Nou dan neem jij die toch?quote:
Ja ooit... maar dat wordt nog wat, want die Griek vindt het Gruwelijk Lelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou dan neem jij die toch?
Ik heb grijzig, heet iets van secret ofzo
Ik ben niet wereldvreemd, heb wel wat meegemaakt, maar zou jij dat in dit geval niet zijn wanneer een wildvreemde ineens z'n vrouw aanbiedt? Maar mijn nieuwsgierigheid won het uiteindelijk toch...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje achterdochtig was MM wel.
je was nog jong en onbedorven?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet wereldvreemd, heb wel wat meegemaakt, maar zou jij dat in dit geval niet zijn wanneer een wildvreemde ineens z'n vrouw aanbiedt? Maar mijn nieuwsgierigheid won het uiteindelijk toch...
Ik las al dat je het aan haar uit zou gaan leggen waarom je achterdochtig was en je moet deze vraag niet aan mij stellen, want ik ben niet echt representatief wat dat betreft.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet wereldvreemd, heb wel wat meegemaakt, maar zou jij dat in dit geval niet zijn wanneer een wildvreemde ineens z'n vrouw aanbiedt?
Das pas tegen 8 uur in de avond of zo ...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef just me het volgende:
Ik lees morgen de korte samenvatting wel
ik had niet alles teruggelezen hèquote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vier jaar geleden, jong en onbedorven.
Dank!
Wat vond Mrs MM?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vier jaar geleden, jong en onbedorven.
Dank!
Goed, wat had jezelf gedaan na het eerste aanbod?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las al dat je het aan haar uit zou gaan leggen waarom je achterdochtig was en je moet deze vraag niet aan mij stellen, want ik ben niet echt representatief wat dat betreft.
Wat heb je nu dan eigenlijk op de vloer?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ooit... maar dat wordt nog wat, want die Griek vindt het Gruwelijk Lelijk![]()
en meestal krijgt hij zijn zin
Ongeveer hetzelfde, maar dan is het Linoleum.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan eigenlijk op de vloer?
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, maar dan is het Linoleum.
Ik meet sowieso geen mensen meer via i-net, dus dat was dan ook mijn antwoord geweest.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Goed, wat had jezelf gedaan na het eerste aanbod?
O dat is ook goed spul, heb ik boven op 1 van de slaapkamers.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, maar dan is het Linoleum.
Ik zou het ook zo laten, maar hier en daar is het behoorlijk versleten...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is ook goed spul, heb ik boven op 1 van de slaapkamers.
Zou ik zo laten, kurk is warm maar kan minder hebben dan linoleum, beschadigd eigenlijk me net wat te snel.
Hoe tegenstrijdig dat misschien ook klinkt, ik ben altijd achterdochtig als een onbekend iemand spontaan met mij af wil spreken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik meet sowieso geen mensen meer via i-net, dus dat was dan ook mijn antwoord geweest.
In de tijden dat ik dat nog wel deed had ik meteen "prima" gezegd. Je moet er toch al zijn en als ze er niet is, dan maakt het ook verder niet uit. Niet veel te verliezen of wat mis kan gaan.
quote:
quote:In de kamer leg ik zeil, dat is makkelijk in het onderhoud.
In de keuken komt ook zeil, want hout is daar te koud.
De trap gaat in het zeil, want slijten doet het niet.
En de muren worden zeil, omdat je daar geen vuil op ziet.
Ja tuurlijk dan, dus zolang het niet hoeft moet je het niet doen. Hier kwam het ook alleen na een verbouwing waarbij de oude vloer eruit moest, dus omdat die zo vreselijk koud was greep ik mijn kans er dan wat beters neer te leggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo laten, maar hier en daar is het behoorlijk versleten...
Bij de bureaustoel is het zelfs helemaal stuk, maar ligt nu een kleed over, dus
eigenlijk bedoel ik als we hier ooit weg zouden gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |