Ik heb, net als jij, wel vaker de gewoonte om ietwat te overdrijven.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het woord "date" is wat ongelukkig gekozen denk ik zo.
Ze is geen FoKster?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze moest 's ochtends overstappen op Sloterdijk en kennelijk leek het haar/hun wel leuk.
We hebben over ons beider werk gesproken en dat was het.
Ik heb haar daarna nog wel gezien, met Bart samen, maar heb haar eigenlijk nooit meer gesproken.
Ik verwacht zomaar dat de volgende samenvatting afgesloten wordt met woorden van die strekking.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
bij de samenvatting van de dag moet ik telkens denken aan Meneer de Uil...
het enige wat nog ontbreekt is: snaveltjes dicht en oogjes toe, slaap lekker!
Afspraak, date, zoiets.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het woord "date" is wat ongelukkig gekozen denk ik zo.
dat is in het geheel niet mijn intentiequote:Op woensdag 12 november 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht zomaar dat de volgende samenvatting afgesloten wordt met woorden van die strekking.
Dat wil ik er ook niet mee zeggen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is in het geheel niet mijn intentie
Ik heb kurk en in mijn nieuwe keuken komt het ookquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Vind ik mooi... een kurkvloer
Jammer dat jij geen TV hebt, er was net iemand die in een kringloopwinkel een oude
Apothekers pot had gekocht voor 90 eurocent en die was 5 á 6 duizend euro waard![]()
Ik zag namelijk Cash staan op je verlanglijstje..
Je kan de uitzending vanavond laat of beter voor jou morgen nog wel terugkijken...
http://tvblik.nl/tussen-kunst-kitsch
Als ik ook vernieuw, dan wil ik dat ookquote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb kurk en in mijn nieuwe keuken komt het ook
Nu moet ik bij jou opeens denken aan Martha Hamster.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
bij de samenvatting van de dag moet ik telkens denken aan Meneer de Uil...
wijnvoordeel boven allesquote:Op woensdag 12 november 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb kurk en in mijn nieuwe keuken komt het ook
Jij zal inmiddels ook wel een kurkvloer kunnen leggenquote:
Ik heb meestal schroefdoppen..quote:Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zal inmiddels ook wel een kurkvloer kunnen leggen
Lees hier: MEN / AKQ SC # 918 Lik maar aan m’n lollie, doe maar doe maar.... vanaf post 76 en verder...quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij zijn vrouw dan op date met jou?
Nee die hadden we vroeger in de jaren 80, nu zijn er veel mooiere kleurtjesquote:
Dat lijkt me dan weer niet zo mooi voor op de vloer, plus dat het zeer doet aan je blote voeten.quote:
Maar ik wil diequote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee die hadden we vroeger in de jaren 80, nu zijn er veel mooiere kleurtjes
Leuke vrouw heeft Bartje.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees hier: MEN / AKQ SC # 918 Lik maar aan m’n lollie, doe maar doe maar.... vanaf post 76 en verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |