Parkeren+Reizen.quote:
Ik ben meer voor Kiss and Ridequote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je schoonmoeder loopt weer eens te flirten met een jonge kerel.
ik kan niet anders, sorryquote:Op woensdag 26 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je schoonmoeder loopt weer eens te flirten met een jonge kerel.
Onder andere. Alle externe betrekkingen en contacten gaan via PR. Misschien ben je wel eens naar een van de exclusieve voorpremieres geweest waarvoor FOK! gratis kaarten had? Of heb je wel eens aan een prijsvraag meegedaan? Dat gaat via PR. Maar ook bijvoorbeeld met de afgelopen verkiezingen, dat hier o.a. Fred Teeven een uurtje heeft gebabbeld met FOK!kers, dat loopt via ons. Aanvragen van reviewmateriaal voor op de Frontpage, gaat via PR.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat houdt PR-zijn in? Dat je reclame maakt voor FOK! in andere media?
LOLWUT?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:33 schreef just me het volgende:
Ikheb wel aan prijsvragen meegedaan maar was bij voorbaat uitgesloten.![]()
ik had een ex-schoonzoon tegen
overlopert!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oh! Wou net zeggen. Danny en ik zijn zelfs FB vriendjes.
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.quote:
dan blijf ik nog evenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.![]()
Gelukkig krijgen we een gratis cursus volwassen worden, dus er is nog hoop.
Het is geen cursus hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dat was een heel onvolwassen opmerking van mij.![]()
Gelukkig krijgen we een gratis cursus volwassen worden, dus er is nog hoop.
Ow nice!quote:Op woensdag 26 november 2014 13:32 schreef Bart het volgende:
Onder andere. Alle externe betrekkingen en contacten gaan via PR. Misschien ben je wel eens naar een van de exclusieve voorpremieres geweest waarvoor FOK! gratis kaarten had? Of heb je wel eens aan een prijsvraag meegedaan? Dat gaat via PR. Maar ook bijvoorbeeld met de afgelopen verkiezingen, dat hier o.a. Fred Teeven een uurtje heeft gebabbeld met FOK!kers, dat loopt via ons. Aanvragen van reviewmateriaal voor op de Frontpage, gaat via PR.
Geen idee wat dat isquote:Op woensdag 26 november 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow nice!
Ik doe zelf nooit mee aan prijsvragen e.d., maar heb weleens een keertje in dat topic van die meid van de Piratenpartij gereageerd. (Ancilla nog wat?) Dat was wel leuk.![]()
Binnenkort moet ik stemmen op Sacha haar ZP-UI of is dat iets wat niet binnen jouw takenpakket valt?
Ja, die ja! Prijsvraag, waardebonnen te verdienen en MM heeft speciaal voor Sacha een UI gemaakt die ook meedoet.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef Bart het volgende:
Oh je bedoelt de Sinterklaas UI wedstrijd!
FEE / [WIN] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Kijk maar naar de tag van de TS van dat topic en je vraag is beantwoord.
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, die ja! Prijsvraag, waardebonnen te verdienen en MM heeft speciaal voor Sacha een UI gemaakt die ook meedoet.
Normaal gaat dat allemaal een beetje langs me heen, maar ik zie de overeenkomst tussen de tagjes. Zonder bril zelfs.
Welke is dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |