dan hoef je je niet te vervelen!quote:Op woensdag 26 november 2014 09:53 schreef sig000 het volgende:
Daar hangt dan een PC netwerk aan zodat op elk beeldscherm van alles te beleven valt.
Zit hier tussen 6 dikke PC's en nog 100mbit server bij schoonzoon on glasvezel.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:13 schreef just me het volgende:
[..]
dan hoef je je niet te vervelen!
Het is ook niet TV waar ik veel postquote:
ik met een laptop op schoot, kater op mijn schoot en een baby die aan het pruttelen is bovenquote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit hier tussen 6 dikke PC's en nog 100mbit server bij schoonzoon on glasvezel.
Je hebt de baby in de koffiepot gestopt?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:16 schreef just me het volgende:
ik met een laptop op schoot, kater op mijn schoot en een baby die aan het pruttelen is boven
Mijn kleinzoon kan bijna lopen, dan mag ie met opa mee op pad,quote:Op woensdag 26 november 2014 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik met een laptop op schoot, kater op mijn schoot en een baby die aan het pruttelen is boven
Ga je nu lollig doen op de vroege ochtend?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt de baby in de koffiepot gestopt?
Is het voor jou nu niet de hele late nacht?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:20 schreef sig000 het volgende:
Ga je nu lollig doen op de vroege ochtend?
Soms heb ik van die buien.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het voor jou nu niet de hele late nacht?
Ze ligt nu weer lekker in de box helemaal gelukkig te zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt de baby in de koffiepot gestopt?
Geniet er maar van, voor je het weet kruipen ze rond en breken de hele tent af.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ze ligt nu weer lekker in de box helemaal gelukkig te zijn![]()
Tegen die tijd moet ik mijn huis baby-proof gaan maken! alle gevaarlijke schoonmaakmiddelen achter slot en grendel, traphekjes.....quote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geniet er maar van, voor je het weet kruipen ze rond en breken de hele tent af.
Ik heb nog wel een handige tip.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:39 schreef just me het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet ik mijn huis baby-proof gaan maken! alle gevaarlijke schoonmaakmiddelen achter slot en grendel, traphekjes.....
quote:Op woensdag 26 november 2014 11:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een handige tip.
Hang een schommel in de deur.
ja joh daar kan toch niets tegenop!!quote:Op woensdag 26 november 2014 11:52 schreef sig000 het volgende:
Ik had 2 van die schommelringen in kozijn geschroefd, 2 touwen en een stoeltje, op zijn tijd een duwtje en een kind kan nog met weinig tevreden zijn.
mijn moeder was zei altijd tegen mijn opa dat opa vooral niet mocht vertellen wat hij had uitgespooktquote:Op woensdag 26 november 2014 11:54 schreef sig000 het volgende:
Met kleinzoon is het net alsof het weer herhaalt.
Goh, je zou dit soort onvolwassen gedrag niet verwachten in 40+quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij nog niet oud en wijs genoeg is om hier te mogen posten.
En nog meer volwassen gedrag hier. Kijk nog eens op de forumindex trouwens, voor je nog meer bullshit loopt uit te kramen zonder enige kennis van zaken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij was ook niet lang mod daar, zijn arrogantie was iets te groot voor die nerds in DIG
Zal ik je wat linkjes doen naar oudere SC's? Kun je nog meer komen ranten!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:20 schreef Bart het volgende:
Goh, je zou dit soort onvolwassen gedrag niet verwachten in 40+.
Enkel die waarin het over mij gaat aub.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik je wat linkjes doen naar oudere SC's? Kun je nog meer komen ranten!
Heb je wel eens in de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Bart kom ik sporadisch weleens tegen in andere topics en daar komt hij meestal erg onvriendelijk en onsympathiek op mij over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |