Ik zit precies aan de andere kant van tweeling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je nu te vertellen dat we beide op dezelfde dag jarig zijn of heb je het met tweeling en een ander sterrenbeeld?
Is Kingstown dan heel misschien je tweelingbroer? Als tijdens jouw geboorte niemand de moeite nam om te kijken hoe laat het was is die extra baby misschien ook niet opgevallen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde en hoe toevallig ook met tweeling.
Probleem is dat exacte tijdstip van mijn geboorte niet bekend is.
Ow, sorry...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
Dat kapen begint wel een trend te worden zeg.
Mijn vader zei in dit soort gevallen: Je smoesjes zijn mooi, maar je praatjes kloppen niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, sorry...![]()
Ik dacht dat ik de laatste post had, zag ineens 'opne nieuw deel' staan...
Je zit pas 10 jaar op FOK!, dus logisch dat je dat allemaal nog niet weet,. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ow, sorry...![]()
Ik dacht dat ik de laatste post had, zag ineens 'open nieuw deel' staan...
Ik heb 'm nog wel aan jou opgedragen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader zei in dit soort gevallen: Je smoesjes zijn mooi, maar je praatjes kloppen niet.
Op een bepaalde manier begrijpen we elkaar soms.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Kingstown dan heel misschien je tweelingbroer? Als tijdens jouw geboorte niemand de moeite nam om te kijken hoe laat het was is die extra baby misschien ook niet opgevallen.
Kill me...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zit pas 10 jaar op FOK!, dus logisch dat je dat allemaal nog niet weet,. Het is je vergeven.
Daarom is het je ook vergevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog wel aan jou opgedragen...
Jij bent natuurlijk geen 28 meer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier begrijpen we elkaar soms.
Verder scheelt het een maand en heleboel jaren.
Ik postte in het vorige topic en zag daarna 'open nieuw deel' staan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom is het je ook vergeven![]()
Ik wilde al een partij stennis gaan schoppen omdat mijn topic gekaapt was, totdat ik de tt zag.
Echt? Is er dan ook een 50+ topic?quote:
Wel een topic maar dat loopt voor geen meter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Echt? Is er dan ook een 50+ topic?
21 juni. In Zweden heeft iedereen dan een vrije dag.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef sig000 het volgende:
Op Vaderdag geboren nog net in de fifties.
Zondagskind en langste dag van het jaar.
Ik ben ook nog te jong...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel een topic maar dat loopt voor geen meter.
Is Treehut er nog?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Maar je brengt me wel op een idee...
ok blijf dan maar hier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
46? 47?quote:
Als ze nou nog lang haar hadden.quote:
Toch al bij deeltje 3quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
Heb geen idee, vond het wel grappig plaatje met al die ruiten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet in Schotland zelf is...
Teveel ziektes daar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch al bij deeltje 3
40+ / Topic voor users van 50 jaar en ouder. Kingdom kom. Deel 3
Hier ook, alleen wordt er hier meestal op een iets andere manier mee omgegaan en op gereageerd.quote:
Ik gok er op dat dit een uitwedstrijd van het Schotse voetbalteam betreft.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb geen idee, vond het wel grappig plaatje met al die ruiten.
alwarensquote:
Na even gelezen te hebben zelfs een link naar een 60+ topic.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch al bij deeltje 3
40+ / Topic voor users van 50 jaar en ouder. Kingdom kom. Deel 3
O nepschotten dus, een kilt hoort niet over de knieen maar er precies op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kilts zijn niet voor niets tot over hun knieën...
Doe even normaal!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
Zit virtueel in de tweede kamer
http://nos.nl/livestream/npo-politiek
quote:
Je denkt toch niet dat ze in haute couture de grens over trekken...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O nepschotten dus, een kilt hoort niet over de knieen maar er precies op.
Ik leer graag van je voor het geval ik er ooit kom.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok er op dat dit een uitwedstrijd van het Schotse voetbalteam betreft.
In Schotland zelf zuipen ze niet buiten, maar in de pub...
Denk dat je 1 van de jongsten hier bent.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef drakin het volgende:
Ik kwam ruim dertien jaar later pas op deze wereld
Da's een pokkeneind om.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leer graag van je voor het geval ik er ooit kom.
Mijn wereld is niet groter dan waar je met de auto of motor heen kan gaan.
Paar keer met boot maar heb nog nooit in vliegtuig gezeten.
Schotland wil ik overigens nog weleens heen maar dan ga ik met de auto door de tunnel.
Hoe kwam je ooit in Suri dan ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leer graag van je voor het geval ik er ooit kom.
Mijn wereld is niet groter dan waar je met de auto of motor heen kan gaan.
Paar keer met boot maar heb nog nooit in vliegtuig gezeten.
Schotland wil ik overigens nog weleens heen maar dan ga ik met de auto door de tunnel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |