Hoi Tem, hoe was je dag?quote:
Thuis of werk of allebei?quote:
als het druk was noemen we het gewoon de grafkankahquote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
In Den Haag zeggen ze dan kankahdruk.
Beide. Dag begon om 05:15 met een dochter die vond dat de dag begonnen was, daarna kids in de bakfiets duwen en naar de creche en toen werken. Om 17:30 weer opgehaald en om 20:00 kon ik eens gaan zitten.quote:
Kijk, daar gaat het fout. Gewoon ophangen en met de plantenspuit, heb ik jullie al eens uitgelegd.quote:
Moet je ook zelf doen, als ze boos is gaat ze die kraag niet netjes doen enzo.quote:Op maandag 1 december 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
Overhemden moet ik strijken, jongens. Vriendin weigert gewoon.
Gelijk heeft ze.quote:Op maandag 1 december 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
Overhemden moet ik strijken, jongens. Vriendin weigert gewoon.
Jij als toekomstig huisvrouw zou dat toch goed moeten kunnen.quote:Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb wel eens gestreken voor mijn moeder, als verrassing. Maar was natuurlijk allemaal niet goed dus ze was er niet zo blij mee. Daarna nooit meer wat gestreken
kappen hoorquote:
Toekomstig huisvrouw klinkt niet echt als een plan.quote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij als toekomstig huisvrouw zou dat toch goed moeten kunnen.
Maar daarom gaat het nog wel gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toekomstig huisvrouw klinkt niet echt als een plan.
Zo zo, wat een luxe.quote:Op maandag 1 december 2014 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
Wij hebben gewoon een kledingstomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |