quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vroeger kon dat nog wel ja
quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Natuurlijk. Altijd #TeamNjos en als je mij ziet, dan vergaat het lachen je wel, dus dat is ook geen probleem.
Kan ook wel in een rugzak natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb al een fiets met een mandje, die baby past daar wel in.
Vorige week mocht ik een baby van 5 weken vasthouden. Toen viel hij in slaap en had hij zijn vingers verstrengeld in mijn vest, dat was wel schattig.quote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook wel in een rugzak natuurlijk.
Snelbinder erover, lekker veilig.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb al een fiets met een mandje, die baby past daar wel in.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 1 december 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige week mocht ik een baby van 5 weken vasthouden. Toen viel hij in slaap en had hij zijn vingers verstrengeld in mijn vest, dat was wel schattig.
Ik zie het ook nu pas.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:17 schreef Webschip het volgende:
Nou zie ik 't: Yoki is Redactie Frontpage geworden!
Een soort god dus.
Nou en? Vanavond staat het er nog steeds.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die kan ik nu niet luisteren.![]()
Ben aan het werk.
Ik ben niet van het jaar 0quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en? Vanavond staat het er nog steeds.
En deze niet uit je hoofd kennen,.
Ik eet morgen spaghetti, vandaag had ik patat frites.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik ga pasta maken denk ik.
Friet met wat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik eet morgen spaghetti, vandaag had ik patat frites.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon alleen friet, Vlaamse friet, een hele kilo.
Gelukkig woon ik niet in Z'meer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik zat met een verrekijker in de bosjes
Ik ook, en je hebt niet gegeten, je hebt gevrotenquote:
Ik weet ook wat jij gegeten hebt, als razende reporter is dat belangrijk om te weten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, en je hebt niet gegeten, je hebt gevroten
Waarhedenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet ook wat jij gegeten hebt, als razende reporter is dat belangrijk om te weten.
Helemaal vergeten, zat me door mijn bord zuurkool heen te worstelen. En er was opeens een steekvlam waardoor de muur zwart was dus heb ook even gepoetst.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je al van je bank te glijden?
Weet ik niet, niemand bestaat.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom werken al die linkjes als Moderator / Redactie Frontpage etc. niet?.
Hier was Specularium laatst al erg van overstuur geweest, nu herinner je hem er weer aan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom werken al die linkjes als Moderator / Redactie Frontpage etc. niet?.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/329677
Komt daar wel eens iemand dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Er is wel meer stuk, maar qua DEV werk heeft de FP nu gewoon prioriteit.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier was Specularium laatst al erg van overstuur geweest, nu herinner je hem er weer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |