedoelen?
wie weet doelt hij op de pixeldichtheid van zijn scherm ofzo
Nee inderdaad. Nog wel van mijn spaargeld betaald toen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik ook niet dragen. Zou hem dan ook niet eerst zelf uitzoeken.
En waar dacht jij dan aan? Aan de grootte zekerquote:Op maandag 1 december 2014 20:10 schreef sp3c het volgende:
vrouwen moeten gelijk weer aan geld denken
Leuk giletje.quote:
Wat vind je van mijn tagje, WebGod?quote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Webschip het volgende:
Zijn jullie allemaal fan van Antoine?
Kan ik daar geld voor krijgen denk je? Heb helaas geen doosje of bewijs van aankoop. En hij is ook al 7 jaar oud ofzo.quote:Op maandag 1 december 2014 20:20 schreef anonymoussie het volgende:
Je kan het natuurlijk ook verpatsen Njos.
Ik dacht even dat het nog over tieten ging.quote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan vind ik die van Yoki mooier. Beetje wijverig deze
Waar kan ik dat mobiel zien?quote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn tagje, WebGod?
Dat moet je er niet bij zeggen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ik daar geld voor krijgen denk je? Heb helaas geen doosje of bewijs van aankoop. En hij is ook al 7 jaar oud ofzo.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het nog over tieten ging.
Paarsquote:Op maandag 1 december 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
Horloges zijn een soort handboeien. Moet je niet willen.
Tenzij ze van dat fluffy paarse spul erop hebben, dan kan het even leuk zijn.
Haha, ja kan ik wel proberen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bij zeggen.
Nee ff serieus... ik weet het niet. Is ie beschadigd? Zet hem voor de gein op marktplaats of zo en laat mensen bieden. Je weet nooit. Misschien komt er een of andere kekke Guess verzamelaar op af.
Als jij liever roze handboeien hebt, dan doe ik daar verder ook niet moeilijk over.quote:
Zwart dan lieverquote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij liever roze handboeien hebt, dan doe ik daar verder ook niet moeilijk over.
Ben binnenkort toch in de buurt, dus kunnen we ze meteen even uitproberen.
We noemen de boeien toch geen Piet? Niks racismequote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deal!
Wel stiekem dan, want dat is racisme.
Hoi Tem, hoe was je dag?quote:
Thuis of werk of allebei?quote:
als het druk was noemen we het gewoon de grafkankahquote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
In Den Haag zeggen ze dan kankahdruk.
Beide. Dag begon om 05:15 met een dochter die vond dat de dag begonnen was, daarna kids in de bakfiets duwen en naar de creche en toen werken. Om 17:30 weer opgehaald en om 20:00 kon ik eens gaan zitten.quote:
Kijk, daar gaat het fout. Gewoon ophangen en met de plantenspuit, heb ik jullie al eens uitgelegd.quote:
Moet je ook zelf doen, als ze boos is gaat ze die kraag niet netjes doen enzo.quote:Op maandag 1 december 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
Overhemden moet ik strijken, jongens. Vriendin weigert gewoon.
Gelijk heeft ze.quote:Op maandag 1 december 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
Overhemden moet ik strijken, jongens. Vriendin weigert gewoon.
Jij als toekomstig huisvrouw zou dat toch goed moeten kunnen.quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb wel eens gestreken voor mijn moeder, als verrassing. Maar was natuurlijk allemaal niet goed dus ze was er niet zo blij mee. Daarna nooit meer wat gestreken
kappen hoorquote:
Toekomstig huisvrouw klinkt niet echt als een plan.quote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij als toekomstig huisvrouw zou dat toch goed moeten kunnen.
Maar daarom gaat het nog wel gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toekomstig huisvrouw klinkt niet echt als een plan.
Zo zo, wat een luxe.quote:Op maandag 1 december 2014 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
Wij hebben gewoon een kledingstomer.
lekker je emmer starbux en je kuthipsterkeffertje uit de wind houden onderweg van het station naar huisquote:
quote:
Uh, oke man.quote:Op maandag 1 december 2014 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
lekker je emmer starbux en je kuthipsterkeffertje uit de wind houden onderweg van het station naar huis
We gaan in rotterdm klaverjassen, dus ik ga ervan uit dat het de rotterdamse variant is. Geen idee welke variant ik ken, zijn er meerdere dan?quote:
Bij de Amsterdamse variant hoef je niet te overtroeven, en volgens mij zijn er nog andere verschillen ook. Ik ken ook alleen de Rotterdamse.quote:Op maandag 1 december 2014 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We gaan in rotterdm klaverjassen, dus ik ga ervan uit dat het de rotterdamse variant is. Geen idee welke variant ik ken, zijn er meerdere dan?
Ik heb het van oma geleerd en die woont pas 83 jaar in rotterdam dus vermoedelijk ken ik ook de roterdamse variant
Vroeger, echt vroeger heh, toen hadden we een gemotoriseerde bakfiets. En dat was echt wel gekkehuis, gingen we van hot naar her met een paar man in de bak.quote:Op maandag 1 december 2014 21:36 schreef sp3c het volgende:
terecht lijkt me
niemand heeft een goede reden voor een bakfiets
Ik ken alle varianten, inclusief Utrechts en kraken en klaverjas jullie allemaal de moeder.quote:Op maandag 1 december 2014 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij de Amsterdamse variant hoef je niet te overtroeven, en volgens mij zijn er nog andere verschillen ook. Ik ken ook alleen de Rotterdamse.
Mag ik met jou in een team dan? Ik ben best wel slecht en moet altijd lachen als ik goede kaarten heb.quote:Op maandag 1 december 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken alle varianten, inclusief Utrechts en kraken en klaverjas jullie allemaal de moeder.
Natuurlijk. Altijd #TeamNjos en als je mij ziet, dan vergaat het lachen je wel, dus dat is ook geen probleem.quote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Mag ik met jou in een team dan? Ik ben best wel slecht en moet altijd lachen als ik goede kaarten heb.
Heb al een fiets met een mandje, die baby past daar wel in.quote:Op maandag 1 december 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
Marianne is stiekem ook al aan het sparen voor een bakfiets met haar rammelende eierstok.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroeger, echt vroeger heh, toen hadden we een gemotoriseerde bakfiets. En dat was echt wel gekkehuis, gingen we van hot naar her met een paar man in de bak.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vroeger kon dat nog wel ja
quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Natuurlijk. Altijd #TeamNjos en als je mij ziet, dan vergaat het lachen je wel, dus dat is ook geen probleem.
Kan ook wel in een rugzak natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb al een fiets met een mandje, die baby past daar wel in.
Vorige week mocht ik een baby van 5 weken vasthouden. Toen viel hij in slaap en had hij zijn vingers verstrengeld in mijn vest, dat was wel schattig.quote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook wel in een rugzak natuurlijk.
Snelbinder erover, lekker veilig.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb al een fiets met een mandje, die baby past daar wel in.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 1 december 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige week mocht ik een baby van 5 weken vasthouden. Toen viel hij in slaap en had hij zijn vingers verstrengeld in mijn vest, dat was wel schattig.
Ik zie het ook nu pas.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:17 schreef Webschip het volgende:
Nou zie ik 't: Yoki is Redactie Frontpage geworden!
Een soort god dus.
Nou en? Vanavond staat het er nog steeds.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die kan ik nu niet luisteren.![]()
Ben aan het werk.
Ik ben niet van het jaar 0quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en? Vanavond staat het er nog steeds.
En deze niet uit je hoofd kennen,.
Ik eet morgen spaghetti, vandaag had ik patat frites.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga pasta maken denk ik.
Friet met wat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik eet morgen spaghetti, vandaag had ik patat frites.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon alleen friet, Vlaamse friet, een hele kilo.
Gelukkig woon ik niet in Z'meer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik zat met een verrekijker in de bosjes
Ik ook, en je hebt niet gegeten, je hebt gevrotenquote:
Ik weet ook wat jij gegeten hebt, als razende reporter is dat belangrijk om te weten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, en je hebt niet gegeten, je hebt gevroten
Waarhedenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet ook wat jij gegeten hebt, als razende reporter is dat belangrijk om te weten.
Helemaal vergeten, zat me door mijn bord zuurkool heen te worstelen. En er was opeens een steekvlam waardoor de muur zwart was dus heb ook even gepoetst.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je al van je bank te glijden?
Weet ik niet, niemand bestaat.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom werken al die linkjes als Moderator / Redactie Frontpage etc. niet?.
Hier was Specularium laatst al erg van overstuur geweest, nu herinner je hem er weer aan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom werken al die linkjes als Moderator / Redactie Frontpage etc. niet?.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/329677
Komt daar wel eens iemand dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Er is wel meer stuk, maar qua DEV werk heeft de FP nu gewoon prioriteit.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier was Specularium laatst al erg van overstuur geweest, nu herinner je hem er weer aan.
Nee dat was vanwege dat tagje van jou.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier was Specularium laatst al erg van overstuur geweest, nu herinner je hem er weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:01 schreef Specularium het volgende:
Hoi,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie, Antoine?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:42 schreef sp3c het volgende:
gewoon schillen en door de bami gooien, merk je niets van
Jaquote:Op woensdag 3 december 2014 15:38 schreef Specularium het volgende:
CUL / Varken geslacht.
Oh dit topic!
Bah.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag laatst een topic in CUL over het slachten van je eigen varken. Stonden ook veel foto's bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macaroni.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb eigenlijk niks in huis behalve zuurkool.
Spinazie.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb eigenlijk niks in huis behalve zuurkool.
Met wat? Verse of diepvries?quote:
Fijnproever.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vers natuurlijk, Diepvries doe ik niet aan. Met zalmfilet.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef anonymoussie het volgende:
Bijna op.Lekker hoor, wat zat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Normaal doe ik er gehakt in.quote:
Geen groente?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Normaal doe ik er gehakt in.
Maar vandaag met stukjes kipfilet.
Eigenlijk heel simpel, maar wel lekker.
Neuh. Behalve als je soepgroente groente noemt.quote:
Jij nog bedankt voor het stellen van de vraag, waarvan ik hoopte dat iemand hem zou gaan stellen.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 december 2014 17:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij nog bedankt voor het stellen van de vraag, waarvan ik hoopte dat iemand hem zou gaan stellen.
Die screenpic nog gezien btw?
Dat soort gesprekken zorgen ervoor dat ik ga overwegen om ook eens een mobiel ding aan te gaan schaffen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja![]()
Op zulke gesprekken loopt het bij mij nou nooit uit.
Een fairtrade phone? Vertel.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken zorgen ervoor dat ik ga overwegen om ook eens een mobiel ding aan te gaan schaffen.
Lijkt me wel vreselijk lachen. Voor eventjes wrs, maar toch.![]()
Heb een fairtrade-phone op het oog.
http://www.fairphone.com/quote:
Interessant, had ik nog nooit van gehoord. Prijs lijkt op zich ook nog wel mee te vallen voor een fairtrade product?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.fairphone.com/
KPN verkoopt ze tot nu toe als enige in NL.
1 van de redenen om geen smartphone te kopen was, omdat ik niet aan die bloedmobiel industrie mee wil werken, maar dit ziet er wel tof uit. Wel wat duurder als een gewone, maar /care.
Valt ook wel mee, maar de abo-kosten liggen behoorlijk hoog. Krijg je als er maar 1 aanbieder is.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Interessant, had ik nog nooit van gehoord. Prijs lijkt op zich ook nog wel mee te vallen voor een fairtrade product?
Oh okee, ja dat is wel onhandig. Simlockvrij kan dus niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, maar de abo-kosten liggen behoorlijk hoog. Krijg je als er maar 1 aanbieder is.
Ik weet geeneens wat simlock vrij is.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee, ja dat is wel onhandig. Simlockvrij kan dus niet?
Gewoon dat je niet aan 1 provider vast zit, maar ergens anders een abonnement kan afsluiten, of prepaid.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat simlock vrij is.Heb er echt de ballen verstand van.
Met kerst zie ik m'n zusje weer en die moet me maar eea uitleggen. /bejaardenmodus.
Daarna besluit ik wel of ik er 1 ga aanschaffen.
Als ik je goed begrijp volgens mij niet, maar check zelf maar even:quote:Op woensdag 3 december 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Gewoon dat je niet aan 1 provider vast zit, maar ergens anders een abonnement kan afsluiten, of prepaid.
Is al een week oud dat nieuws, maar goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:22 schreef Webschip het volgende:
Er is weer Kees-nieuws!
Hij heeft een nieuwe hele moeilijke tekening gemaakt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef anonymoussie het volgende:
Bijna op.Hoi Arno, ik had spaghetti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar zijn ze standaard simlockvrij.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp volgens mij niet, maar check zelf maar even:
https://mobiel.kpn.com/fairphone/fairphone
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.fairphone.com/
KPN verkoopt ze tot nu toe als enige in NL.
1 van de redenen om geen smartphone te kopen was, omdat ik niet aan die bloedmobiel industrie mee wil werken, maar dit ziet er wel tof uit. Wel wat duurder als een gewone, maar /care.
Ja die, met geluid ook hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef OProg het volgende:
Deze?
Die bij DWDD? Zonder geluid gaat het nog wel.
Dat weet ik niet.quote:
Da's ook niet zo gezond.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in zuurkool, denk dat ik avondeten maar oversla.
Oh, DWDD is begonnen.
Ik zal zo een eitje bakken.quote:
Wie wil je bellen?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft Vodafone een storing of zo. Kan niet bellen.
Oeps te laat gezien, zit nu al in mijn buik.quote:
Nou zegquote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef anonymoussie het volgende:
Hij belde mij. Kreeg steeds berichten van gemiste oproepen van mijn broer. Toen dacht ik huh? Toen probeerde ik hem te bellen en dat ging niet. Toen probeerde ik andere nummers en dat ging ook niet.!!
Kom je het brengen?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou zeg
Wil je mijn telefoon lenen?
Op zijn Specsquote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matig dit, Arnie had zijn broek al uit.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn broek weer aan inmiddels.
Je wordt bedankt Njos.
Die zijn de laatste tijd druk met barebackfeestjes in Groningen.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
Zijn die sensuele Knopfler fans hier nog?
Heb een leuk muziekje voor ze.
Ja natuurlijk!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
Zijn die sensuele Knopfler fans hier nog?
Heb een leuk muziekje voor ze.
Die saxofoonquote:
Ik moest aan jullie denken toen ik dit liedje hoorde!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef Specularium het volgende:
Die zijn de laatste tijd druk met barebackfeestjes in Groningen.
Onno Hoes zou er ook wel raad mee weten.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En dat voor een 15-jarige....vroeger kon dat allemaal gewoon.
Mijn SHO-informante is op vakantie, dus hier heb ik geen mening over.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
Onno Hoes zou er ook wel raad mee weten.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest aan jullie denken toen ik dit liedje hoorde!
Vanwege het topic waar specu ook al aan refereerde.
[..]
Met dit soort teksten kom je er wel in de sensuele scene. Top-2000 waardig al zeg ik het zelf.Als we toch bezig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |