start 'n leuke discussie opquote:Op woensdag 12 november 2014 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit topic is zo weer vol, al dan niet door Treehut...
Maar dat dan onder een ander account?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:45 schreef just me het volgende:
Ik krijg steeds reclame voor speelgoed tussendoor, komt omdat ik gisteren voor school allerlei dingen besteld heb
huh?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat dan onder een ander account?
nee gewoon onder mijn eigen naamquote:Op woensdag 12 november 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat dan onder een ander account?
jaja schaam je, maak maar weer grapjes over lippen!quote:Op woensdag 12 november 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
Oops nu iets voor mn lippen ... Bergman kliniek ..
kliklaminaat..quote:Op woensdag 12 november 2014 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
jaja schaam je, maak maar weer grapjes over lippen!
psiesquote:Op woensdag 12 november 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het weinig zin heeft bedoel je ...
We lullen hem gewoon een ban aan ...quote:
brede schouders vangen veel tranen!quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Die zijn verschrompeld door alle tranen die daarop gevloeid hebben.
Nog steeds triest?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
brede schouders vangen veel tranen!
I know, maar tranen bevatten zout en dat zout tast de schouders aan. Zo erg dat er amper meer schouders overblijven.quote:
Watje ...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know, maar tranen bevatten zout en dat zout tast de schouders aan. Zo erg dat er amper meer schouders overblijven.
Het leven is geen lolletje.
Nee hoorquote:
Roseetje erbij ... gelijk blosse wangetjesquote:Op woensdag 12 november 2014 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor
Ga nu mediteren, kom ik weer Zennnnnnnnnnnn terug !
quote:
Dan krijg je straks vast een mailtje dat je er uit geflikkerd gaat worden ..quote:Op woensdag 12 november 2014 19:38 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb helemaal geen reclame
[ afbeelding ]
nou enquote:Op woensdag 12 november 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan krijg je straks vast een mailtje dat je er uit geflikkerd gaat worden ..
Grappig. Jij hebt een witte stip in het midden, maar ik heb een zwarte stip rechtsonder in beeld.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:38 schreef Treehut362 het volgende:
http://creative.360yield.com/file/55339/1x1.gif
compu-virus?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig. Jij hebt een witte stip in het midden, maar ik heb een zwarte stip rechtsonder in beeld.
Geen idee. Staat vlak boven de tijdsaanduiding helemaal in het hoekje. Probeer hem weg te krijgen met poetsmiddel, maar dat lukt niet.quote:
die discussie ben ik inderdaad van op de hoogtequote:Op woensdag 12 november 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Staat vlak boven de tijdsaanduiding helemaal in het hoekje. Probeer hem weg te krijgen met poetsmiddel, maar dat lukt niet.
Is een dode pixelquote:Op woensdag 12 november 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig. Jij hebt een witte stip in het midden, maar ik heb een zwarte stip rechtsonder in beeld.
Staat die bij mij standaard, maar is dan ook geen Windows.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
mijn balk heb ik aan de linkerkant geplaatst overigens,al jaren.
[ afbeelding ]
...En ik heb geen Televisie.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Staat die bij mij standaard, maar is dan ook geen Windows.
laat maarquote:
Ben benieuwd of die 6 jaar oude rookworst nog eetbaar is...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:47 schreef Treehut362 het volgende:
ik ben bij de Hema-outlet geweest
Don't fuck met de mods van MEN.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
We lullen hem gewoon een ban aan ...
El_Mata mogelijk een ban op MEN... vanochtend....Hij kraamde wat onzin uit , maar meer niet... Al zn berichten weg... Klacht van hem in de FB en update van Modje ... 10 min later alles weg .. Ik zag allerlei updates en dan keek ik en er was niets meer... Ik heb hem maar naar bed gestuurd...
Ik heb niets gedaan..... Maar ik zag de posts voor mn ogen verdwijnen ... Twas nog geen 8 uur in de morgenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't fuck met de mods van MEN.
Bart en Mark fucken je dan terug...
Plavuizenquote:
Vind ik mooi... een kurkvloerquote:
Ik ken de mods van MEN, dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan..... Maar ik zag de posts voor mn ogen verdwijnen ... Twas nog geen 8 uur in de morgen
Ok ...quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de mods van MEN, dat bedoelde ik...
Kurken vloerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitschenken via een koffiefilterzakje dan...
is het al weer half tien geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Vind ik mooi... een kurkvloer
Jammer dat jij geen TV hebt, er was net iemand die in een kringloopwinkel een oude
Apothekers pot had gekocht voor 90 eurocent en die was 5 á 6 duizend euro waard![]()
Ik zag namelijk Cash staan op je verlanglijstje..
Je kan de uitzending vanavond laat of beter voor jou morgen nog wel terugkijken...
http://tvblik.nl/tussen-kunst-kitsch
Hoezo?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
is het al weer half tien geweest
ik kan mij ogen niet meer openhouden en ik ben al zo kippigquote:
Dan moet je hoognodig je nest inkruipenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik kan mij ogen niet meer openhouden en ik ben al zo kippig
Die Bart kom ik sporadisch weleens tegen in andere topics en daar komt hij meestal erg onvriendelijk en onsympathiek op mij over.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de mods van MEN, dat bedoelde ik...
In de FB werd Mata gedreigd met een ban ... Die berichten van zichzelf heeft ie dus ook verwijderd.. Juist de FB moet eerlijk en duidelijk blijven lijkt me.. Als je daar al niet meer op kunt vertrouwen..quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Bart kom ik sporadisch weleens tegen in andere topics en daar komt hij meestal erg onvriendelijk en onsympathiek op mij over.
In FB verdwijnen vaak de meeste postings. Soms zelfs hele delen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
In de FB werd Mata gedreigd met een ban ... Die berichten van zichzelf heeft ie dus ook verwijderd.. Juist de FB moet eerlijk en duidelijk blijven lijkt me.. Als je daar al niet meer op kunt vertrouwen..
Opschonen noemen ze datquote:Op woensdag 12 november 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In FB verdwijnen vaak de meeste postings. Soms zelfs hele delen.
ow.... als dat alles is....quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had wat onzinnige antwoorden in het alfabet-topic... Meer niet volgens mij
Ja, slap gelul.quote:
Je kan zelfs niks meer in het vorige topic wissenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, slap gelul.
Als je wilt stoppen met FOK!, dan kun je je postings uit het verleden niet wissen, want dat komt de leesvaardigheid van een topic niet ten goede, maar bij het opschonen maakt dat opeens weer niet uit.
Vroeger kon je ook overal tetten posten. Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
Je kan zelfs niks meer in het vorige topic wissendat kon vroeger wel...
Ik weet niet of er een andere fokker over heeft lopen klagen, maar waren misschien iets van 5 posts of zo .. EN niet op de man , gewoon wat grove woordencombinaties...quote:
Mew... ook niet altijd...quote:Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook overal tetten posten. Vroeger was alles beter.
40+ Scanman topic ? zou dat werken ?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook overal tetten posten. Vroeger was alles beter.
Dat ik niet op mijn klote heb gekregen dan met mijn sex alfabetquote:Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een andere fokker over heeft lopen klagen, maar waren misschien iets van 5 posts of zo .. EN niet op de man , gewoon wat grove woordencombinaties...
Dat is de ver van mijn bed show voor mij hoor... gelukkig....quote:Op woensdag 12 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Behalve MM dan, die was Hooligan vroeger...
Ik heb Bart pas echt leren kennen nadat ik eerst een date met zijn vrouw heb gehad.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Bart kom ik sporadisch weleens tegen in andere topics en daar komt hij meestal erg onvriendelijk en onsympathiek op mij over.
Dat kon toen nog...quote:Op woensdag 12 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Behalve MM dan, die was Hooligan vroeger...
Wees blij dat je niet aan lager wal geraakt bent ,, EN slechts je heil in de Whisky hebt gevondenquote:
als in minder ziek?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd. Zonder uitzondering. Wij waren vroeger ook beter.
Ervaringen irl geven je natuurlijk sowieso een beter inzicht. Ik heb alleen wat woorden op FOK! als referentiekader.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Bart is een streber, maar hij bedoelt het goed.
Gek op discussiëren, heeft een duidelijke mening die ik soms deel en soms ook niet.
We hebben onderling ook wel wat woorden gehad, maar ik ben ook niet altijd de makkelijkste...
Dit onthou ik even voor een ander topic.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Bart pas echt leren kennen nadat ik eerst een date met zijn vrouw heb gehad.
Waarom stuurt hij zijn vrouw dan op date met jou?quote:
Misschien wil ie iets van MM?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij zijn vrouw dan op date met jou?
Ik was toen een puber en vond het allemaal wel spannend.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet aan lager wal geraakt bent ,, EN slechts je heil in de Whisky hebt gevonden
Ze moest 's ochtends overstappen op Sloterdijk en kennelijk leek het haar/hun wel leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou ook niet gekker moeten worden ....quote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben samen wel een whisky'tje gedaan.
Meer vocht hebben we niet uitgewisseld...
Het woord "date" is wat ongelukkig gekozen denk ik zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb, net als jij, wel vaker de gewoonte om ietwat te overdrijven.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het woord "date" is wat ongelukkig gekozen denk ik zo.
Ze is geen FoKster?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze moest 's ochtends overstappen op Sloterdijk en kennelijk leek het haar/hun wel leuk.
We hebben over ons beider werk gesproken en dat was het.
Ik heb haar daarna nog wel gezien, met Bart samen, maar heb haar eigenlijk nooit meer gesproken.
Ik verwacht zomaar dat de volgende samenvatting afgesloten wordt met woorden van die strekking.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
bij de samenvatting van de dag moet ik telkens denken aan Meneer de Uil...
het enige wat nog ontbreekt is: snaveltjes dicht en oogjes toe, slaap lekker!
Afspraak, date, zoiets.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het woord "date" is wat ongelukkig gekozen denk ik zo.
dat is in het geheel niet mijn intentiequote:Op woensdag 12 november 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht zomaar dat de volgende samenvatting afgesloten wordt met woorden van die strekking.
Dat wil ik er ook niet mee zeggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is in het geheel niet mijn intentie
Ik heb kurk en in mijn nieuwe keuken komt het ookquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Vind ik mooi... een kurkvloer
Jammer dat jij geen TV hebt, er was net iemand die in een kringloopwinkel een oude
Apothekers pot had gekocht voor 90 eurocent en die was 5 á 6 duizend euro waard![]()
Ik zag namelijk Cash staan op je verlanglijstje..
Je kan de uitzending vanavond laat of beter voor jou morgen nog wel terugkijken...
http://tvblik.nl/tussen-kunst-kitsch
Als ik ook vernieuw, dan wil ik dat ookquote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb kurk en in mijn nieuwe keuken komt het ook
Nu moet ik bij jou opeens denken aan Martha Hamster.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
bij de samenvatting van de dag moet ik telkens denken aan Meneer de Uil...
wijnvoordeel boven allesquote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb kurk en in mijn nieuwe keuken komt het ook
Jij zal inmiddels ook wel een kurkvloer kunnen leggenquote:
Ik heb meestal schroefdoppen..quote:Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zal inmiddels ook wel een kurkvloer kunnen leggen
Lees hier: MEN / AKQ SC # 918 Lik maar aan m’n lollie, doe maar doe maar.... vanaf post 76 en verder...quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die hadden we vroeger in de jaren 80, nu zijn er veel mooiere kleurtjesquote:
Dat lijkt me dan weer niet zo mooi voor op de vloer, plus dat het zeer doet aan je blote voeten.quote:
Maar ik wil diequote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee die hadden we vroeger in de jaren 80, nu zijn er veel mooiere kleurtjes
Leuke vrouw heeft Bartje.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees hier: MEN / AKQ SC # 918 Lik maar aan m’n lollie, doe maar doe maar.... vanaf post 76 en verder...
Nou dan neem jij die toch?quote:
Ja ooit... maar dat wordt nog wat, want die Griek vindt het Gruwelijk Lelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou dan neem jij die toch?
Ik heb grijzig, heet iets van secret ofzo
Ik ben niet wereldvreemd, heb wel wat meegemaakt, maar zou jij dat in dit geval niet zijn wanneer een wildvreemde ineens z'n vrouw aanbiedt? Maar mijn nieuwsgierigheid won het uiteindelijk toch...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje achterdochtig was MM wel.
je was nog jong en onbedorven?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet wereldvreemd, heb wel wat meegemaakt, maar zou jij dat in dit geval niet zijn wanneer een wildvreemde ineens z'n vrouw aanbiedt? Maar mijn nieuwsgierigheid won het uiteindelijk toch...
Ik las al dat je het aan haar uit zou gaan leggen waarom je achterdochtig was en je moet deze vraag niet aan mij stellen, want ik ben niet echt representatief wat dat betreft.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet wereldvreemd, heb wel wat meegemaakt, maar zou jij dat in dit geval niet zijn wanneer een wildvreemde ineens z'n vrouw aanbiedt?
Das pas tegen 8 uur in de avond of zo ...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef just me het volgende:
Ik lees morgen de korte samenvatting wel
ik had niet alles teruggelezen hèquote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vier jaar geleden, jong en onbedorven.
Dank!
Wat vond Mrs MM?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vier jaar geleden, jong en onbedorven.
Dank!
Goed, wat had jezelf gedaan na het eerste aanbod?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las al dat je het aan haar uit zou gaan leggen waarom je achterdochtig was en je moet deze vraag niet aan mij stellen, want ik ben niet echt representatief wat dat betreft.
Wat heb je nu dan eigenlijk op de vloer?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ooit... maar dat wordt nog wat, want die Griek vindt het Gruwelijk Lelijk![]()
en meestal krijgt hij zijn zin
Ongeveer hetzelfde, maar dan is het Linoleum.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan eigenlijk op de vloer?
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, maar dan is het Linoleum.
Ik meet sowieso geen mensen meer via i-net, dus dat was dan ook mijn antwoord geweest.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Goed, wat had jezelf gedaan na het eerste aanbod?
O dat is ook goed spul, heb ik boven op 1 van de slaapkamers.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, maar dan is het Linoleum.
Ik zou het ook zo laten, maar hier en daar is het behoorlijk versleten...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is ook goed spul, heb ik boven op 1 van de slaapkamers.
Zou ik zo laten, kurk is warm maar kan minder hebben dan linoleum, beschadigd eigenlijk me net wat te snel.
Hoe tegenstrijdig dat misschien ook klinkt, ik ben altijd achterdochtig als een onbekend iemand spontaan met mij af wil spreken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik meet sowieso geen mensen meer via i-net, dus dat was dan ook mijn antwoord geweest.
In de tijden dat ik dat nog wel deed had ik meteen "prima" gezegd. Je moet er toch al zijn en als ze er niet is, dan maakt het ook verder niet uit. Niet veel te verliezen of wat mis kan gaan.
quote:
quote:In de kamer leg ik zeil, dat is makkelijk in het onderhoud.
In de keuken komt ook zeil, want hout is daar te koud.
De trap gaat in het zeil, want slijten doet het niet.
En de muren worden zeil, omdat je daar geen vuil op ziet.
Ja tuurlijk dan, dus zolang het niet hoeft moet je het niet doen. Hier kwam het ook alleen na een verbouwing waarbij de oude vloer eruit moest, dus omdat die zo vreselijk koud was greep ik mijn kans er dan wat beters neer te leggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo laten, maar hier en daar is het behoorlijk versleten...
Bij de bureaustoel is het zelfs helemaal stuk, maar ligt nu een kleed over, dus
eigenlijk bedoel ik als we hier ooit weg zouden gaan...
Ik ken je door en door...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen trap in huis en op de muur zit iets anders, voor de rest klopt het
Het ligt al 14 jaar geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan, dus zolang het niet hoeft moet je het niet doen. Hier kwam het ook alleen na een verbouwing waarbij de oude vloer eruit moest, dus omdat die zo vreselijk koud was greep ik mijn kans er dan wat beters neer te leggen.
Net lag er nog linoleum.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Het fenomeen dat de "normale" wereld heel anders functioneert dan de wereld waar je zelf tijden in hebt geleefd begrijp ik heel goed. Heeft me ook jaren gekost om daar een beetje aan te wennen en in aan te passen, hoewel het verleden altijd in het achterhoofd aanwezig zal blijven.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Hoe tegenstrijdig dat misschien ook klinkt, ik ben altijd achterdochtig als een onbekend iemand spontaan met mij af wil spreken.
Heeft ook met mijn gememoreerde voetbal achtergrond te maken. Op afstand is alles prima, ik vertel veel dan, maar net niet te close/persoonlijk/gedetailleerd. En dan zo'n verzoek, ik begreep het niet...
Nou ja zeil lijkt er een beetje op, maar ik heb Linoleum, dat klopt!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Net lag er nog linoleum.
Ik vergis me, ik heb geen linoleum maar marmoleum op de andere slaapkamer
Op de muur zit een zwart/wit geblokt ska-design.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
Zeil is toch plasticachtig iets? Linoleum is gymnastiekvloer en je kunt er in snijden, veel leuker dus!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja zeil lijkt er een beetje op, maar ik heb Linoleum, dat klopt!
Alleen in de gangquote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de muur zit een zwart/wit geblokt ska-design.
Ja... jij begonquote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Ik mis nu wel het andere verhaal dat hier ook loopt naast de vloerenpraat.
Samenvatting:quote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Ik mis nu wel het andere verhaal dat hier ook loopt naast de vloerenpraat.
Toilet niet hoor, daar zitten witte tegelsquote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En in het toilet !! KT, laat de l[laatjes nog eens zien ?
Ik reageerde op een al begonnen begin, ik zette door bedoel jequote:
en die vrouw heeft lijfstraf gekregen ?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Samenvatting:
MM is vreemdgegaan met de vrouw van een FOK!mod en heeft daarom een ban van een jaar gekregen.
Ja zoietsquote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik reageerde op een al begonnen begin, ik zette door bedoel je
Maar die gebiedde toch zelf zijn vrouw aan? En had die vrouw zelf nog wat in te brengen?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Samenvatting:
MM is vreemdgegaan met de vrouw van een FOK!mod en heeft daarom een ban van een jaar gekregen.
Was in de roe tijd dus MM zal wel wat takjes mee gehad hebbenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
en die vrouw heeft lijfstraf gekregen ?
biedde?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die biedde toch zelf zijn vrouw aan? En had die vrouw zelf nog wat in te brengen?
Ik heb nog 2 kamers over, een gang, een bijkeuken, een wc en een overloop waar ik nog niet verteld heb wat er op de vloer ligt.quote:
Ik moet slapen gaan denk ikquote:
Nee joh, vrouwen hebben daar toch niets tegenin te brengen en misschien vond ze het zelf wel erg spannend... haar man.. modje op fokquote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die biedde toch zelf zijn vrouw aan? En had die vrouw zelf nog wat in te brengen?
Goed geformuleerd, herkenbaar...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het fenomeen dat de "normale" wereld heel anders functioneert dan de wereld waar je zelf tijden in hebt geleefd begrijp ik heel goed. Heeft me ook jaren gekost om daar een beetje aan te wennen en in aan te passen, hoewel het verleden altijd in het achterhoofd aanwezig zal blijven.
Verschil is dat het voor mij in het buitenland was en de kans dat ik er hier in NL mee geconfronteerd zal worden bijna nul is.
Ga je nu op de overloop op de vloer liggen ... ?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kamers over, een gang, een bijkeuken, een wc en een overloop waar ik nog niet verteld heb wat er op de vloer ligt.
Nee. MM betaalde alles.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
En had die vrouw zelf nog wat in te brengen?
Ach, maakt niks uit, ik maak ook af en toe de stomste foutenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:27 schreef drakin het volgende:
ok ik heb het verslechterd, had geen zin om fouten te verbeteren, dus dan maar verslechteren
Nee er ligt al een badmatjequote:Op woensdag 12 november 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je nu op de overloop op de vloer liggen ... ?
Deze was wel heel ergquote:Op woensdag 12 november 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach, maakt niks uit, ik maak ook af en toe de stomste fouten
En jij haalt nog ff door vannacht ...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew.... je bent gewoon moe, dat is het
waar moet ik hem door halen?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij haalt nog ff door vannacht ...
Ik zag je ninja-edit.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
Oké, korte samenvatting, MM heeft sex gehad met Modje Bart en zijn vrouw had
geen bezwaar, opgelost slotje!
oooh jij hebt snel een typo verbeterdquote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
Wel save, want er is geen vocht uitgewisseldquote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
dat heb je wel in 1x goed geschrevenquote:
Begin jij nu ook al op de letteren te letten... OK wij ouderen zouden wel een voorbeeld moeten geven , maar het blijft wel internetquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
oooh jij hebt snel een typo verbeterd
Nu wordt ik vast nauwlettend in de gaten gehouden gok ik zoquote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb je wel in 1x goed geschreven
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
Nu wordt ik vast nauwlettend in de gaten gehouden gok ik zo
Ja dat roep je over jezelf af zodra je zelf iets ergens over zegt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon niet boeiendquote:Op woensdag 12 november 2014 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat roep je over jezelf af zodra je zelf iets ergens over zegt.
Alleen nu is het moeheid/onoplettendheid, maar wat is het als er een typo in de ochtend of middag gemaakt wordt?
ik krijg automatisch spellingscontrole hè, ben ooit modje geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al op de letteren te letten... OK wij ouderen zouden wel een voorbeeld moeten geven , maar het blijft wel internet
Na Fann , maak je niet druk... Wij moeten morgen weer werken en zijn zo weer weg ... Mag je nog wat muziekjes met PP doen die straks waarschijnlijk wel weer uit zn schulp kruiptquote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik Fries ga schrijven maak ik nog veel meer typo'squote:
Maar ik wil ook naar bet!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Na Fann , maak je niet druk... Wij moeten morgen weer werken en zijn zo weer weg ... Mag je nog wat muziekjes met PP doen die straks waarschijnlijk wel weer uit zn schulp kruipt
Mensen die op scholen werken ...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik krijg automatisch spellingscontrole hè, ben ooit modje geweest
Doen we mee...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:42 schreef just me het volgende:
Oké ik mag nog een klein glaasje en ga dan echt zen slapen!
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet is nu op zoek naar een You Tube van Kraftwerk.
Van Adele Bloemendaal vond ik die mooier...quote:
of spreek je in majesteit pluralisquote:Op woensdag 12 november 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah .... Ok ik ben fout als ik nee zeg , maar ook als ik ja zeg ...
Laten we het daar op houden ..quote:Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
of spreek je in majesteit pluralis
Ja, ik hou zo opquote:
Nee, dan laat ik het in het volste vertrouwen aan jullie over!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
EN wil je ons daarna ons niet meer lastig vallen ?
Ik gaf je nog 1 kans en je laat het lopenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik het in het volste vertrouwen aan jullie over!
Heb ik toch mooi die laatste kans verspeeldquote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gaf je nog 1 kans en je laat het lopen
Goedemorgen, het is hier een rustige nacht geweestquote:
Geen bomen die geleden hebben ?quote:Op donderdag 13 november 2014 07:30 schreef just me het volgende:
[..]
Goedemorgen, het is hier een rustige nacht geweest
Je had ons dan ook wel kunnen informeren dat je eergisteren voor altijd afscheid genomen hebt van die SC. Nu moesten we dat via anderen horen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel fijn dat dat allemaal gedocumenteerd is en dat ik jullie daarover informeer...
Jij moet gewoon eens wat minder nieuwsgierig zijn, Aagje...quote:Op donderdag 13 november 2014 08:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je had ons dan ook wel kunnen informeren dat je eergisteren voor altijd afscheid genomen hebt van die SC. Nu moesten we dat via anderen horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
de zanger van the Cure is een beetje dik gewordenquote:Op donderdag 13 november 2014 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Dat zijn m.i. niet de beste albums van The Cure, TH.
Doe mij de eerste 3 a 4 albums maar...
Wie niet van die periode?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de zanger van the Cure is een beetje dik geworden
Dan moet je deze hebben:quote:
u heeft er meer verstand van dan ikquote:Op donderdag 13 november 2014 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je deze hebben:
[ afbeelding ]
Of de bootleg van het legendarische concert tijdens Rock Werchter 1981:
wie is karinaquote:
die kost me dan EUR 8,59quote:Op donderdag 13 november 2014 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je deze hebben:
[ afbeelding ]
Of de bootleg van het legendarische concert tijdens Rock Werchter 1981:
Het is slechts mijn mening, maar in die tijd bezocht ik voor het eerst een concert van The Cure.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
u heeft er meer verstand van dan ik
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Wie kijkt er ook wel eens naar Judge Judy?
Toen was je nog jong, toen maakte het de meeste indruk.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is slechts mijn mening, maar in die tijd bezocht ik voor het eerst een concert van The Cure.
Toen was het nog origineel, latere dingen van ze vond ik niet echt boeiend meer...
die ouwe heb ik al zo vaak gehoord...quote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is slechts mijn mening, maar in die tijd bezocht ik voor het eerst een concert van The Cure.
Toen was het nog origineel, latere dingen van ze vond ik niet echt boeiend meer...
Pirate bay zekerquote:Op donderdag 13 november 2014 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die live CD?
De bootleg is gratis...
Ik ben nog steeds jong, volgende week ga ik los bij The Specials...quote:Op donderdag 13 november 2014 10:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen was je nog jong, toen maakte het de meeste indruk.
Mensen die 'losgaan'.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jong, volgende week ga ik los bij The Specials...
Peace Love
3. Ambient modern
bijv. ik moet om kwart voor 12 uur ergens zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kutleven of verveel je je gewoon?
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Dat krijg je ervan als je ons gaat voeren met roddels uit het verleden.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Jij moet gewoon eens wat minder nieuwsgierig zijn, Aagje...
Zijn dat de enige opties waaruit ik mag kiezen?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kutleven of verveel je je gewoon?
maar op m'n andere school doet ie 't welquote:Op donderdag 13 november 2014 10:31 schreef just me het volgende:
lekker (not) hele internet plat op werk
maar kan ik niets doen wat webbased is voor schoolquote:Op donderdag 13 november 2014 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
maar op m'n andere school doet ie 't wel
Ik denk dat just me dat idd wel leuk vindt ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
Bevalt het een beetje just me, dat op jezelf reageren?
Vroeger wél! Maar toen stopte het (dacht ik) maar ik zag op YT hoogtepunten van 2013quote:Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef Lienekien het volgende:
Nah... ik enjoy myself de pleurisquote:Op donderdag 13 november 2014 11:26 schreef Lienekien het volgende:
You work and work for years and years, you're always on the go
You never take a minute off, too busy makin' dough
Someday you say, you'll have your fun, when you're a millionaire
Imagine all the fun you'll have in your old rockin' chair
Enjoy yourself, it's later than you think
Enjoy yourself, while you're still in the pink
The years go by, as quickly as a wink
Enjoy yourself, enjoy yourself, it's later than you think
You're gonna take that ocean trip, no matter come what may
You've got your reservations made, but you just can't get away
Next year for sure, you'll see the world, you'll really get around
But how far can you travel when you're six feet underground?
Your heart of hearts, your dream of dreams, your ravishing brunette
She's left you and she's now become somebody else's pet
Lay down that gun, don't try my friend to reach the great beyond
You'll have more fun by reaching for a redhead or a blond
You never go to night clubs and you just don't care to dance
You don't have time for silly things like moonlight and romance
You only think of dollar bills tied neatly in a stack
But when you kiss a dollar bill, it doesn't kiss you back
Die klotezon schijnt weerquote:Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik ga alleen nooit los.
Vroeger was er nog zo'n serie met een vrouwelijke judge, alleen daar ben ik de naam van vergeten.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:05 schreef FANN het volgende:
Vroeger wél! Maar toen stopte het (dacht ik) maar ik zag op YT hoogtepunten van 2013
dus het zal wel ergens te zien zijn?
Ja, dat was Judge Judy dus dooiequote:Op donderdag 13 november 2014 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger was er nog zo'n serie met een vrouwelijke judge, alleen daar ben ik de naam van vergeten.
Ja, ja, ik heb net koffie opquote:Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee sufkut.![]()
Een andere vrouwelijke judge dus. Niet Judy.
ZIt ik net ergens anders te luid verkondigen dat je mensen gewoon bij hun normale username aan moet spreken en dan noem ik jou sufkut.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:12 schreef FANN het volgende:
Ja, ja, ik heb net koffie opik moet er nog in komen
But but... that's my middle namequote:Op donderdag 13 november 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ZIt ik net ergens anders te luid verkondigen dat je mensen gewoon bij hun normale username aan moet spreken en dan noem ik jou sufkut.![]()
Ik ga even in de hoek staan.
Nee, Piet sloopt maar iets anders...quote:Op donderdag 13 november 2014 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je voor deze SC trouwens niet een mooie OP in elkaar knutselen? Heeft Piet tenmnste weer iets om te slopen. Vindt hij erg leuk.
Als je een andere verklaring kan verzinnen, dan mag dat ook...quote:Op donderdag 13 november 2014 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn dat de enige opties waaruit ik mag kiezen?
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam nog iets tegen over Judge Marilyn, maar die bedoelde ik eigenlijk niet.
Kijk, daar kan je dus los op gaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:26 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, daar kan je dus los op gaan.
Ga je volgende week ook naar The Specials in Amsterdam?
Kunnen we eventueel samen los gaan...
[ afbeelding ]
mét hoed natuurlijk!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je gaan door de huiskamer, (z)walkend als een Egyptian...
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pauline Black met bolhoedje vind ik toch een grotere topshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |