quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vroeger kon dat nog wel ja

quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Natuurlijk. Altijd #TeamNjos en als je mij ziet, dan vergaat het lachen je wel, dus dat is ook geen probleem.

Kan ook wel in een rugzak natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb al een fiets met een mandje, die baby past daar wel in.

Vorige week mocht ik een baby van 5 weken vasthouden. Toen viel hij in slaap en had hij zijn vingers verstrengeld in mijn vest, dat was wel schattig.quote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook wel in een rugzak natuurlijk.

Snelbinder erover, lekker veilig.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb al een fiets met een mandje, die baby past daar wel in.

Bedankt Hans.quote:Op maandag 1 december 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige week mocht ik een baby van 5 weken vasthouden. Toen viel hij in slaap en had hij zijn vingers verstrengeld in mijn vest, dat was wel schattig.

Ik zie het ook nu pas.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:17 schreef Webschip het volgende:
Nou zie ik 't: Yoki is Redactie Frontpage geworden!
Een soort god dus.

Nou en? Vanavond staat het er nog steeds.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die kan ik nu niet luisteren.![]()
Ben aan het werk.

Ik ben niet van het jaar 0quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en? Vanavond staat het er nog steeds.
En deze niet uit je hoofd kennen,.

Ik eet morgen spaghetti, vandaag had ik patat frites.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga pasta maken denk ik.

Friet met wat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik eet morgen spaghetti, vandaag had ik patat frites.

quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon alleen friet, Vlaamse friet, een hele kilo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |