Nee het is een horloge van Guess. Had ik ooit voor zijn verjaardag gekocht, hij had hem uitgezocht maar vervolgens droeg hij hem nooit.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Ja dat maakt het stukken duidelijker Yoki.
55k? Karaat?quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
55k op mijn laptop, BAM!
Ja cool, kun je de tijd op lezen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
55k op mijn laptop, BAM!
Lelijke horloges hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
55k op mijn laptop, BAM!
quote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
Deze had ik vroeger.
[ afbeelding ]
Voor mij wel en voor een horloge ook wel.quote:Op maandag 1 december 2014 20:07 schreef sp3c het volgende:
het is niet eens per se veel geld
de stelling was niet specifiek genoeg als je het mij vraagt
ja maar hij hoeft toch niet per se euro's te bedoelen?quote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij wel en voor een horloge ook wel.
Ach man doe niet zo moeilijk
Ja of het gewicht van het horloge kan ook. 55 kilo. Ik heb een supermario horloge maar ik kan er even geen foto van vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar hij hoeft toch niet per se euro's te bedoelen?
wie weet doelt hij op de pixeldichtheid van zijn scherm ofzo
Nee inderdaad. Nog wel van mijn spaargeld betaald toen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik ook niet dragen. Zou hem dan ook niet eerst zelf uitzoeken.
En waar dacht jij dan aan? Aan de grootte zekerquote:Op maandag 1 december 2014 20:10 schreef sp3c het volgende:
vrouwen moeten gelijk weer aan geld denken
Leuk giletje.quote:
Wat vind je van mijn tagje, WebGod?quote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Webschip het volgende:
Zijn jullie allemaal fan van Antoine?
Kan ik daar geld voor krijgen denk je? Heb helaas geen doosje of bewijs van aankoop. En hij is ook al 7 jaar oud ofzo.quote:Op maandag 1 december 2014 20:20 schreef anonymoussie het volgende:
Je kan het natuurlijk ook verpatsen Njos.
Ik dacht even dat het nog over tieten ging.quote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan vind ik die van Yoki mooier. Beetje wijverig deze
Waar kan ik dat mobiel zien?quote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn tagje, WebGod?
Dat moet je er niet bij zeggen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ik daar geld voor krijgen denk je? Heb helaas geen doosje of bewijs van aankoop. En hij is ook al 7 jaar oud ofzo.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het nog over tieten ging.
Paarsquote:Op maandag 1 december 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
Horloges zijn een soort handboeien. Moet je niet willen.
Tenzij ze van dat fluffy paarse spul erop hebben, dan kan het even leuk zijn.
Haha, ja kan ik wel proberen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bij zeggen.
Nee ff serieus... ik weet het niet. Is ie beschadigd? Zet hem voor de gein op marktplaats of zo en laat mensen bieden. Je weet nooit. Misschien komt er een of andere kekke Guess verzamelaar op af.
Als jij liever roze handboeien hebt, dan doe ik daar verder ook niet moeilijk over.quote:
Zwart dan lieverquote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij liever roze handboeien hebt, dan doe ik daar verder ook niet moeilijk over.
Ben binnenkort toch in de buurt, dus kunnen we ze meteen even uitproberen.
We noemen de boeien toch geen Piet? Niks racismequote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deal!
Wel stiekem dan, want dat is racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |