Ga je nu op de overloop op de vloer liggen ... ?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kamers over, een gang, een bijkeuken, een wc en een overloop waar ik nog niet verteld heb wat er op de vloer ligt.
Nee. MM betaalde alles.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
En had die vrouw zelf nog wat in te brengen?
Ach, maakt niks uit, ik maak ook af en toe de stomste foutenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:27 schreef drakin het volgende:
ok ik heb het verslechterd, had geen zin om fouten te verbeteren, dus dan maar verslechteren
Nee er ligt al een badmatjequote:Op woensdag 12 november 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je nu op de overloop op de vloer liggen ... ?
Deze was wel heel ergquote:Op woensdag 12 november 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach, maakt niks uit, ik maak ook af en toe de stomste fouten
En jij haalt nog ff door vannacht ...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew.... je bent gewoon moe, dat is het
waar moet ik hem door halen?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij haalt nog ff door vannacht ...
Ik zag je ninja-edit.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
Oké, korte samenvatting, MM heeft sex gehad met Modje Bart en zijn vrouw had
geen bezwaar, opgelost slotje!
oooh jij hebt snel een typo verbeterdquote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
Wel save, want er is geen vocht uitgewisseldquote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
dat heb je wel in 1x goed geschrevenquote:
Begin jij nu ook al op de letteren te letten... OK wij ouderen zouden wel een voorbeeld moeten geven , maar het blijft wel internetquote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
oooh jij hebt snel een typo verbeterd
Nu wordt ik vast nauwlettend in de gaten gehouden gok ik zoquote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb je wel in 1x goed geschreven
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
Nu wordt ik vast nauwlettend in de gaten gehouden gok ik zo
Ja dat roep je over jezelf af zodra je zelf iets ergens over zegt.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu wordt ik vast nauwlettend in de gaten gehouden gok ik zo
gewoon niet boeiendquote:Op woensdag 12 november 2014 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat roep je over jezelf af zodra je zelf iets ergens over zegt.
Alleen nu is het moeheid/onoplettendheid, maar wat is het als er een typo in de ochtend of middag gemaakt wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |