En bijna een naamptopic ook nogquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog wel aan jou opgedragen...
Ik heb netjes gewacht tot ik hier echt mocht posten. Post hier inmiddels al ruim 2 jaar. Ben iets langer lid van Fok.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk dat je 1 van de jongsten hier bent.
ik heb 3 keer in een vliegtuig gevlogenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leer graag van je voor het geval ik er ooit kom.
Mijn wereld is niet groter dan waar je met de auto of motor heen kan gaan.
Paar keer met boot maar heb nog nooit in vliegtuig gezeten.
Schotland wil ik overigens nog weleens heen maar dan ga ik met de auto door de tunnel.
Met de boot. Er moest van alles naartoe dat niet met vliegtuig kan en wat dingen met terug.quote:
Halloquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb netjes gewacht tot ik hier echt mocht posten. Post hier inmiddels al ruim 2 jaar. Ben iets langer lid van Fok.
Dat krijg je op die leeftijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Na even gelezen te hebben zelfs een link naar een 60+ topic.
Maar die is dood.
Dat dacht ik wrl hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze in haute couture de grens over trekken...
Newcastle vind ik 1 van de meest troosteloze steden die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon met de boot naar Newcastle en dan omhoog of the plain en dan een auto huren
Ook dat krijg je op die leeftijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die klits zijn niet voor niets tot over hun knieën...
Boot af, auto regelen en wegwezen daar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Newcastle vind ik 1 van de meest troosteloze steden die ik heb gezien.
Zelfs in het Oostblok met muur was het vrolijker.
Schotland staat ook nog op mijn lijstje, maar ik ga er niet zo'n roteind voor rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leer graag van je voor het geval ik er ooit kom.
Mijn wereld is niet groter dan waar je met de auto of motor heen kan gaan.
Paar keer met boot maar heb nog nooit in vliegtuig gezeten.
Schotland wil ik overigens nog weleens heen maar dan ga ik met de auto door de tunnel.
Lange reis moet dat geweest zijn in dei periode//quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met de boot. Er moest van alles naartoe dat niet met vliegtuig kan en wat dingen met terug.
Wie heeft jou die foto's gestuurd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg ineens beelden binnen van jou in je snorkeloutfit...
Mijn zusje heeft er een paar jaar gewoond en dan is het zo onvriendelijk om meteen hard weg te rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef sig000 het volgende:
Boot af, auto regelen en wegwezen daar.
Ik zeg niks, maar ik begrijp dat sleepspoor in het zand nu wel...quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft jou die foto's gestuurd?
Heb weinig moeite met afstanden rijden, heb met VW bus en trailer erachter half Europa doorkruist.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schotland staat ook nog op mijn lijstje, maar ik ga er niet zo'n roteind voor rijden.
Het was een snelle boot.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Lange reis moet dat geweest zijn in dei periode//
MM kende jouw houtvlot verhaal nog niet en ik ben het half vergeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef sig000 het volgende:
Heb weinig moeite met afstanden rijden, heb met VW bus en trailer erachter half Europa doorkruist.
Die begrijp ik dan weer nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar ik begrijp dat sleepspoor in het zand nu wel...
Daar kan je fijn achter water skiën.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was een snelle boot.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |