Onder of boven?quote:Op maandag 1 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
Geen tagje, geen kleurtje..ik voel me kaal.
Jij hebt vogels.quote:Op maandag 1 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
Schrijf een mooi proefstukje en stuur die met een kleine motivatie naar frontpage@fok.nl en dan kunnen we daar vast wat op regelenquote:Op maandag 1 december 2014 14:32 schreef Uccie het volgende:
Spannend, Uccie achter de schermen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schrijf een mooi proefstukje en stuur die met een kleine motivatie naar frontpage@fok.nl en dan kunnen we daar vast wat op regelen
Nee, nog niet. Eerst even inlezen en dergelijke. Even omschakelen en zo.quote:Op maandag 1 december 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je al een stukje geschreven?
Omschakelen naar wat?quote:Op maandag 1 december 2014 16:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Eerst even inlezen en dergelijke. Even omschakelen en zo.
FF in de "vibe" komen, nadat ik alle regels en dingetjes heb gelezen. Ik moet er gewoon even instromen. Het is natuurlijk iets anders dan schijtlol op een forum posten, ik wil het serieus aanpakken.. met hier en daar een lollig bericht maar dan wel goed geschreven.quote:
Yoki doet helemaal niet stoer, die moet nog erg wennen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
Wat doen jullie nou stoer met jullie tagje.
Geen tagje, geen abo.. wats met jou?quote:Op maandag 1 december 2014 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
Wat doen jullie nou stoer met jullie tagje.
Oh dat mag best, het is voor een groot deel mijn autistische ik die even moet wennen.. Maar diezelfde "handicap" zorgt er ook voor dat ik goede nieuwsberichten zou kunnen schrijven.quote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki doet helemaal niet stoer, die moet nog erg wennen.
Ik ga nu ook geen grappen maken over autisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |