Ah, die is wel geing ja. Maar niet mijn favorietquote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef just me het volgende:
[..]
2 borsten met 'n zwarte piet er tussen
even zoeken op sacha
Doe eens wat meer pics. Misschien herken ik ze dan wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha d'r tetten niet kennen. Newbie.
Dat laat ik maar aan Sacha zelf over. Als je denkt dat wij onvolwassen zijn en bullshit verkopen, dan heb je haar nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:03 schreef Bart het volgende:
Doe eens wat meer pics. Misschien herken ik ze dan wel.
quote:
Dat denk ik niet, dat zijn gewoon keiharde feiten.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik maar aan Sacha zelf over. Als je denkt dat wij onvolwassen zijn en bullshit verkopen, dan heb je haar nog niet ontmoet.
De tijd vliegt he! Kom hier zelf ook al weer 11 jaar. Ik had het zo nuttig kunnen bestedenquote:Wat trouwens best byzonder is, want ze loopt al heel lang rond op FOK! Sinds 2001 ofzo.
Bij 40 plussers moet je je niet al teveel illussies maken dat er nog veel dingen keihard zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:20 schreef Bart het volgende:
Dat denk ik niet, dat zijn gewoon keiharde feiten.
Verbazingwekkend dat er zo weinig zelfmoorden zijn onder 40+'ers.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij 40 plussers moet je je niet al teveel illussies maken dat er nog veel dingen keihard zijn.
We realiseren ons sowieso nog maar kort hier aanwezig te zijn, is dus niet meer nodig.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat er zo weinig zelfmoorden zijn onder 40+'ers.
Sterfte door zelfdoding naar herkomstgroepering en leeftijd, 2003-2012quote:Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
We realiseren ons sowieso nog maar kort hier aanwezig te zijn, is dus niet meer nodig.
Zijn er wel zoveel zelfmoorden bij de 40 minners?
Ik ga Marokkaan of Turk worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef Bart het volgende:
Sterfte door zelfdoding naar herkomstgroepering en leeftijd, 2003-2012
[ afbeelding ]
Zul je eerst dood moeten gaan en dan reïncarneren als Turk of Marrokaan, ik denk niet dat het je nu nog lukt of ze moeten Drenthe ineens gaan koloniseren.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga Marokkaan of Turk worden.
Er staan geen Fokkers bij. Maar toch wel veel ouderen zegquote:Op woensdag 26 november 2014 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Sterfte door zelfdoding naar herkomstgroepering en leeftijd, 2003-2012
[ afbeelding ]
Je kan toch gewoon een andere nationaliteit aanvragen in Marokko of Turkije?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zul je eerst dood moeten gaan en dan reïncarneren als Turk of Marrokaan, ik denk niet dat het je nu nog lukt of ze moeten Drenthe ineens gaan koloniseren.
Dat zou veel te makkelijk zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een andere nationaliteit aanvragen in Marokko of Turkije?
Doen ze andersom hier ook massaal...
Na de gezellige ontmoeting vandaag met Bart, moet ik zeggen dat ik jouw karakterschets over hem wel beter begin te begrijpen. (met dank aan Bart voor de link, scheelde mij weer zoeken)quote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Hé Bart, het maakt op deze manier ook geen reet uit in welk subforum ik je tegen kom...
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Bart is een streber, maar hij bedoelt het goed.
Gek op discussiëren, heeft een duidelijke mening die ik soms deel en soms ook niet.
We hebben onderling ook wel wat woorden gehad, maar ik ben ook niet altijd de makkelijkste...
Geen dank!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na de gezellige ontmoeting vandaag met Bart, moet ik zeggen dat ik jouw karakterschets over hem wel beter begin te begrijpen. (met dank aan Bart voor de link, scheelde mij weer zoeken)
[..]
Nice!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:46 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik mij voorbereiden op mijn bezoek aan de Specials vanavond.
EINDELIJK LOS GAAN, LIENEKIEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bullshit verkopen?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik maar aan Sacha zelf over. Als je denkt dat wij onvolwassen zijn en bullshit verkopen, dan heb je haar nog niet ontmoet.
Ik heb geen idee of ik in de gelegenheid ben om foto's te maken, geen idee waar ik in de zaal ga staan/zitten/hangen...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice!![]()
Doe je pics enzo posten hier? Zou dat wel enorm waarderen als dat kan!
Overigens vrees ik dat we Lienekien hier een tijdje zullen gaan missen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij 40 plussers moet je je niet al teveel illussies maken dat er nog veel dingen keihard zijn.
Is de moeite waard.quote:
Overal gezelligheidquote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Hé Bart, het maakt op deze manier ook geen reet uit in welk subforum ik je tegen kom...
Wie zet er dan ook porselein op FOKquote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de bekende olifant in de porseleinkast...
Om aan te tonen dat olifanten vaak maar één kunstje kennen, kan dat soms wel eens handig zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie zet er dan ook porselein op FOK.
Zoals gezegd heb ik wel mensenkennis hoor, dus ook van mezelf.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat olifanten vaak maar één kunstje kennen, kan dat soms wel eens handig zijn.
Maar bedankt dat je mijn omschrijving van jou zo fijn bevestigd...
Je begrijpt me wel...quote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik wel mensenkennis hoor, dus ook van mezelf.
Wow....verleiding is wel heel groot. *kwijl*quote:Op woensdag 26 november 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Kingtown, spring in je helikopter naar Amsterdam.
Ik heb een kaart voor de Specials over! No joke...
Tsja, er moet natuurlijk wel een samenvatting komen vandaag.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wow....verleiding is wel heel groot. *kwijl*
Ik heb verplichtingen waar ik echt niet onderuit kan. Zelfs niet als ik aan heel veel knopjes ga draaien, maar ik waardeer het aanbod echt enorm.![]()
Ja lol....als dat het probleem zou zijn, dan zat ik nu al in de helicopter auto.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, er moet natuurlijk wel een samenvatting komen vandaag.
Maar dan ga ik elders lopen leuren met die kaart...
Uiteraard.quote:
Ik eis smartegeld!!quote:Op woensdag 26 november 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
Hé....de vorige SC heeft maar 299 ipv 300 postings.![]()
Heeft MM een goed excuus voor zijn topickaap.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Werkt sinds een paar weken geleden niet meer goed op mobiel. Maar je hoeft niet te verwachten dat het snel weer werkt want andere prioriteiten.
Dat wist ik, maar dat heeft op zich niets te maken met het verdwijnen van een post.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Er schijnen problemen te zijn met het sluiten van topics/openen van nieuwe topics vanaf een mobiel en tablet. Kwam ik achter nadat afgelopen week een ander nieuw topic ook al beroerd verliep...
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat heeft op zich niets te maken met het verdwijnen van een post.
Modjes posten nog weleens door een slot heen en dan heb je 300+ postings, maar als er nog maar 299 staan, dan is er dus iets weggehaald.
Check: Alles 300, behalve het vorige topic.
Ja, dat las ik toen ik klaar was met posten. Zo snel ben ik niet, maar wat jij "gewoon" noemt, dat is voor ons een beetje ongewoon. Zo vaak worden er geen postings verwijderd in deze liefdevolle SC.quote:
Dat kan natuurlijk ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, dat las ik toen ik klaar was met posten. Zo snel ben ik niet, maar wat jij "gewoon" noemt, dat is voor ons een beetje ongewoon. Zo vaak worden er geen postings verwijderd in deze liefdevolle SC.
Waarom?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:40 schreef Bart het volgende:
Er is gewoon een post verwijderd, dat is alles.
Omdat de betreffende post niet voldeed aan de policy.quote:
Te bloot, scheldwoorden of...?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat de betreffende post niet voldeed aan de policy.
Doet dat ertoe?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te bloot, scheldwoorden of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |