Hoi Tem, hoe was je dag?quote:
Thuis of werk of allebei?quote:
als het druk was noemen we het gewoon de grafkankahquote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
In Den Haag zeggen ze dan kankahdruk.
Beide. Dag begon om 05:15 met een dochter die vond dat de dag begonnen was, daarna kids in de bakfiets duwen en naar de creche en toen werken. Om 17:30 weer opgehaald en om 20:00 kon ik eens gaan zitten.quote:
Kijk, daar gaat het fout. Gewoon ophangen en met de plantenspuit, heb ik jullie al eens uitgelegd.quote:
Moet je ook zelf doen, als ze boos is gaat ze die kraag niet netjes doen enzo.quote:Op maandag 1 december 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
Overhemden moet ik strijken, jongens. Vriendin weigert gewoon.
Gelijk heeft ze.quote:Op maandag 1 december 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
Overhemden moet ik strijken, jongens. Vriendin weigert gewoon.
Jij als toekomstig huisvrouw zou dat toch goed moeten kunnen.quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb wel eens gestreken voor mijn moeder, als verrassing. Maar was natuurlijk allemaal niet goed dus ze was er niet zo blij mee. Daarna nooit meer wat gestreken
kappen hoorquote:
Toekomstig huisvrouw klinkt niet echt als een plan.quote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij als toekomstig huisvrouw zou dat toch goed moeten kunnen.
Maar daarom gaat het nog wel gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toekomstig huisvrouw klinkt niet echt als een plan.
Zo zo, wat een luxe.quote:Op maandag 1 december 2014 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
Wij hebben gewoon een kledingstomer.
lekker je emmer starbux en je kuthipsterkeffertje uit de wind houden onderweg van het station naar huisquote:
quote:
Uh, oke man.quote:Op maandag 1 december 2014 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
lekker je emmer starbux en je kuthipsterkeffertje uit de wind houden onderweg van het station naar huis
We gaan in rotterdm klaverjassen, dus ik ga ervan uit dat het de rotterdamse variant is. Geen idee welke variant ik ken, zijn er meerdere dan?quote:
Bij de Amsterdamse variant hoef je niet te overtroeven, en volgens mij zijn er nog andere verschillen ook. Ik ken ook alleen de Rotterdamse.quote:Op maandag 1 december 2014 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We gaan in rotterdm klaverjassen, dus ik ga ervan uit dat het de rotterdamse variant is. Geen idee welke variant ik ken, zijn er meerdere dan?
Ik heb het van oma geleerd en die woont pas 83 jaar in rotterdam dus vermoedelijk ken ik ook de roterdamse variant
Vroeger, echt vroeger heh, toen hadden we een gemotoriseerde bakfiets. En dat was echt wel gekkehuis, gingen we van hot naar her met een paar man in de bak.quote:Op maandag 1 december 2014 21:36 schreef sp3c het volgende:
terecht lijkt me
niemand heeft een goede reden voor een bakfiets
Ik ken alle varianten, inclusief Utrechts en kraken en klaverjas jullie allemaal de moeder.quote:Op maandag 1 december 2014 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij de Amsterdamse variant hoef je niet te overtroeven, en volgens mij zijn er nog andere verschillen ook. Ik ken ook alleen de Rotterdamse.
Mag ik met jou in een team dan? Ik ben best wel slecht en moet altijd lachen als ik goede kaarten heb.quote:Op maandag 1 december 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken alle varianten, inclusief Utrechts en kraken en klaverjas jullie allemaal de moeder.
Natuurlijk. Altijd #TeamNjos en als je mij ziet, dan vergaat het lachen je wel, dus dat is ook geen probleem.quote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Mag ik met jou in een team dan? Ik ben best wel slecht en moet altijd lachen als ik goede kaarten heb.
Heb al een fiets met een mandje, die baby past daar wel in.quote:Op maandag 1 december 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
Marianne is stiekem ook al aan het sparen voor een bakfiets met haar rammelende eierstok.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroeger, echt vroeger heh, toen hadden we een gemotoriseerde bakfiets. En dat was echt wel gekkehuis, gingen we van hot naar her met een paar man in de bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |