Dat is op mijn leeftijd niet zo verstandig. Bedankt voor het zelf teruglezen btw, scheelt mij weer een hoop moeite plus de inspiratie voor een mooi stukje vanavond!quote:
Je kunt hier ook nog even boos gaan doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef Bart het volgende:
Als ik op een 40+'er moet wachten die zijn mening al klaar heeft staan, dan ben ik zelf 40+. Dan doe ik het zelf wel.
Dat laatste verbaast me niets. De oorzaak is dan ook gelijk duidelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt hier ook nog even boos gaan doen.Lijkt me wel een topshow.
Gooi er iets in over onvolwassen en leeftijd ofzo. Dat horen we in 40+ anders nooit.
Ha Bart, gezellig dat je er bent, wat is je bedoeling?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat laatste verbaast me niets. De oorzaak is dan ook gelijk duidelijk.
Vraag dat aan degenen die zo volwassenen zijn om allerlei bullshit over mij te gaan lullen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ha Bart, gezellig dat je er bent, wat is je bedoeling?
Graag gedaan, tot de volgende keerquote:Op woensdag 26 november 2014 13:05 schreef Bart het volgende:
Nou ja, dat is dan eigenlijk mijn doel denk ik. De mensen hier zo volwassen maken dat gelul in mijn bijzijn te doen. Ik help jullie dus eigenlijk wat minder kinderachtig te doen. Geen dank hoor.
Oh ik was nog niet klaar hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:07 schreef just me het volgende:
[..]
Graag gedaan, tot de volgende keer
Oh sorry, ga je gang ik heb alle tijdquote:
Gelukkig. Ik was bijna bang dat je niet eens mag reageren nadat er op matige wijze over je geroddeld wordt.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef just me het volgende:
[..]
Oh sorry, ga je gang ik heb alle tijd
ik heb niets gelezen en weet niet waar het over gaat, doe maar 'n linkje danquote:Op woensdag 26 november 2014 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was bijna bang dat je niet eens mag reageren nadat er op matige wijze over je geroddeld wordt.
Ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef just me het volgende:
Oh sorry, ga je gang ik heb alle tijd
werd ook wel tijdquote:Op woensdag 26 november 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook.Vrees wel dat Sig ligt te slapen ondertussen.
Gewoon mijn quotes volgen en de posts ervoor en erna even lezen.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb niets gelezen en weet niet waar het over gaat, doe maar 'n linkje dan
Oh dat is een vorig topic, dat is verleden tijd, het verleden moet je laten rusten *uitspraak 40+*quote:Op woensdag 26 november 2014 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon mijn quotes volgen en de posts ervoor en erna even lezen.
Ik ben geen 40+.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is een vorig topic, dat is verleden tijd, het verleden moet je laten rusten *uitspraak 40+*
Nee maar ik zei dat we het verleden soms moeten laten rusten. Ik ben 60+ ik kan niet meer alles bijhoudenquote:
Nee dat snap ik wel. Maar ik kan het nog wel bijhouden.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar ik zei dat we het verleden soms moeten laten rusten. Ik ben 60+ ik kan niet meer alles bijhouden
Waarom heb jij eigenlijk een donkerblauw tagje ipv het gebruikelijke lichtblauw wat mods normaal gesproken hebben?quote:
Omdat ik ook PR ben.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een donkerblauw tagje ipv het gebruikelijke lichtblauw wat mods normaal gesproken hebben?
heb jij de popcorn?quote:
Parkeren+Reizen.quote:
Ik ben meer voor Kiss and Ridequote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je schoonmoeder loopt weer eens te flirten met een jonge kerel.
ik kan niet anders, sorryquote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je schoonmoeder loopt weer eens te flirten met een jonge kerel.
Onder andere. Alle externe betrekkingen en contacten gaan via PR. Misschien ben je wel eens naar een van de exclusieve voorpremieres geweest waarvoor FOK! gratis kaarten had? Of heb je wel eens aan een prijsvraag meegedaan? Dat gaat via PR. Maar ook bijvoorbeeld met de afgelopen verkiezingen, dat hier o.a. Fred Teeven een uurtje heeft gebabbeld met FOK!kers, dat loopt via ons. Aanvragen van reviewmateriaal voor op de Frontpage, gaat via PR.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat houdt PR-zijn in? Dat je reclame maakt voor FOK! in andere media?
LOLWUT?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:33 schreef just me het volgende:
Ikheb wel aan prijsvragen meegedaan maar was bij voorbaat uitgesloten.![]()
ik had een ex-schoonzoon tegen
overlopert!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oh! Wou net zeggen. Danny en ik zijn zelfs FB vriendjes.
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.quote:
dan blijf ik nog evenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.![]()
Gelukkig krijgen we een gratis cursus volwassen worden, dus er is nog hoop.
Het is geen cursus hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.![]()
Gelukkig krijgen we een gratis cursus volwassen worden, dus er is nog hoop.
Ow nice!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:32 schreef Bart het volgende:
Onder andere. Alle externe betrekkingen en contacten gaan via PR. Misschien ben je wel eens naar een van de exclusieve voorpremieres geweest waarvoor FOK! gratis kaarten had? Of heb je wel eens aan een prijsvraag meegedaan? Dat gaat via PR. Maar ook bijvoorbeeld met de afgelopen verkiezingen, dat hier o.a. Fred Teeven een uurtje heeft gebabbeld met FOK!kers, dat loopt via ons. Aanvragen van reviewmateriaal voor op de Frontpage, gaat via PR.
Geen idee wat dat isquote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow nice!
Ik doe zelf nooit mee aan prijsvragen e.d., maar heb weleens een keertje in dat topic van die meid van de Piratenpartij gereageerd. (Ancilla nog wat?) Dat was wel leuk.![]()
Binnenkort moet ik stemmen op Sacha haar ZP-UI of is dat iets wat niet binnen jouw takenpakket valt?
Ja, die ja! Prijsvraag, waardebonnen te verdienen en MM heeft speciaal voor Sacha een UI gemaakt die ook meedoet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Bart het volgende:
Oh je bedoelt de Sinterklaas UI wedstrijd!
FEE / [WIN] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Kijk maar naar de tag van de TS van dat topic en je vraag is beantwoord.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, die ja! Prijsvraag, waardebonnen te verdienen en MM heeft speciaal voor Sacha een UI gemaakt die ook meedoet.
Normaal gaat dat allemaal een beetje langs me heen, maar ik zie de overeenkomst tussen de tagjes. Zonder bril zelfs.
Welke is dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |