Met wat? Verse of diepvries?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijnproever.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vers natuurlijk, Diepvries doe ik niet aan. Met zalmfilet.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef anonymoussie het volgende:
Bijna op.Lekker hoor, wat zat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Normaal doe ik er gehakt in.quote:
Geen groente?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Normaal doe ik er gehakt in.
Maar vandaag met stukjes kipfilet.
Eigenlijk heel simpel, maar wel lekker.
Neuh. Behalve als je soepgroente groente noemt.quote:
Jij nog bedankt voor het stellen van de vraag, waarvan ik hoopte dat iemand hem zou gaan stellen.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 december 2014 17:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij nog bedankt voor het stellen van de vraag, waarvan ik hoopte dat iemand hem zou gaan stellen.
Die screenpic nog gezien btw?
Dat soort gesprekken zorgen ervoor dat ik ga overwegen om ook eens een mobiel ding aan te gaan schaffen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja![]()
Op zulke gesprekken loopt het bij mij nou nooit uit.
Een fairtrade phone? Vertel.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken zorgen ervoor dat ik ga overwegen om ook eens een mobiel ding aan te gaan schaffen.
Lijkt me wel vreselijk lachen. Voor eventjes wrs, maar toch.![]()
Heb een fairtrade-phone op het oog.
http://www.fairphone.com/quote:
Interessant, had ik nog nooit van gehoord. Prijs lijkt op zich ook nog wel mee te vallen voor een fairtrade product?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.fairphone.com/
KPN verkoopt ze tot nu toe als enige in NL.
1 van de redenen om geen smartphone te kopen was, omdat ik niet aan die bloedmobiel industrie mee wil werken, maar dit ziet er wel tof uit. Wel wat duurder als een gewone, maar /care.
Valt ook wel mee, maar de abo-kosten liggen behoorlijk hoog. Krijg je als er maar 1 aanbieder is.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Interessant, had ik nog nooit van gehoord. Prijs lijkt op zich ook nog wel mee te vallen voor een fairtrade product?
Oh okee, ja dat is wel onhandig. Simlockvrij kan dus niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, maar de abo-kosten liggen behoorlijk hoog. Krijg je als er maar 1 aanbieder is.
Ik weet geeneens wat simlock vrij is.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee, ja dat is wel onhandig. Simlockvrij kan dus niet?
Gewoon dat je niet aan 1 provider vast zit, maar ergens anders een abonnement kan afsluiten, of prepaid.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat simlock vrij is.Heb er echt de ballen verstand van.
Met kerst zie ik m'n zusje weer en die moet me maar eea uitleggen. /bejaardenmodus.
Daarna besluit ik wel of ik er 1 ga aanschaffen.
Als ik je goed begrijp volgens mij niet, maar check zelf maar even:quote:Op woensdag 3 december 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Gewoon dat je niet aan 1 provider vast zit, maar ergens anders een abonnement kan afsluiten, of prepaid.
Is al een week oud dat nieuws, maar goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:22 schreef Webschip het volgende:
Er is weer Kees-nieuws!
Hij heeft een nieuwe hele moeilijke tekening gemaakt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef anonymoussie het volgende:
Bijna op.Hoi Arno, ik had spaghetti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar zijn ze standaard simlockvrij.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp volgens mij niet, maar check zelf maar even:
https://mobiel.kpn.com/fairphone/fairphone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |