brede schouders vangen veel tranen!quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Die zijn verschrompeld door alle tranen die daarop gevloeid hebben.
Nog steeds triest?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
brede schouders vangen veel tranen!
I know, maar tranen bevatten zout en dat zout tast de schouders aan. Zo erg dat er amper meer schouders overblijven.quote:
Watje ...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know, maar tranen bevatten zout en dat zout tast de schouders aan. Zo erg dat er amper meer schouders overblijven.
Het leven is geen lolletje.
Nee hoorquote:
Roseetje erbij ... gelijk blosse wangetjesquote:Op woensdag 12 november 2014 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor
Ga nu mediteren, kom ik weer Zennnnnnnnnnnn terug !
quote:
Dan krijg je straks vast een mailtje dat je er uit geflikkerd gaat worden ..quote:Op woensdag 12 november 2014 19:38 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb helemaal geen reclame
[ afbeelding ]
nou enquote:Op woensdag 12 november 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan krijg je straks vast een mailtje dat je er uit geflikkerd gaat worden ..
Grappig. Jij hebt een witte stip in het midden, maar ik heb een zwarte stip rechtsonder in beeld.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:38 schreef Treehut362 het volgende:
http://creative.360yield.com/file/55339/1x1.gif
compu-virus?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig. Jij hebt een witte stip in het midden, maar ik heb een zwarte stip rechtsonder in beeld.
Geen idee. Staat vlak boven de tijdsaanduiding helemaal in het hoekje. Probeer hem weg te krijgen met poetsmiddel, maar dat lukt niet.quote:
die discussie ben ik inderdaad van op de hoogtequote:Op woensdag 12 november 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Staat vlak boven de tijdsaanduiding helemaal in het hoekje. Probeer hem weg te krijgen met poetsmiddel, maar dat lukt niet.
Is een dode pixelquote:Op woensdag 12 november 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig. Jij hebt een witte stip in het midden, maar ik heb een zwarte stip rechtsonder in beeld.
Staat die bij mij standaard, maar is dan ook geen Windows.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
mijn balk heb ik aan de linkerkant geplaatst overigens,al jaren.
[ afbeelding ]
...En ik heb geen Televisie.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Staat die bij mij standaard, maar is dan ook geen Windows.
laat maarquote:
Ben benieuwd of die 6 jaar oude rookworst nog eetbaar is...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:47 schreef Treehut362 het volgende:
ik ben bij de Hema-outlet geweest
Don't fuck met de mods van MEN.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
We lullen hem gewoon een ban aan ...
El_Mata mogelijk een ban op MEN... vanochtend....Hij kraamde wat onzin uit , maar meer niet... Al zn berichten weg... Klacht van hem in de FB en update van Modje ... 10 min later alles weg .. Ik zag allerlei updates en dan keek ik en er was niets meer... Ik heb hem maar naar bed gestuurd...
Ik heb niets gedaan..... Maar ik zag de posts voor mn ogen verdwijnen ... Twas nog geen 8 uur in de morgenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't fuck met de mods van MEN.
Bart en Mark fucken je dan terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |