quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Goeie lapo, Tong!
Ik vroeg me al af waar dit topic ineens vandaan kwam in MyAt
Nu zit je hier gevangen tot je 60 bentquote:
Wachten tot er het 60-plus-topic geopend wordt.quote:
Waar heb je last van?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Eerst maar weer eens fatsoenlijk op de been zien te komen
2 nieuwe heupenquote:
Slijtage of een ongeluk? Succes er mee iigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 nieuwe heupen
Twee jaar geleden de eerste, nu de tweede. Gelukkig maar want ik kon nauwelijks meer lopen en dat moet over een maand of 2 weer helemaal okee zijn
quote:
Slijtage als gevolg van een aangeboren heupafwijking (waar ik tot 2,5 jaar terug niets van wist). Dank je wel, komt goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef chufi het volgende:
Slijtage of een ongeluk? Succes er mee iig
Ja daar gaan we wel vanuit ...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Slijtage als gevolg van een aangeboren heupafwijking (waar ik tot 2,5 jaar terug niets van wist). Dank je wel, komt goed
Spleenheupquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 nieuwe heupen
Twee jaar geleden de eerste, nu de tweede. Gelukkig maar want ik kon nauwelijks meer lopen en dat moet over een maand of 2 weer helemaal okee zijn
Nee joh duurt wel een jaar of drie althans voor mij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:41 schreef Injetta het volgende:
Topic loopt al een paar jaar.. we naderen nu de 60.....
Collegaquote:
Voor mij ook, maar het gaat wel snel vind ik....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh duurt wel een jaar of drie althans voor mij.
Ja dat wel het gaat snel. Maarja je mag blij zijn tegenwoordig als je de leeftijd van 60 haalt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:05 schreef Injetta het volgende:
Voor mij ook, maar het gaat wel snel vind ik....
Jeetje Rewimo, heftig, sterkte en hoop dat je gauw weer 'op de been' ben!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 nieuwe heupen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |