Ik zit precies aan de andere kant van tweeling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je nu te vertellen dat we beide op dezelfde dag jarig zijn of heb je het met tweeling en een ander sterrenbeeld?
Is Kingstown dan heel misschien je tweelingbroer? Als tijdens jouw geboorte niemand de moeite nam om te kijken hoe laat het was is die extra baby misschien ook niet opgevallen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde en hoe toevallig ook met tweeling.
Probleem is dat exacte tijdstip van mijn geboorte niet bekend is.
Ow, sorry...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
Dat kapen begint wel een trend te worden zeg.
Mijn vader zei in dit soort gevallen: Je smoesjes zijn mooi, maar je praatjes kloppen niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, sorry...![]()
Ik dacht dat ik de laatste post had, zag ineens 'opne nieuw deel' staan...
Je zit pas 10 jaar op FOK!, dus logisch dat je dat allemaal nog niet weet,. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ow, sorry...![]()
Ik dacht dat ik de laatste post had, zag ineens 'open nieuw deel' staan...
Ik heb 'm nog wel aan jou opgedragen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader zei in dit soort gevallen: Je smoesjes zijn mooi, maar je praatjes kloppen niet.
Op een bepaalde manier begrijpen we elkaar soms.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Kingstown dan heel misschien je tweelingbroer? Als tijdens jouw geboorte niemand de moeite nam om te kijken hoe laat het was is die extra baby misschien ook niet opgevallen.
Kill me...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit pas 10 jaar op FOK!, dus logisch dat je dat allemaal nog niet weet,. Het is je vergeven.
Daarom is het je ook vergevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog wel aan jou opgedragen...
Jij bent natuurlijk geen 28 meer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier begrijpen we elkaar soms.
Verder scheelt het een maand en heleboel jaren.
Ik postte in het vorige topic en zag daarna 'open nieuw deel' staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom is het je ook vergeven![]()
Ik wilde al een partij stennis gaan schoppen omdat mijn topic gekaapt was, totdat ik de tt zag.
Echt? Is er dan ook een 50+ topic?quote:
Wel een topic maar dat loopt voor geen meter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Echt? Is er dan ook een 50+ topic?
21 juni. In Zweden heeft iedereen dan een vrije dag.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef sig000 het volgende:
Op Vaderdag geboren nog net in de fifties.
Zondagskind en langste dag van het jaar.
Ik ben ook nog te jong...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel een topic maar dat loopt voor geen meter.
Is Treehut er nog?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Maar je brengt me wel op een idee...
ok blijf dan maar hier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
46? 47?quote:
Als ze nou nog lang haar hadden.quote:
Toch al bij deeltje 3quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
Heb geen idee, vond het wel grappig plaatje met al die ruiten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet in Schotland zelf is...
Teveel ziektes daar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch al bij deeltje 3
40+ / Topic voor users van 50 jaar en ouder. Kingdom kom. Deel 3
Hier ook, alleen wordt er hier meestal op een iets andere manier mee omgegaan en op gereageerd.quote:
Ik gok er op dat dit een uitwedstrijd van het Schotse voetbalteam betreft.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb geen idee, vond het wel grappig plaatje met al die ruiten.
alwarensquote:
Na even gelezen te hebben zelfs een link naar een 60+ topic.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch al bij deeltje 3
40+ / Topic voor users van 50 jaar en ouder. Kingdom kom. Deel 3
O nepschotten dus, een kilt hoort niet over de knieen maar er precies op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kilts zijn niet voor niets tot over hun knieën...
Doe even normaal!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
Zit virtueel in de tweede kamer
http://nos.nl/livestream/npo-politiek
quote:
Je denkt toch niet dat ze in haute couture de grens over trekken...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O nepschotten dus, een kilt hoort niet over de knieen maar er precies op.
Ik leer graag van je voor het geval ik er ooit kom.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok er op dat dit een uitwedstrijd van het Schotse voetbalteam betreft.
In Schotland zelf zuipen ze niet buiten, maar in de pub...
Denk dat je 1 van de jongsten hier bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef drakin het volgende:
Ik kwam ruim dertien jaar later pas op deze wereld
Da's een pokkeneind om.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leer graag van je voor het geval ik er ooit kom.
Mijn wereld is niet groter dan waar je met de auto of motor heen kan gaan.
Paar keer met boot maar heb nog nooit in vliegtuig gezeten.
Schotland wil ik overigens nog weleens heen maar dan ga ik met de auto door de tunnel.
Hoe kwam je ooit in Suri dan ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Schotland wil ik overigens nog weleens heen maar dan ga ik met de auto door de tunnel.
En bijna een naamptopic ook nogquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog wel aan jou opgedragen...
Ik heb netjes gewacht tot ik hier echt mocht posten. Post hier inmiddels al ruim 2 jaar. Ben iets langer lid van Fok.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk dat je 1 van de jongsten hier bent.
ik heb 3 keer in een vliegtuig gevlogenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met de boot. Er moest van alles naartoe dat niet met vliegtuig kan en wat dingen met terug.quote:
Halloquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb netjes gewacht tot ik hier echt mocht posten. Post hier inmiddels al ruim 2 jaar. Ben iets langer lid van Fok.
Dat krijg je op die leeftijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Na even gelezen te hebben zelfs een link naar een 60+ topic.
Maar die is dood.
Dat dacht ik wrl hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze in haute couture de grens over trekken...
Newcastle vind ik 1 van de meest troosteloze steden die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon met de boot naar Newcastle en dan omhoog of the plain en dan een auto huren
Ook dat krijg je op die leeftijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die klits zijn niet voor niets tot over hun knieën...
Boot af, auto regelen en wegwezen daar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Newcastle vind ik 1 van de meest troosteloze steden die ik heb gezien.
Zelfs in het Oostblok met muur was het vrolijker.
Schotland staat ook nog op mijn lijstje, maar ik ga er niet zo'n roteind voor rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lange reis moet dat geweest zijn in dei periode//quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met de boot. Er moest van alles naartoe dat niet met vliegtuig kan en wat dingen met terug.
Wie heeft jou die foto's gestuurd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg ineens beelden binnen van jou in je snorkeloutfit...
Mijn zusje heeft er een paar jaar gewoond en dan is het zo onvriendelijk om meteen hard weg te rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef sig000 het volgende:
Boot af, auto regelen en wegwezen daar.
Ik zeg niks, maar ik begrijp dat sleepspoor in het zand nu wel...quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft jou die foto's gestuurd?
Heb weinig moeite met afstanden rijden, heb met VW bus en trailer erachter half Europa doorkruist.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schotland staat ook nog op mijn lijstje, maar ik ga er niet zo'n roteind voor rijden.
Het was een snelle boot.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Lange reis moet dat geweest zijn in dei periode//
MM kende jouw houtvlot verhaal nog niet en ik ben het half vergeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef sig000 het volgende:
Heb weinig moeite met afstanden rijden, heb met VW bus en trailer erachter half Europa doorkruist.
Die begrijp ik dan weer nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar ik begrijp dat sleepspoor in het zand nu wel...
Daar kan je fijn achter water skiën.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was een snelle boot.
[ afbeelding ]
Dat is verhaal uit mijn jeugd, was op 15e voor het eerst in München bij nichtje op bezoek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM kende jouw houtvlot verhaal nog niet en ik ben het half vergeten.
Hoe zat het ook alweer met die naakte Duitse chicks?
Jij iig eerder dan mijquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
Wat was er eerder de kip of het ei?
Mijn telefoon werd afgeluisterd in die tijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Handelswaar waardig met begeleiding vermoed ik ...
Als je niets leuks kunt zeggen zeg dan maar niets niemendal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg wederom niets...
Koffer gepakt? Sascha tussen je duikbril en flippers gepropt?
Ja vertelde je al .. Was dat gewoon je analoge thuislijn .. Toen was er toch nog geen mobiel..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn telefoon werd afgeluisterd in die tijd.
Doe je Sas wel een kus van me als je dr morgen uitpakt en jullie lekker aan de borrel gaan.. Tis zo 'n schatjequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niets leuks kunt zeggen zeg dan maar niets niemendal.
Ze paste er precies tussen, al moet ik morgen denk ik wel op de koffer gaan zitten om hem dicht te krijgen.
Als Sacha zo'n schatje is doe ik zelfs een kus en een kroel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je Sas wel een kus van me als je dr morgen uitpakt en jullie lekker aan de borrel gaan.. Tis zo 'n schatje
Ik vind je in je oefen-mod modus een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Als je niets leuks kunt zeggen zeg dan maar niets niemendal.
Gezellig word het dus .. Laten jullie dr wel gewoon achter.. Ze wou Spaans leren .. Beste manier is alleen op paf moeten gaan in een vreemd land...quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Sacha zo'n schatje is doe ik zelfs een kus en een kroel.
Thuislijn, je kon het ook horen wanneer je erop lette.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vertelde je al .. Was dat gewoon je analoge thuislijn .. Toen was er toch nog geen mobiel..
klik aivd....quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Thuislijn, je kon het ook horen wanneer je erop lette.
Deze post die jij quote heeft niets met modden te maken, MM had het over mij in mijn snorkeloutfit en een spoor dat ik achter zou laten in het zand. Niets leuks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind je in je oefen-mod modus een stuk minder leuk.
Tijdens je vakantie ga ik maar eens een coupe voorstellen.
Ja helaas ...GVD is niet de liefste in zake deze ... .. Wees blij ,, sorry voor je mattiequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:18 schreef sig000 het volgende:
Toen mijn suri mattie later ze zelfs op bezoek kreeg om te infiltreren wist ik het zeker.
Mods praten vaak in de gebiedende wijs. Dat deed jij ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Deze post die jij quote heeft niets met modden te maken, MM had het over mij in mijn snorkeloutfit en een spoor dat ik achter zou laten in het zand. Niets leuks.
Daarna heb ik het roer om gegooid.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas ...GVD is niet de liefste in zake deze ... .. Wees blij ,, sorry voor je mattie
Dat gebiedende komt omdat ik een nogal bazig type benquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mods praten vaak in de gebiedende wijs. Dat deed jij ook.![]()
Ik word vaker door tekst getriggerd, dan door de inhoud.
Ja voor in KLB ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Dat gebiedende komt omdat ik een nogal bazig type ben![]()
Perfect for the mod job!
Tegen autisten "doe normaal" roepen, dat is ook vragen om ellende.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja voor in KLB ofzo.![]()
Altijd lachen als daar iemand "doe normaal" gaat roepen. Als ik dan vraag wat ze onder "normaal doen" verstaan, dan krijg je de meest hilarische antwoorden.
the Junglequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:20 schreef sig000 het volgende:
Maar Desi zit er nog steeds en Ronny zit in parlement.
Mijn mattie is dood gevonden in de jungle.
Normaal bestaat eigenlijk niet, het is een oneindig begrip.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
Altijd lachen als daar iemand "doe normaal" gaat roepen. Als ik dan vraag wat ze onder "normaal doen" verstaan, dan krijg je de meest hilarische antwoorden.
Die is wel heel sterk....die moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Tegen autisten "doe normaal" roepen, dat is ook vragen om ellende.
wat had ie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:20 schreef sig000 het volgende:
Maar Desi zit er nog steeds en Ronny zit in parlement.
Mijn mattie is dood gevonden in de jungle.
Heb soms ook wat autistische trekjes heb ik in de loop der jaren ontdekt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen autisten "doe normaal" roepen, dat is ook vragen om ellende.
Nu kan ik tenminste met een gerust hart op vakantie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is wel heel sterk....die moet ik onthouden.
Coupe-poging uitgesteld.
Een slippertje en gelinched door een jaloerse echtgenoot ... ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
wat had ie?
Waar is je mattie aan overleden?
In de jungle kan van alles gebeurd zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Een slippertje en gelinched door een jaloerse echtgenoot ... ?
Ik denk dat er veel mensen rondlopen met autistische trekjes, terwijl ze niet zo gelabeld zijn, daar is ook niets mis mee, zolang je er maar mee om weet te gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb soms ook wat autistische trekjes heb ik in de loop der jaren ontdekt.
Gelukkig kan ik ze relativeren.
Autisme is een aangeboren pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen op het gebied van sociale interactie en (non-)verbale communicatie en door een beperkt, repetitief of stereotiep gedragspatroon.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb soms ook wat autistische trekjes heb ik in de loop der jaren ontdekt.
Gelukkig kan ik ze relativeren.
Doodsoorzaak onbekend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In de jungle kan van alles gebeurd zijn natuurlijk.
Dat is vervelend.quote:
Googlen kunnen we zelf ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Autisme is een aangeboren pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen op het gebied van sociale interactie en (non-)verbale communicatie en door een beperkt, repetitief of stereotiep gedragspatroon.
Dit is een stuk makkelijker zo.quote:
Het waren mooie en ruige jaren zo begin jaren 80, vele uit die tijd zijn gesneuveld of verdwenen.quote:
Ik ben d'r nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het waren mooie en ruige jaren zo begin jaren 80, vele uit die tijd zijn gesneuveld of verdwenen.
in 1986 kwam ik hier wonenquote:
Krijg je een Dipje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
Krijgen we nu 2 SC's in 40+? Dat kan ik echt niet hendelen.
Heb het toen over andere boeg gegooid en ben gaan werken weer toe de crisis toen weer beetje over was.quote:
Mooi. Vooral blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben d'r nog.
still going strong
Is goed , maar voel je niet verplicht he .. Tis vakantie forget us ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Bedtijd![]()
Met een beetje wifi kom ik hier nog wel even langs de komende 2 weken![]()
voor Fann.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee.. 1 x een guacamole.. Maar over meer dan dat wordt er ook n iet gechat ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die andere dreigt een dipsaus topic te worden.
Ik zeg het en spontaan de TV ook nog eens op zwart ... Leuke werkgever ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
Internet is dood.. zelfs met een kennisje uit Venezuela
Hij jouw wel helpen voor 2 ons paardenvlees ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:57 schreef sig000 het volgende:
Gelukkig heb ik Armeense buurman met garage om de hoek.
Ik regel PC's voor 'm.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij jouw wel helpen voor 2 ons paardenvlees ..
Zal wel een plaatselijk buitje zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
Internet is dood.. zelfs met een kennisje uit Venezuela
Amsterdam heeft toch zo'n ruilkring? Doen ze alles voor Noppes, 6- of 700 of misschien wel 800 leden.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:01 schreef sig000 het volgende:
Ouderwetse ruilhandel, ikke kan mijn auto op brug zetten daar, wanneer hij PC probleem ik los wel op.
Via internet wordt het toch wat onbetrouwbaar, ik houd het zelf in kleine kring.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Amsterdam heeft toch zo'n ruilkring? Doen ze alles voor Noppes, 6- of 700 of misschien wel 800 leden.
Via internet werkt die kring? Maar je wordt dan toch officieel lid en zit er wel een verzekering en bestuur achter. Beter dan vage facebookgroepjes en je komt nog eens aan goedkope appeltaart.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Via internet wordt het toch wat onbetrouwbaar, ik houd het zelf in kleine kring.
En dat terwijl de 2e film ietsjes meer aandacht vereistequote:Op woensdag 26 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw postingbui was hevig vandaag.
Minder films kijken en meer FOK!ken. Is een stuk gezonder.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef drakin het volgende:
En dat terwijl de 2e film ietsjes meer aandacht vereiste
Nee, ik post naast hier, hier het meestquote:Op woensdag 26 november 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minder films kijken en meer FOK!ken. Is een stuk gezonder.
Begin met de toffe buurtgenoten nu en uit verleden, daarnaast houd ik contact met veel mensen die ik ooit ben tegengekomen waarmee het klikte.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Via internet werkt die kring? Maar je wordt dan toch officieel lid en zit er wel een verzekering en bestuur achter. Beter dan vage facebookgroepjes en je komt nog eens aan goedkope appeltaart.
I know.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef drakin het volgende:
Nee, ik post naast hier, hier het meest
Krijg je vaak appeltaart van je buren?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Begin met de toffe buurtgenoten nu en uit verleden, daarnaast houd ik contact met veel mensen die ik ooit ben tegengekomen waarmee het klikte.
Mailen en soms bellen is dan al voldoende.
En uiteraard een keer langsgaan.
En in het weekend staat de teller weer op 0 per dagquote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know., maar meestal wat minder als dat je vandaag hebt gedaan.
Verwacht een hoge positie morgen bij de dagcijfers voor je.
In het weekend heb je een internetverbod? of word je ergens opgesloten?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:17 schreef drakin het volgende:
En in het weekend staat de teller weer op 0 per dag
Kan elke dag mee eten maar appeltaart nog nooit.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijg je vaak appeltaart van je buren?
KLB-FB.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
Kan elke dag mee eten maar appeltaart nog nooit.
Wordt ik afgeleid.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het weekend heb je een internetverbod? of word je ergens opgesloten?
RetRy32 door de bocht.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KLB-FB.
Ow, alles alweer verwijderd. Gelukkig hebben we de screens nog.![]()
Maar nog steeds te vroegquote:Op woensdag 26 november 2014 07:30 schreef just me het volgende:
Goedemorgen! Na een goede nachtrust weer beterder op
Ik ben keurig op tijd wakker, nu aan de koffie, zo douchen en dan op 't fietsje naar mijn "oppas-dag"quote:
Wie zijn we en vraag ik dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 07:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jouw kunnen we geen rekening meer houden sig...
ik heb geen TVquote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik post naast hier, hier het meest
dan hoef je je niet te vervelen!quote:Op woensdag 26 november 2014 09:53 schreef sig000 het volgende:
Daar hangt dan een PC netwerk aan zodat op elk beeldscherm van alles te beleven valt.
Zit hier tussen 6 dikke PC's en nog 100mbit server bij schoonzoon on glasvezel.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:13 schreef just me het volgende:
[..]
dan hoef je je niet te vervelen!
Het is ook niet TV waar ik veel postquote:
ik met een laptop op schoot, kater op mijn schoot en een baby die aan het pruttelen is bovenquote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit hier tussen 6 dikke PC's en nog 100mbit server bij schoonzoon on glasvezel.
Je hebt de baby in de koffiepot gestopt?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:16 schreef just me het volgende:
ik met een laptop op schoot, kater op mijn schoot en een baby die aan het pruttelen is boven
Mijn kleinzoon kan bijna lopen, dan mag ie met opa mee op pad,quote:Op woensdag 26 november 2014 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik met een laptop op schoot, kater op mijn schoot en een baby die aan het pruttelen is boven
Ga je nu lollig doen op de vroege ochtend?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt de baby in de koffiepot gestopt?
Is het voor jou nu niet de hele late nacht?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:20 schreef sig000 het volgende:
Ga je nu lollig doen op de vroege ochtend?
Soms heb ik van die buien.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het voor jou nu niet de hele late nacht?
Ze ligt nu weer lekker in de box helemaal gelukkig te zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt de baby in de koffiepot gestopt?
Geniet er maar van, voor je het weet kruipen ze rond en breken de hele tent af.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ze ligt nu weer lekker in de box helemaal gelukkig te zijn![]()
Tegen die tijd moet ik mijn huis baby-proof gaan maken! alle gevaarlijke schoonmaakmiddelen achter slot en grendel, traphekjes.....quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geniet er maar van, voor je het weet kruipen ze rond en breken de hele tent af.
Ik heb nog wel een handige tip.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet ik mijn huis baby-proof gaan maken! alle gevaarlijke schoonmaakmiddelen achter slot en grendel, traphekjes.....
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een handige tip.
Hang een schommel in de deur.
ja joh daar kan toch niets tegenop!!quote:Op woensdag 26 november 2014 11:52 schreef sig000 het volgende:
Ik had 2 van die schommelringen in kozijn geschroefd, 2 touwen en een stoeltje, op zijn tijd een duwtje en een kind kan nog met weinig tevreden zijn.
mijn moeder was zei altijd tegen mijn opa dat opa vooral niet mocht vertellen wat hij had uitgespooktquote:Op woensdag 26 november 2014 11:54 schreef sig000 het volgende:
Met kleinzoon is het net alsof het weer herhaalt.
Goh, je zou dit soort onvolwassen gedrag niet verwachten in 40+quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij nog niet oud en wijs genoeg is om hier te mogen posten.
En nog meer volwassen gedrag hier. Kijk nog eens op de forumindex trouwens, voor je nog meer bullshit loopt uit te kramen zonder enige kennis van zaken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij was ook niet lang mod daar, zijn arrogantie was iets te groot voor die nerds in DIG
Zal ik je wat linkjes doen naar oudere SC's? Kun je nog meer komen ranten!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:20 schreef Bart het volgende:
Goh, je zou dit soort onvolwassen gedrag niet verwachten in 40+.
Enkel die waarin het over mij gaat aub.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik je wat linkjes doen naar oudere SC's? Kun je nog meer komen ranten!
Heb je wel eens in de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Bart kom ik sporadisch weleens tegen in andere topics en daar komt hij meestal erg onvriendelijk en onsympathiek op mij over.
Dat is op mijn leeftijd niet zo verstandig. Bedankt voor het zelf teruglezen btw, scheelt mij weer een hoop moeite plus de inspiratie voor een mooi stukje vanavond!quote:
Je kunt hier ook nog even boos gaan doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef Bart het volgende:
Als ik op een 40+'er moet wachten die zijn mening al klaar heeft staan, dan ben ik zelf 40+. Dan doe ik het zelf wel.
Dat laatste verbaast me niets. De oorzaak is dan ook gelijk duidelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt hier ook nog even boos gaan doen.Lijkt me wel een topshow.
Gooi er iets in over onvolwassen en leeftijd ofzo. Dat horen we in 40+ anders nooit.
Ha Bart, gezellig dat je er bent, wat is je bedoeling?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat laatste verbaast me niets. De oorzaak is dan ook gelijk duidelijk.
Vraag dat aan degenen die zo volwassenen zijn om allerlei bullshit over mij te gaan lullen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ha Bart, gezellig dat je er bent, wat is je bedoeling?
Graag gedaan, tot de volgende keerquote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef Bart het volgende:
Nou ja, dat is dan eigenlijk mijn doel denk ik. De mensen hier zo volwassen maken dat gelul in mijn bijzijn te doen. Ik help jullie dus eigenlijk wat minder kinderachtig te doen. Geen dank hoor.
Oh ik was nog niet klaar hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:07 schreef just me het volgende:
[..]
Graag gedaan, tot de volgende keer
Oh sorry, ga je gang ik heb alle tijdquote:
Gelukkig. Ik was bijna bang dat je niet eens mag reageren nadat er op matige wijze over je geroddeld wordt.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef just me het volgende:
[..]
Oh sorry, ga je gang ik heb alle tijd
ik heb niets gelezen en weet niet waar het over gaat, doe maar 'n linkje danquote:Op woensdag 26 november 2014 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was bijna bang dat je niet eens mag reageren nadat er op matige wijze over je geroddeld wordt.
Ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef just me het volgende:
Oh sorry, ga je gang ik heb alle tijd
werd ook wel tijdquote:Op woensdag 26 november 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook.Vrees wel dat Sig ligt te slapen ondertussen.
Gewoon mijn quotes volgen en de posts ervoor en erna even lezen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb niets gelezen en weet niet waar het over gaat, doe maar 'n linkje dan
Oh dat is een vorig topic, dat is verleden tijd, het verleden moet je laten rusten *uitspraak 40+*quote:Op woensdag 26 november 2014 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon mijn quotes volgen en de posts ervoor en erna even lezen.
Ik ben geen 40+.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is een vorig topic, dat is verleden tijd, het verleden moet je laten rusten *uitspraak 40+*
Nee maar ik zei dat we het verleden soms moeten laten rusten. Ik ben 60+ ik kan niet meer alles bijhoudenquote:
Nee dat snap ik wel. Maar ik kan het nog wel bijhouden.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar ik zei dat we het verleden soms moeten laten rusten. Ik ben 60+ ik kan niet meer alles bijhouden
Waarom heb jij eigenlijk een donkerblauw tagje ipv het gebruikelijke lichtblauw wat mods normaal gesproken hebben?quote:
Omdat ik ook PR ben.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een donkerblauw tagje ipv het gebruikelijke lichtblauw wat mods normaal gesproken hebben?
heb jij de popcorn?quote:
Parkeren+Reizen.quote:
Ik ben meer voor Kiss and Ridequote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je schoonmoeder loopt weer eens te flirten met een jonge kerel.
ik kan niet anders, sorryquote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je schoonmoeder loopt weer eens te flirten met een jonge kerel.
Onder andere. Alle externe betrekkingen en contacten gaan via PR. Misschien ben je wel eens naar een van de exclusieve voorpremieres geweest waarvoor FOK! gratis kaarten had? Of heb je wel eens aan een prijsvraag meegedaan? Dat gaat via PR. Maar ook bijvoorbeeld met de afgelopen verkiezingen, dat hier o.a. Fred Teeven een uurtje heeft gebabbeld met FOK!kers, dat loopt via ons. Aanvragen van reviewmateriaal voor op de Frontpage, gaat via PR.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat houdt PR-zijn in? Dat je reclame maakt voor FOK! in andere media?
LOLWUT?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:33 schreef just me het volgende:
Ikheb wel aan prijsvragen meegedaan maar was bij voorbaat uitgesloten.![]()
ik had een ex-schoonzoon tegen
overlopert!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oh! Wou net zeggen. Danny en ik zijn zelfs FB vriendjes.
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.quote:
dan blijf ik nog evenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.![]()
Gelukkig krijgen we een gratis cursus volwassen worden, dus er is nog hoop.
Het is geen cursus hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.![]()
Gelukkig krijgen we een gratis cursus volwassen worden, dus er is nog hoop.
Ow nice!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:32 schreef Bart het volgende:
Onder andere. Alle externe betrekkingen en contacten gaan via PR. Misschien ben je wel eens naar een van de exclusieve voorpremieres geweest waarvoor FOK! gratis kaarten had? Of heb je wel eens aan een prijsvraag meegedaan? Dat gaat via PR. Maar ook bijvoorbeeld met de afgelopen verkiezingen, dat hier o.a. Fred Teeven een uurtje heeft gebabbeld met FOK!kers, dat loopt via ons. Aanvragen van reviewmateriaal voor op de Frontpage, gaat via PR.
Geen idee wat dat isquote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow nice!
Ik doe zelf nooit mee aan prijsvragen e.d., maar heb weleens een keertje in dat topic van die meid van de Piratenpartij gereageerd. (Ancilla nog wat?) Dat was wel leuk.![]()
Binnenkort moet ik stemmen op Sacha haar ZP-UI of is dat iets wat niet binnen jouw takenpakket valt?
Ja, die ja! Prijsvraag, waardebonnen te verdienen en MM heeft speciaal voor Sacha een UI gemaakt die ook meedoet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Bart het volgende:
Oh je bedoelt de Sinterklaas UI wedstrijd!
FEE / [WIN] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Kijk maar naar de tag van de TS van dat topic en je vraag is beantwoord.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, die ja! Prijsvraag, waardebonnen te verdienen en MM heeft speciaal voor Sacha een UI gemaakt die ook meedoet.
Normaal gaat dat allemaal een beetje langs me heen, maar ik zie de overeenkomst tussen de tagjes. Zonder bril zelfs.
Welke is dat?quote:
2 borsten met 'n zwarte piet er tussenquote:
Ah, die is wel geing ja. Maar niet mijn favorietquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef just me het volgende:
[..]
2 borsten met 'n zwarte piet er tussen
even zoeken op sacha
Doe eens wat meer pics. Misschien herken ik ze dan wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha d'r tetten niet kennen. Newbie.
Dat laat ik maar aan Sacha zelf over. Als je denkt dat wij onvolwassen zijn en bullshit verkopen, dan heb je haar nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Bart het volgende:
Doe eens wat meer pics. Misschien herken ik ze dan wel.
quote:
Dat denk ik niet, dat zijn gewoon keiharde feiten.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik maar aan Sacha zelf over. Als je denkt dat wij onvolwassen zijn en bullshit verkopen, dan heb je haar nog niet ontmoet.
De tijd vliegt he! Kom hier zelf ook al weer 11 jaar. Ik had het zo nuttig kunnen bestedenquote:Wat trouwens best byzonder is, want ze loopt al heel lang rond op FOK! Sinds 2001 ofzo.
Bij 40 plussers moet je je niet al teveel illussies maken dat er nog veel dingen keihard zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:20 schreef Bart het volgende:
Dat denk ik niet, dat zijn gewoon keiharde feiten.
Verbazingwekkend dat er zo weinig zelfmoorden zijn onder 40+'ers.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij 40 plussers moet je je niet al teveel illussies maken dat er nog veel dingen keihard zijn.
We realiseren ons sowieso nog maar kort hier aanwezig te zijn, is dus niet meer nodig.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat er zo weinig zelfmoorden zijn onder 40+'ers.
Sterfte door zelfdoding naar herkomstgroepering en leeftijd, 2003-2012quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
We realiseren ons sowieso nog maar kort hier aanwezig te zijn, is dus niet meer nodig.
Zijn er wel zoveel zelfmoorden bij de 40 minners?
Ik ga Marokkaan of Turk worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef Bart het volgende:
Sterfte door zelfdoding naar herkomstgroepering en leeftijd, 2003-2012
[ afbeelding ]
Zul je eerst dood moeten gaan en dan reïncarneren als Turk of Marrokaan, ik denk niet dat het je nu nog lukt of ze moeten Drenthe ineens gaan koloniseren.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga Marokkaan of Turk worden.
Er staan geen Fokkers bij. Maar toch wel veel ouderen zegquote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Sterfte door zelfdoding naar herkomstgroepering en leeftijd, 2003-2012
[ afbeelding ]
Je kan toch gewoon een andere nationaliteit aanvragen in Marokko of Turkije?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zul je eerst dood moeten gaan en dan reïncarneren als Turk of Marrokaan, ik denk niet dat het je nu nog lukt of ze moeten Drenthe ineens gaan koloniseren.
Dat zou veel te makkelijk zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een andere nationaliteit aanvragen in Marokko of Turkije?
Doen ze andersom hier ook massaal...
Na de gezellige ontmoeting vandaag met Bart, moet ik zeggen dat ik jouw karakterschets over hem wel beter begin te begrijpen. (met dank aan Bart voor de link, scheelde mij weer zoeken)quote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Hé Bart, het maakt op deze manier ook geen reet uit in welk subforum ik je tegen kom...
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Bart is een streber, maar hij bedoelt het goed.
Gek op discussiëren, heeft een duidelijke mening die ik soms deel en soms ook niet.
We hebben onderling ook wel wat woorden gehad, maar ik ben ook niet altijd de makkelijkste...
Geen dank!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na de gezellige ontmoeting vandaag met Bart, moet ik zeggen dat ik jouw karakterschets over hem wel beter begin te begrijpen. (met dank aan Bart voor de link, scheelde mij weer zoeken)
[..]
Nice!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:46 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik mij voorbereiden op mijn bezoek aan de Specials vanavond.
EINDELIJK LOS GAAN, LIENEKIEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bullshit verkopen?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik maar aan Sacha zelf over. Als je denkt dat wij onvolwassen zijn en bullshit verkopen, dan heb je haar nog niet ontmoet.
Ik heb geen idee of ik in de gelegenheid ben om foto's te maken, geen idee waar ik in de zaal ga staan/zitten/hangen...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice!![]()
Doe je pics enzo posten hier? Zou dat wel enorm waarderen als dat kan!
Overigens vrees ik dat we Lienekien hier een tijdje zullen gaan missen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij 40 plussers moet je je niet al teveel illussies maken dat er nog veel dingen keihard zijn.
Is de moeite waard.quote:
Overal gezelligheidquote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Hé Bart, het maakt op deze manier ook geen reet uit in welk subforum ik je tegen kom...
Wie zet er dan ook porselein op FOKquote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de bekende olifant in de porseleinkast...
Om aan te tonen dat olifanten vaak maar één kunstje kennen, kan dat soms wel eens handig zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie zet er dan ook porselein op FOK.
Zoals gezegd heb ik wel mensenkennis hoor, dus ook van mezelf.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat olifanten vaak maar één kunstje kennen, kan dat soms wel eens handig zijn.
Maar bedankt dat je mijn omschrijving van jou zo fijn bevestigd...
Je begrijpt me wel...quote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik wel mensenkennis hoor, dus ook van mezelf.
Wow....verleiding is wel heel groot. *kwijl*quote:Op woensdag 26 november 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Kingtown, spring in je helikopter naar Amsterdam.
Ik heb een kaart voor de Specials over! No joke...
Tsja, er moet natuurlijk wel een samenvatting komen vandaag.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wow....verleiding is wel heel groot. *kwijl*
Ik heb verplichtingen waar ik echt niet onderuit kan. Zelfs niet als ik aan heel veel knopjes ga draaien, maar ik waardeer het aanbod echt enorm.![]()
Ja lol....als dat het probleem zou zijn, dan zat ik nu al in de helicopter auto.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, er moet natuurlijk wel een samenvatting komen vandaag.
Maar dan ga ik elders lopen leuren met die kaart...
Uiteraard.quote:
Ik eis smartegeld!!quote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
Hé....de vorige SC heeft maar 299 ipv 300 postings.![]()
Heeft MM een goed excuus voor zijn topickaap.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Werkt sinds een paar weken geleden niet meer goed op mobiel. Maar je hoeft niet te verwachten dat het snel weer werkt want andere prioriteiten.
Dat wist ik, maar dat heeft op zich niets te maken met het verdwijnen van een post.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Er schijnen problemen te zijn met het sluiten van topics/openen van nieuwe topics vanaf een mobiel en tablet. Kwam ik achter nadat afgelopen week een ander nieuw topic ook al beroerd verliep...
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat heeft op zich niets te maken met het verdwijnen van een post.
Modjes posten nog weleens door een slot heen en dan heb je 300+ postings, maar als er nog maar 299 staan, dan is er dus iets weggehaald.
Check: Alles 300, behalve het vorige topic.
Ja, dat las ik toen ik klaar was met posten. Zo snel ben ik niet, maar wat jij "gewoon" noemt, dat is voor ons een beetje ongewoon. Zo vaak worden er geen postings verwijderd in deze liefdevolle SC.quote:
Dat kan natuurlijk ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, dat las ik toen ik klaar was met posten. Zo snel ben ik niet, maar wat jij "gewoon" noemt, dat is voor ons een beetje ongewoon. Zo vaak worden er geen postings verwijderd in deze liefdevolle SC.
Waarom?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:40 schreef Bart het volgende:
Er is gewoon een post verwijderd, dat is alles.
Omdat de betreffende post niet voldeed aan de policy.quote:
Te bloot, scheldwoorden of...?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat de betreffende post niet voldeed aan de policy.
Doet dat ertoe?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te bloot, scheldwoorden of...?
25 maart 2000 hier!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik maar aan Sacha zelf over. Als je denkt dat wij onvolwassen zijn en bullshit verkopen, dan heb je haar nog niet ontmoet.Wat trouwens best byzonder is, want ze loopt al heel lang rond op FOK! Sinds 2001 ofzo.
Ow ja:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |